haarclipjes baby
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
haarclipjes baby
Het lijkt me zo leuk om mijn dochter met de kerst eens een haarclipje in te doen. Ze heeft genoeg haar ervoor, maar het is natuurlijk wel van dat hele dunne gladde babyhaar. Weten jullie waar ik online geschikte kleine clipjes kan kopen? Liefst niet te hysterisch, het liefst zou ik iets effens (donkerblauw ofzo) willen hebben.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Re: haarclipjes baby
Ik zou ze gewoon in de winkel kopen, dan kan je ze even uitproberen. Ik had laatst voor Yrsa speldjes van Dora gekocht en dat waren echt rotdingen, ik kreeg ze haast niet open en dicht en ze bleven ook niet goed zitten. Ik vind de speldjes van Lief! erg fijn, die hebben ze bij Etos.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt ze overal hoor!
Ik heb er een paar bij de Action gehaald, daar hebben ze ook van die kleintjes.
Of op de markt.
Of via internet!
Ik heb er een paar bij de Action gehaald, daar hebben ze ook van die kleintjes.
Of op de markt.
Of via internet!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zijn die clipjes dan ook al geschikt voor zo'n kleintje? De clipjes die ik zie bij de drogist zijn allemaal zo groot, heb het idee dat dat er heel gek uitziet... Of valt dat mee? Ik dacht eens ergens op een site speciale babyspeldjes gezien te hebben, maar ik weet niet meer waar
Dille- Fluisteraar
Susan schreef:Ik zou ze gewoon in de winkel kopen, dan kan je ze even uitproberen. Ik had laatst voor Yrsa speldjes van Dora gekocht en dat waren echt rotdingen, ik kreeg ze haast niet open en dicht en ze bleven ook niet goed zitten. Ik vind de speldjes van Lief! erg fijn, die hebben ze bij Etos.
Bij het kruidvat gekocht soms? Daar had ik ze van dora. Inderdaad een rot dingen, ze draagt ze nooit. Zonde, want ik vond ze best prijzig.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ah, bij de Action heb ik nog niet gekeken, goeie Lejow!
Dille- Fluisteraar
Dille schreef:Ah, bij de Action heb ik nog niet gekeken, goeie Lejow!
Daar lagen ze echt van een cm of 2/2,5!
Hele hoop verschillende ook.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bij de Action hebben ze inderdaad kleine, daar heb ik er hier ook een aantal van. Alleen gaan de meesten maar kort mee of vallen helaas direct uit elkaar Ze zijn gelukkig ook niet zo duur.
Ik heb ze ooit een keer besteld bij iemand die ze zelf maakte, en dan had ik echte babyspeldjes, die niet met een speldje maar met een soort klittenband gingen ivm het dunne gladde babyhaar. Die waren heel handig.
De speldjes van Lief waar ik hier over las zijn inderdaad ook fijn, die heb ik als kraamcadeautje gekregen. Duurde wel even voordat ze ze in kon, maar vanaf een maand of 6 ging dat wel.
Ik heb ze ooit een keer besteld bij iemand die ze zelf maakte, en dan had ik echte babyspeldjes, die niet met een speldje maar met een soort klittenband gingen ivm het dunne gladde babyhaar. Die waren heel handig.
De speldjes van Lief waar ik hier over las zijn inderdaad ook fijn, die heb ik als kraamcadeautje gekregen. Duurde wel even voordat ze ze in kon, maar vanaf een maand of 6 ging dat wel.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuke haarclipjes, waar te koop?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: