The voice kids
+36
JD
Bliss
Caroow
Eva1985
Aziraphale
Burn
Muurvlindertje
GreenGrass
rianne287
Green_Pepper
loura
eigenwijs
Kaboutertje
Printje
Linda
SoCali
Sunshine
Stuiterbal
Lady Starstruck
Toet
Ilovethe90s
Lot
Sterrin_
Chocoholic
Gympie
Inge
Parisienne
Minx
Derpy
myloon
M@niek
liesje
Shy
Exogenesis
Yare
Ella
40 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: The voice kids
Zo en toen zat ik te janken haha..
Ben benieuwd naar die Tygo, ik vind hem qua manier van doen eigenlijk al niet leuk.
Ben benieuwd naar die Tygo, ik vind hem qua manier van doen eigenlijk al niet leuk.
Gast- Gast
"Ik ben ook wel eens verdrietig." Aaahw, nou smelt ik.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ik moest ook huilen bij dat meisje en haar optreden heb ik niets eens meegekregen, alleen haar reactie.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Germ die Tygo
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ze lachen zich dood om Tygo, maar ik vind het maar gemaakt/eng als een kind zo doet
Gast- Gast
Pippa schreef:Ze lachen zich dood om Tygo, maar ik vind het maar gemaakt/eng als een kind zo doet
Ik vind 'm echt supercute!
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ik vind z'n houding ook niet zo leuk, maar ik smolt wel toen hij vertelde over z'n vader.Derpy schreef:Pippa schreef:Ze lachen zich dood om Tygo, maar ik vind het maar gemaakt/eng als een kind zo doet
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik vind z'n houding ook niet zo leuk, maar ik smolt wel toen hij vertelde over z'n vader.Derpy schreef:Pippa schreef:Ze lachen zich dood om Tygo, maar ik vind het maar gemaakt/eng als een kind zo doet
Ja, dat was wel lief! Maar ik vind het zo bijdehand en gemaakt.
Gast- Gast
Hahaha, tweede Johannes die Tygo.
Zelfde liedje, zelfde attitude. En weer Nick en Simon.
Zelfde liedje, zelfde attitude. En weer Nick en Simon.
Gast- Gast
Parisienne schreef:Wauw.. die Anne! Zo mooi hoe zij zingt, piano speelt en hoe zij geniet van het commentaar. Kippenvel!
Ze komt uit mijn woonplaats. Heel bijzonder hoe ze dit doet! Die reactie van haar idd, hoe ze trilde.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:Parisienne schreef:Wauw.. die Anne! Zo mooi hoe zij zingt, piano speelt en hoe zij geniet van het commentaar. Kippenvel!
Ze komt uit mijn woonplaats. Heel bijzonder hoe ze dit doet! Die reactie van haar idd, hoe ze trilde.
Ik vond haar reactie echt heel oprecht, heel mooi. Zeker toen Marco zei dat alledrie de stoelen omgedraaid waren.
Gast- Gast
Nou zo gek ben ik toch niet, ik heb twee keer gehuild tijdens dit programma. Lekker ontspannen op de vrijdagavond is er ook niet meer bij . Ik wilde al net een topic openen of ik teveel emoties heb maar ik lees het gelukkig vaker terug. Alleen moest ik behalve bij Anne, ook bij Leander huilen. Ik vond hem zo lief, en zijn onzekere houding zo kwetsbaar dat ik er verdrietig van werd. Stom he.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Lot schreef:Nou zo gek ben ik toch niet, ik heb twee keer gehuild tijdens dit programma. Lekker ontspannen op de vrijdagavond is er ook niet meer bij . Ik wilde al net een topic openen of ik teveel emoties heb maar ik lees het gelukkig vaker terug. Alleen moest ik behalve bij Anne, ook bij Leander huilen. Ik vond hem zo lief, en zijn onzekere houding zo kwetsbaar dat ik er verdrietig van werd. Stom he.
Toen hij zei dank je wel Marco
Ahhhh
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, heb ook wat tranen laten lopen vanavond. En ik kan er zo slecht tegen als ik jank om eigenlijk niets speciaals.
Maar ik heb gejankt bij de woorden 'Dank je, Marco' en toen Anne zo aan het trillen was. En haar geluk daar op volgend.
Maar ik heb gejankt bij de woorden 'Dank je, Marco' en toen Anne zo aan het trillen was. En haar geluk daar op volgend.
Gast- Gast
Maura schreef:Ja, heb ook wat tranen laten lopen vanavond. En ik kan er zo slecht tegen als ik jank om eigenlijk niets speciaals.
Precies, dat trillen.... *huil* Mijn man zat me uit te lachen.... Tssss
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Fieuw...het is dus herkenbaar. Of zijn jullie (ook) van die softies ?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Maura schreef:Lennox schreef:Ik vond Roel in de liveshows maar chagrijnig..
Me too. En nu doet hij dus ook al niet meer mee met deze versie....
Vorig jaar was hij er bij de kids ook niet bij en ik moet zeggen dat ik deze teams wel leuk vind. Heb mjn twijfels of Roel het wel leuk zou doen tussen de kids .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Inge schreef:Lot schreef:Nou zo gek ben ik toch niet, ik heb twee keer gehuild tijdens dit programma. Lekker ontspannen op de vrijdagavond is er ook niet meer bij . Ik wilde al net een topic openen of ik teveel emoties heb maar ik lees het gelukkig vaker terug. Alleen moest ik behalve bij Anne, ook bij Leander huilen. Ik vond hem zo lief, en zijn onzekere houding zo kwetsbaar dat ik er verdrietig van werd. Stom he.
Toen hij zei dank je wel Marco
Ahhhh
Ahh dat was zo schattig
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ilovethe90s schreef:Maura schreef:Lennox schreef:Ik vond Roel in de liveshows maar chagrijnig..
Me too. En nu doet hij dus ook al niet meer mee met deze versie....
Vorig jaar was hij er bij de kids ook niet bij en ik moet zeggen dat ik deze teams wel leuk vind. Heb mjn twijfels of Roel het wel leuk zou doen tussen de kids .
Die twijfel deel ik.
Vond roel gewoon niet zo leuk het afgelopen seizoen van tvoh. Een bij kinderen... Nee, laat het dan maar zo.
Gast- Gast
Spuit 11: Aaahh, Anne.... Wat een geweldig talent!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Damn ik heb ook twee keer gehuild! Bij Leander stroomde de tranen gewoon over mijn wangen en ik snap niet eens waarom! En Anne, wat een bijzonder meisje zeg, super mooi!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heeft er toevallig iemand een jongetje gezien met lange blonde krullen? Het was een rockertje haha. Hij leek sprekend op mijn neefje. Ik wil het even laten zien aan mijn broer.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Heeft er toevallig iemand een jongetje gezien met lange blonde krullen? Het was een rockertje haha. Hij leek sprekend op mijn neefje. Ik wil het even laten zien aan mijn broer.
Jaa die was er!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Lady Starstruck schreef:Heeft er toevallig iemand een jongetje gezien met lange blonde krullen? Het was een rockertje haha. Hij leek sprekend op mijn neefje. Ik wil het even laten zien aan mijn broer.
Jaa die was er!
Haha hoe heette die?? Weet je dat nog??
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» The Voice Kids
» The Voice Kids, ga je kijken?
» The Voice of America.
» The Voice of Holland