Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag

2 plaatsers

Ga naar beneden

telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag Empty telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag

Bericht  Floor za 22 dec 2012 - 2:05

Ik ben aan het kijken voor een nieuw toestel, wil graag een smartphone, dat heb ik nu niet. Maar waarschijnlijk stap ik dan over van aanbieder, omdat het toestel via een andere aanbieder goedkoper is en de belkosten zijn daar prepaid goedkoper.
Nu vraag ik me alleen af, volgens mij kan ik het nummer meenemen maar mijn beltegoed? moet ik dat eerst nog maar opmaken voor de zekerheid? dat kan ik denk ik niet meenemen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag Empty Re: telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag

Bericht  GreenGrass za 22 dec 2012 - 3:37

Bij overstappen van provider (prepaid) kan je je beltegoed niet meenemen, dus je kan het beter eerst opmaken!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag Empty Re: telefoonaanbieder overstappen, prepaid vraag

Bericht  Floor za 22 dec 2012 - 11:24

Bedankt!
dat dacht ik al maar ik wou het toch even vragen. Dan maak ik het eerst maar op voordat ik een ander toestel koop.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: