Kindjes fototopic #69726
+45
Parel
twinmummy
Poubelle
Toet
Happinaz
strawberry
Printje
Laced
koNijntje
Flower_L
_Jet
Lilypie
Shopaholic
Fearie
Snirp
Paper Crown
Mida4you
moepie
hellowkitty
Zenna
liesje
Smaragdje
Floor
Femmem
Sanne
Puggle
Charles
Limburg85
holaagirl
Happydobby
Lejow
Highway
bolus26
Muppetje
Papillio
Pien
Aimee
CCC
PiP
M@niek
studiebol
smooch
Jezzie
Star007
duckie
49 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Kindjes fototopic #69726
@ Laced: Thanx
@ Sanne: Dank je wel! Hahaha, leuk is dat he? dat ze al van zoiets kunnen genieten!
Waar komt haar muts en sjaal vandaan?
@ Sanne: Dank je wel! Hahaha, leuk is dat he? dat ze al van zoiets kunnen genieten!
Waar komt haar muts en sjaal vandaan?
Gast- Gast
Smupskes, de muts en sjaal heb ik bij de Hema gekocht.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, zoiets dacht ik al. Ik kreeg jouw vriendschapsverzoek en zag bij gemeenschappelijke vrienden mijn vriendin er tussen staan. Toevallig zeg!Pippa schreef:Parissienne, ik zag die foto op Facebook bij jouw vriendin en vond haar zo bekend & ineens had ik door dat t jouw dochter was en ik haar van t forum kende haha, heel toevallig. Ik wist niet dat je uit de buurt kwam!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bedankt allemaal voor de complimenten.. of zoals N. zou zeggen: "Danku, danku!" inclusief buiging
Parisienne- Ratel
Aaaah wat een leuke foto's weer! Parasienne en Sanne wat een knappe meiden hebben jullie zeg!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sanne: Wat is ze groot joh! Ze zit echt als een prinses zo op de fiets
Smupske: Mooie foto's van je kids! Vooral die laatste foto van A. is echt super (vanmiddag gezien )
Parissiene: Mooie meid is N.!
Mijn kleine aapie in zijn nieuwe autostoel:
En drinken uit een pakje is helemaal hip:
Smupske: Mooie foto's van je kids! Vooral die laatste foto van A. is echt super (vanmiddag gezien )
Parissiene: Mooie meid is N.!
Mijn kleine aapie in zijn nieuwe autostoel:
En drinken uit een pakje is helemaal hip:
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, ze is wel groot voor haar leeftijd. De laatste keer bij het CB schoot haar lengte boven het allerhoogste lijntje. Het gewicht ging wel naar het gemiddelde, dus ze wordt lang en slank (net zoals haar vader en moeder). Leuke foto van L. Vindt hij het leuk in zijn nieuwe autostoel? Wij hebben sinds eergisteren ook de vervolgstoel in gebruik en H. is gelijk veel gezelliger in de auto. Na 9 maanden 'gedoe' in de auto was het eindelijk leuk .
Nog een fotootje die ik wel wil showen... ze wordt zo groot. Ze wil continue staan en trekt zich iedere keer aan ons (en de bank) op en dan schatert ze het uit, dus even geprobeerd met de loopwagen.
*weg*
Nog een fotootje die ik wel wil showen... ze wordt zo groot. Ze wil continue staan en trekt zich iedere keer aan ons (en de bank) op en dan schatert ze het uit, dus even geprobeerd met de loopwagen.
*weg*
Laatst aangepast door Sanne op ma 31 dec 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een schatjes
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Parisienne wat een ontzettend mooi meisje is N toch.
Sanne ze zit er helemaal klaar voor zo te zien, mooi meisje!
Aimee wat een heerlijke foto's, vooral die onderste met die heerlijke rode wangetjes.
Sanne ze zit er helemaal klaar voor zo te zien, mooi meisje!
Aimee wat een heerlijke foto's, vooral die onderste met die heerlijke rode wangetjes.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Dank allemaal!
Ik zie ook weer zulke schattige foto's voorbij komen. Met name van de 'kleintjes'. Nee hoor, het begint niet te kriebelen hier..
Ik zie ook weer zulke schattige foto's voorbij komen. Met name van de 'kleintjes'. Nee hoor, het begint niet te kriebelen hier..
Parisienne- Ratel
Nog twee dan maar. N. geniet ook zichtbaar van de nieuwe tv. "Oh, echte vissen in de oceaan mama! Waauuw wat schitterend!"
Parisienne- Ratel
Wel even dr strik strijken, Parisienne, foei! (heb het shirt ook, superleuk, alleen die stomme verkreukelde strik steeds..)
Wilde nog even reageren op de vorige foto dat je meisje er echt uitziet als een heel lief, knap en wijs kind! En ik hou van dr haar dat als je een staartje maakt zo mooi naar binnen krult
Wilde nog even reageren op de vorige foto dat je meisje er echt uitziet als een heel lief, knap en wijs kind! En ik hou van dr haar dat als je een staartje maakt zo mooi naar binnen krult
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hij lacht op de foto, dat lukt me niet zo vaak
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje! En ik hoopte al dat niemand het zou opmerken dat 'ie niet gestreken wasParel schreef:Wel even dr strik strijken, Parisienne, foei! (heb het shirt ook, superleuk, alleen die stomme verkreukelde strik steeds..)
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Dankje! En ik hoopte al dat niemand het zou opmerken dat 'ie niet gestreken wasParel schreef:Wel even dr strik strijken, Parisienne, foei! (heb het shirt ook, superleuk, alleen die stomme verkreukelde strik steeds..)
Doet ook niemand waarschijnlijk! Ik ken alleen je sores
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb foto's geprobeerd te maken voor de uitnodiging van Luuk zijn eerste verjaardag. Helaas zit meneer geen seconde stil, is lachen naar de camera zooooo 2012 en had hij zich ook binnen 2 seconde weer vies Maar deze twee vond ik wel schattig! Nu nog even een beetje bewerken, recht uitsnijden enzo
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk Aimee, vooral die bovenste vind ik leuk!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is toch ook wel een beetje een kindje, in spe, maar goed!! Ben erg blij dat ik mee kan doen met mvm!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: