Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Lonne do 10 feb 2011 - 2:12

Deze bloempot van de ikea zou ik graag wit willen maken, zou je die met een spuitbus kunnen spuiten??

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Bloempot001

Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Re: Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Serena do 10 feb 2011 - 2:17

van wat voor materiaal is het?
Als het van ijzer/metaal ofzo is kan je het waarschijnlijk wel spuiten. Je moet denk ik wel even kijken of het oppervlak het pakt. Misschien kan je een stukje proberen op de bodem van de pot.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Re: Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Sarah1985 do 10 feb 2011 - 2:26

ik heb vorig jaar mijn bloempotten voor buiten gespoten, en gaat prima is van dat aardewerk potten. Eerst goed schuren schoonmaken en spuiten maar. Had spuitverf van de action prima spul
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Re: Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Tsjip do 10 feb 2011 - 2:28

Mijn schoonmoeder heeft bijna alles in haar huis al een keer overgespoten. Lampenkappen, lampenvoeten, vazen van glas, bloempotten en het is nog altijd goed gegaan. Gewoon proberen en dan zie je het wel! Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Re: Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Cupcake do 10 feb 2011 - 7:51

Met de spuitbussen van de action kun je alles spuiten, ik heb buddahbeelden van aardewerk en plastic zilver gespoten maar ook aardewerk vazen ed.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je deze bloempot spuiten? (foto) Empty Re: Kun je deze bloempot spuiten? (foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum