Oogschaduwbasis
+16
Isabel_
Roodtomaatje
Viva
Shopelle
Laced
patjuhhh
Chocolate Cookie
Blond
JustMeDaan
loura
Caro
Arwyn
mouette
Lenthe
duckie
Océane
20 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oogschaduwbasis
Welke is fijn en gebruiken jullie?
Ik vind die van Urban Decay wel erg fijn maar de verpakking crap, ook de nieuwe verpakking (droogt al uit voordat het op is, in de tube) en ik ben op zoek naar een alternatief.
Ik vind die van Urban Decay wel erg fijn maar de verpakking crap, ook de nieuwe verpakking (droogt al uit voordat het op is, in de tube) en ik ben op zoek naar een alternatief.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oogschaduwbasis
ik heb die van de hema laatst zien liggen maar twijfelde nog of die fijn zou zijn dus ik lees even mee ben wel benieuwd
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik gebruik altijd eye shadow base van de Hema.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik gebruik zelf ook de UD en ben daar erg tevreden over, maar ik heb ook goede verhalen gehoord over de oogschaduwbasis van Too Faced (ook te koop bij Sephora). Misschien dat je die eens zou kunnen proberen?
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ik gebruik het nooit..
Heb het een tijdje wel en een tijdje niet gedaan, maar ik merk helemaal geen verschil in kleur of hoe lang mijn oogschaduw blijft zitten.
Heb over die van Too Faced trouwens wel heel goede verhalen gelezen.
Heb het een tijdje wel en een tijdje niet gedaan, maar ik merk helemaal geen verschil in kleur of hoe lang mijn oogschaduw blijft zitten.
Heb over die van Too Faced trouwens wel heel goede verhalen gelezen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb die nu van de Douglas zelf, Artdeco is het merk geloof ik, en het blijft erg goed zitten ermee. Ben laatst zelfs in de jacuzzi geweest en naderhand zat mijn oogschaduw er nog op ook..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik moet er nog steeds 1tje aanschaffen maar ik ga denk ik voor Too Faced primer. Ik lees allemaal goede verhalen erover! Dat word weer een ritje naar Sephora
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
He vervelend loura haha, heerlijk ik kan me daar echt goed vermaken. Too Faced heb ik ook al het één en ander over gehoord, wat kost die eigenlijk? Ik merk wel degelijk verschil met of zonder primer, zonder vervaagd/verloopt het of zit het helemaal in je ooglidplooi (hoe heet dat?!). Nog meer mensen die het gebruiken?
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik gebruik bij losse oogschduw de eyeshadow base van Gosh. Zit een parelmoer kleurtje aan, maar dat zie je niet als je oogschaduw opbrengt. En als ik een nachtje slaap met make up op(na t stappen heb ik vaak geen zin het eraf te halen) dan zit mijn oogschaduw nog net zo goed als toen ik naar bed ging.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb er 1 van Beyu (te koop bij Douglas), en die vind ik erg fijn. Heel fijn tubetje, droogt niet uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Océane schreef:He vervelend loura haha, heerlijk ik kan me daar echt goed vermaken. Too Faced heb ik ook al het één en ander over gehoord, wat kost die eigenlijk? Ik merk wel degelijk verschil met of zonder primer, zonder vervaagd/verloopt het of zit het helemaal in je ooglidplooi (hoe heet dat?!). Nog meer mensen die het gebruiken?
Ik geloof 16 euro ongeveer. Ik gebruik of foundation en dan powder eroverheen of concealer en dan powder als basis, dat werkt ook wel maar na 9 uurtjes zie je idd zn streep van oogschaduw op het ooglid.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een oogschaduwbasis van de Hema liggen. Maar ik kan nou niet zeggen dat het dan de hele dag blijft zitten. Ik gebruik voortaan gewoon foundation als basis. En dan blijft het echt heel goed zitten!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb oogschaduwbasis van Essence. Ik vind wel dat het goed blijft zitten.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik heb die van Too Faced en vind hem inderdaad erg fijn. Kost rond de 18 euro. Ik had ook eerst die van de HEMA maar dat shimmert teveel. Zit te veel glans in. Die van TF zie je echt niet zitten. Ik heb echt een base nodig anders gaat de oogschaduw bij mij creasen.
Laatst aangepast door Carrie op za 29 dec 2012 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ook de oogschaduwbasis van Too Faced, deze zat bij een oogschaduw palette van Too Faced. Ben er erg tevreden over!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ik heb oogschaduwbasis van MAC. Ik ben er echt super blij mee. Mijn oogschaduw blijft echt veel langer zitten!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb eentje van Catrice. Hij gaat niet creasen, lekker budget en niet er zit niet te veel shimmer in.
Gast- Gast
Ik gebruik die van de hema, en ben er tevreden over!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb de oogschaduwbasis van John van G. Superspul!
En ook nog eens betaalbaar: rond de 7 euro.
En ook nog eens betaalbaar: rond de 7 euro.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Vesper schreef:Ik heb eentje van Catrice. Hij gaat niet creasen, lekker budget en niet er zit niet te veel shimmer in.
Die van Catrice vond ik juist helemaal niet fijn. Bij mij ging de oogschaduw juist wel creasen hiermee. Ik heb zelf de oogschaduwbasis van Too Faced. Hier ben ik erg tevreden over. Ik heb de mijne al superlang (ik zit na te denken maar ik weet echt niet meer wanneer ik deze gekocht heb, volgens mij ergens in 2011 al) en gebruik het vrijwel dagelijks en ik ben nog niet op de helft van de tube. Ik vind het de 18 euro dus wel waard!
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Ik heb een tube van Beyu, gekocht bij de Douglas. Laatst was ik die kwijt en heb ik die van Essence gekocht, maar die vind ik dus echt niks! Heb gelukkig mijn andere oogschaduwbasis weer gevonden!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Normaal gesproken trekt mijn oogschaduw altijd in de plooitjes van mijn ogen en na een paar uur zie je oogschaduw al een stuk minder dus ik denk dat ik dit ook maar eens aan ga schaffen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Is zo'n basis echt nodig, gebruik dat eigenlijk nooit maar heb dan ook de ballen verstand van make up.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik gebruik de oogschaduwbasis + de oogschaduw van Catrice en hij is echt top. Blijft de hele dag zitten, zelfs na het sporten.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: