Wat een mooi nr (van glee)
+7
Jordana
Yzma
girli
Blond
Sweety
smooch
TGR
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat een mooi nr (van glee)
Alex167 schreef:Ik vind Glee stom.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Alex167 schreef:Ik vind Glee stom.
En ik vind het geweldig.
Mijn vriend vind Glee ook stom
Gast- Gast
Storm schreef:Jeetje Singsing, calm down. Je doet net of er jou persoonlijk onrecht wordt aangedaan door het coveren van nummers
Wahaha inderdaad.
Gast- Gast
Nou Tea-leaf, jij wint met de meest intelligente opmerking van de dag!
Dit is mijn mening en blijkbaar hebben jullie daar een probleem mee. Sorry als ik niet achter de menigte aanhobbel.Yzma (als ik het goed onthouden heb): ik vind de SHOWS zoutloos, niet de mensen. De manier waarop met alles omgegaan wordt. Uiteraard heb ik respect voor collega's, maar niet voor de manier waarop talent uitgebuit wordt en grote aangeprezen wordt en vervolgens in de vergetelheid raakt.
De één is fantastisch enthousiast over Glee, nou ik het compleet tegenovergestelde. Moet ik dan mijn mond houden?
Dit is mijn mening en blijkbaar hebben jullie daar een probleem mee. Sorry als ik niet achter de menigte aanhobbel.Yzma (als ik het goed onthouden heb): ik vind de SHOWS zoutloos, niet de mensen. De manier waarop met alles omgegaan wordt. Uiteraard heb ik respect voor collega's, maar niet voor de manier waarop talent uitgebuit wordt en grote aangeprezen wordt en vervolgens in de vergetelheid raakt.
De één is fantastisch enthousiast over Glee, nou ik het compleet tegenovergestelde. Moet ik dan mijn mond houden?
Singsing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt echt een talent voor dooddoeners wist je dat?Singsing schreef:Moet ik dan mijn mond houden?
Discussie:We hebben een verschilende menig, dus ik geef mijn mening en jij de jouwe en reageren dan weer op elkaars argumenten/opmerkingen. Zo werkt nou een discussie. Maar als denkt je mond te moeten houden omdat je anders bent dan de menigte, ook goed.
Grappig overigens dat je zegt dat je niet achter de menigte aan hobbel, want je reactie is precies hetzelfde als alle mensen die zeggen niet achter de menigte aan te hobbelen. Maar ondertussen wel lekker 'apart' zijn... uhuh.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
En jij een talent voor rare conclusies trekken.
Je hebt blijkbaar niet door dat ik niet heb verzonnen dat het liedje waarmee dit topic begon van The Beatles is. Als het Abba was geweest had ik hetzelfde gevonden. Of loop ik dan ook mee? Ik ben namelijk niet op de hoogte wat er wel of niet gezegd wordt, misschien kan je me voorlichten? Dan weet ik de volgende keer of ik 'apart' doe.
Dit gaat enkel over Glee en nee, daarin hobbel ik niet mee. Knap dat jij daaruit de conclusie kan trekken dat ik apart wil zijn omdat ik een mening heb over The Beatles. Chapeau.
En ik snap best dat iemand die versie mooi vind, ik vind het slecht gearrangeerd. Ik vind ook veel mooi, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ook meteen goed vind.
Je hebt blijkbaar niet door dat ik niet heb verzonnen dat het liedje waarmee dit topic begon van The Beatles is. Als het Abba was geweest had ik hetzelfde gevonden. Of loop ik dan ook mee? Ik ben namelijk niet op de hoogte wat er wel of niet gezegd wordt, misschien kan je me voorlichten? Dan weet ik de volgende keer of ik 'apart' doe.
Dit gaat enkel over Glee en nee, daarin hobbel ik niet mee. Knap dat jij daaruit de conclusie kan trekken dat ik apart wil zijn omdat ik een mening heb over The Beatles. Chapeau.
En ik snap best dat iemand die versie mooi vind, ik vind het slecht gearrangeerd. Ik vind ook veel mooi, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ook meteen goed vind.
Singsing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 13
Storm schreef:
Ik vond het wel heel mooi toen Finn 'Losing my Religion' zong.
Die was inderdaad heel erg mooi.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
ik vind deze mooi, gewoon hoe ze het hebben opgezet en die stem van mercedes vind ik echt geweldig!
https://www.youtube.com/watch?v=JNl91QXws7o
https://www.youtube.com/watch?v=JNl91QXws7o
Gast- Gast
Singsing schreef:Nou Tea-leaf, jij wint met de meest intelligente opmerking van de dag!
Dank je, ik ben dan ook zeer intelligent. Muts.
Gast- Gast
Singsing schreef:
Yzma schreef:
Singsing schreef:
Yzma schreef:
Fuck the calm down, both of you.Singsing schreef:
Heb hewt programma nog steeds nooit gezien, toch snel maar eens gaan doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Huh SingSing, welke talenten worden er volgens jou uitgebuit dan?
Gast- Gast
Moet je maar niet op een vrouwenforum komen. Om de dooddoeners er even in te houdenCaptainSpectacular schreef:Singsing schreef:Yzma schreef:Singsing schreef:Yzma schreef:Fuck the calm down, both of you.Singsing schreef:
Gast- Gast
Ja, het is een forum hoorrrrrr.... daar mag je je mening geven!Storm schreef:Moet je maar niet op een vrouwenforum komen. Om de dooddoeners er even in te houdenCaptainSpectacular schreef:Singsing schreef:Yzma schreef:Singsing schreef:Yzma schreef:Fuck the calm down, both of you.Singsing schreef:
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Storm schreef: dat is mijn mening!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2