Ik mis...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik mis...
..het forum!!
Ik zit nog steeds tussen de oudjes, hier is geen wifi dus ik moet alles via mijn smartphone doen. Ik lees wel regelmatig mee maar reageren is niet echt handig dus vandaar dat het lijkt alsof ik hier nooit meer kom. Dat is dus niet zo!
Gelukkig gaat het wel de goeie kant op, ik kan en mag steeds meer met mijn arm dus het einde is in zicht al zal volledig herstel nog wel enkele maanden duren. Maar mijn plan is om na de jaarwisseling stukje bij beetje mijn oude leventje weer op te gaan pakken.
Maar vertel: Hoe gaat het met jullie??
Ik zit nog steeds tussen de oudjes, hier is geen wifi dus ik moet alles via mijn smartphone doen. Ik lees wel regelmatig mee maar reageren is niet echt handig dus vandaar dat het lijkt alsof ik hier nooit meer kom. Dat is dus niet zo!
Gelukkig gaat het wel de goeie kant op, ik kan en mag steeds meer met mijn arm dus het einde is in zicht al zal volledig herstel nog wel enkele maanden duren. Maar mijn plan is om na de jaarwisseling stukje bij beetje mijn oude leventje weer op te gaan pakken.
Maar vertel: Hoe gaat het met jullie??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik mis...
Haha geen wifi, raar he! Weet je al hoelang je daar nog moet blijven? Ik heb vanaf vrijdag twee weken kerstvakantie, tijd voor en zin in een bezoekje?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Morgen klets ik je wel bij!
Oohja, Toet.. De groeten van Sjaan! Voordat ik het vergeet 5jan!
Oohja, Toet.. De groeten van Sjaan! Voordat ik het vergeet 5jan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja wifi... Ik snap niet dat we daar ooit zonder hebben gekund
Leuk als je langs wilt komen, ik heb je gemist! Even bijkletsen, ben benieuwd naar je studenten-leventje! App me maar wat je het beste uitkomt
Haha Burn, mafkees! Ga jij es gauw slapen, je moet morgen fit zijn voor onze shop-sessie
Leuk als je langs wilt komen, ik heb je gemist! Even bijkletsen, ben benieuwd naar je studenten-leventje! App me maar wat je het beste uitkomt
Haha Burn, mafkees! Ga jij es gauw slapen, je moet morgen fit zijn voor onze shop-sessie
Lieve Sjaan tussen de oudjes . Ik heb de kaart nog steeds klaar liggen. Ik kan even niet de topic vinden met een adres. Zou ik deze nog een keer mogen? Om je gewoon een beetje op te fleuren?
En ik doe aan wordfuten dus als je, dat wilt en kunt mag je mij altijd toevoegen hoor. Ruzzle dat ken ik niet. Ben ik eigenlijk wel benieuwd na wat dat is. Ik had al wel mind feut maar snap er totaal niets van gewoon.
Hou nog even vol Sjaan, Een dikke mega knuffel ook van Storm
En ik doe aan wordfuten dus als je, dat wilt en kunt mag je mij altijd toevoegen hoor. Ruzzle dat ken ik niet. Ben ik eigenlijk wel benieuwd na wat dat is. Ik had al wel mind feut maar snap er totaal niets van gewoon.
Haha ja dat kan ik wel! Maar ben overdag vaak zo druk met vanalles dat ik 's avonds laat in bed ineens denk: "Oh ja, Ruzzle!!" Dus nu je het zegt... Ik zal gelijk weer even een ronde spelenStofzuiger schreef:Gelukkig kan je wel Ruzzle spelen!
sterremaan schreef:Lieve Sjaan tussen de oudjes . Ik heb de kaart nog steeds klaar liggen. Ik kan even niet de topic vinden met een adres. Zou ik deze nog een keer mogen? Om je gewoon een beetje op te fleuren?
Wat lief van je, Sterremaan! Ik zal je zo een pm sturen met m'n adres en wordfeut-naam. Ruzzle is ok echt leuk, soort van woordzoeker. Volgens mij heette het vroeger op tv Boggle ofzo?
. Weet jij al wanneer je hier opgenomen wordt? Kom ik je opzoeken hoor, als je dat leuk vindt! Ben ook benieuwd hoe het nu met je is! Heel dikke knuffel terug voor jou en Storm
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: