Douchecabine of inloopdouche?
+16
Katrien
Ooh La La!
Pien
Zwerver
Starla
CCC
Puggle
Paper Crown
Snoes
Marin
kwak
Ella
Linda
Coco
vlinder-2011
Viva
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Douchecabine of inloopdouche?
Hahahahaha Marin!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
ik zou ook voor een inloopdouche gaan. zeker als je al niet van schoonmaken houd. op die manier kan je namelijk ook makkelijk de vloer van de hele badkamer doen en het water naar het doucheputje trekken.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Charles schreef:Hahahahaha Marin!
Ja lach maar! Die vriend van me kan dat met z'n rook-longen dus echt niet aan, dus daarom mag ik 't klusje altijd opknappen, omdat ik schijnbaar er amper last van heb. Dacht ik. Tot laatst. Heb nog steeds keelpijn van dat klote spul.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben een inloop, een klein stukje gemetselde muur, en dan een deur er in.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Inloop dus
Mijn man gaat vandaag of morgenavond de douche eens uittekenen in sketchup, om een beetje een beeld te vormen. In principe zit er nu ook al geen bak in, alleen 2 glazen wanden... Lastig hoor, zulke keuzes, kon je het maar vast zien hoe het anders zou worden. Nouja, dat gaan we dus aan de hand van dat sketchup model proberen...
Mijn man gaat vandaag of morgenavond de douche eens uittekenen in sketchup, om een beetje een beeld te vormen. In principe zit er nu ook al geen bak in, alleen 2 glazen wanden... Lastig hoor, zulke keuzes, kon je het maar vast zien hoe het anders zou worden. Nouja, dat gaan we dus aan de hand van dat sketchup model proberen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: