Help! Buitenlampjes..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help! Buitenlampjes..
We hebben nu tot drie keer toe nieuwe lampjes aan het huis gehangen, maar elke keer doet een deel het ineens niet meer.
Wie weet waar ik zulk soort lampjes kan krijgen?
Nu heb ik deze:
Wie weet waar ik zulk soort lampjes kan krijgen?
Nu heb ik deze:
Gast- Gast
Re: Help! Buitenlampjes..
Action, kost ook nog eens niks daar.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is een populaire set, hangt hier ook aan het huis en m'n man verkoopt er weet ik het hoeveel per jaar. Ik weet dat er op de lampjes die wij hebben 3 jaar garantie zit, misschien op die van jou ook?!
Edit, action heeft deze niet maar diverse tuincentra wel. Misschien bouwmarkten ook maar dat weet ik niet zeker
Edit, action heeft deze niet maar diverse tuincentra wel. Misschien bouwmarkten ook maar dat weet ik niet zeker
Gast- Gast
Wij hebben die ook van de Action, nu zijn er ook een paar lampjes stuk dus haal ik binnenkort een nieuwe
Gast- Gast
Lily schreef:Dat is een populaire set, hangt hier ook aan het huis en m'n man verkoopt er weet ik het hoeveel per jaar. Ik weet dat er op de lampjes die wij hebben 3 jaar garantie zit, misschien op die van jou ook?!
Deze komt van de praxis en wil dus nu wel een ander merk. Ik kan m vast nog gewoon terug brengen maar jeetje, wat een slecht spul! Mijn vriend heeft al 3 keer nieuwe op moeten hangen!
Verkoopt jouw man deze of een ander merk?
Gast- Gast
Action, kruidvat en Blokker hebben ze sowieso. Kruidvat was het goedkoopste, daar heb ik zo'n set voor mn vader gekocht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De kerstafdeling van een tuincentrum lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Anders de V&D? Bijenkorf?
Anders de V&D? Bijenkorf?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
het merk wat hun verkopen is niet de verpakking die jullie laten zien. Hij zei van de week ook dat mocht er bij ons een snoer stuk gaan hij die terugbrengt want de leverancier komt er niet eens voor langs om de retour op te halen. Dit omdat er volgens hem zo weinig retour komen dat het voor de leverancier niet interessant is om langs te komen.
Ik zal `m eens vragen welke merken verlichting hun verkopen.
edit, heb `m de bovenste foto geappt en hij zegt dat dat connect a light is, maar dat die snoeren niet echt degelijk materiaal is.
Hij zegt dan moet je verlichting van luca connect aanschaffen, daar zit dus 3 jaar garantie op en die kan je koppelen hoelang je wil.
Ik zal `m eens vragen welke merken verlichting hun verkopen.
edit, heb `m de bovenste foto geappt en hij zegt dat dat connect a light is, maar dat die snoeren niet echt degelijk materiaal is.
Hij zegt dan moet je verlichting van luca connect aanschaffen, daar zit dus 3 jaar garantie op en die kan je koppelen hoelang je wil.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: