Best knullig
+9
Tania
SoGood
Susan
Happinaz
Urban Naked
Elliot
Green_Pepper
Charles
Hoochie
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Best knullig
Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Van harte gefeliciteert schat x mama
Ik zal vast ook wel schrijffouten maken, maar ik verwacht eigenlijk toch wel dat volwassenen weten dat je het met een d schrijft.
Ik zal vast ook wel schrijffouten maken, maar ik verwacht eigenlijk toch wel dat volwassenen weten dat je het met een d schrijft.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Best knullig
Nou dat lees hier maar eens een beetje rond op dit forum. Zul je zien dat dat niet het geval is.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hoochie schreef:Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Ik snap sowieso niet dat de krant die fouten eruit haalt.
Gast- Gast
Dat is ook wel zo maar soms verwonder ik me zo over die fouten. Van de week kreeg ik een mail van een collega en daarin stond het woord: vondt en ook nog meerdere keren dus het was niet per ongeluk gebeurd
@ zazou: Dat dacht ik ook al, vind het ook sneu. Lief bedoelde actie van een trotse moeder
@ zazou: Dat dacht ik ook al, vind het ook sneu. Lief bedoelde actie van een trotse moeder
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Misschien was het wel een inside joke tussen moeder en zoon. Beetje stom als de krant die dan eruit filtert. Ja, weet ik veel, ik brainstorm maar wat hoor.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
In veel kranten staan spellingsfouten of stijlfouten, best jammer ja
Wat ik nog irritanter vind, zijn de fouten in ondertiteling, dat is echt extreem slecht soms.
Wat ik nog irritanter vind, zijn de fouten in ondertiteling, dat is echt extreem slecht soms.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Op het spandoek van de kinderen van die overleden grensrechter staat ook een spelfout, dat vond ik ook wel een beetje knullig. Er staat 'beter word het nooit', maar in die zin moet het wordt zijn, met dt. Best wel jammer dat niemand dit gezegd heeft tegen de familie, voordat het spandoek door alle kranten gefotografeerd en gepubliceerd werd.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Bijzondere visie Denk je dan dat ze het expres doet ofzo?Hoochie schreef: ik verwacht eigenlijk toch wel dat volwassenen weten dat je het met een d schrijft.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Of het is door de krant verkeerd overgenomen
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Er zijn zoveel volwassen mensen die fouten maken met d's en t's dat ik hier echt niet geschokt door ben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
In onze supermarkt n.a.v. Sinterklaasactie: "Haal hier je verassing!"
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn leraar zei vroeger altijd jij ver-ast toch niet?!Sogood schreef:In onze supermarkt n.a.v. Sinterklaasactie: "Haal hier je verassing!"
Ik kan het wel onthouden sinds toen
Gast- Gast
Ben je twaalf, zet je moeder een foto van je in de krant waarbij ze je schat noemt, kan ze niet spellen en dan moet die arme jongen ook nog naar school vandaag
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Ben je twaalf, zet je moeder een foto van je in de krant waarbij ze je schat noemt, kan ze niet spellen en dan moet die arme jongen ook nog naar school vandaag
haha zo dacht ik ook! Dacht: arme jongen, ben je 12 noemt je moeder jou in een krant schat. Dat is echt héél stoer natuurlijk
Hoochie schreef:Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Dat sommige hier zo over vallen en als ik zeg dat m'n schoonmoeder ''enigste'' zegt en dat ik dat dom vindt dat een volwassen vrouw niet eens weet dat het niet zo hoort, krijg ik te horen dat het niet dom is en weet ik veel wat nog meer!
Dat van dat spandoek dat kan gebeuren en ik vind dat men daar zich niet zo druk om moet maken. Het is goed bedoeld en de reden waarom dat spandoek er sowieso is al erg genoeg, dan maakt een spelfout in dit geval geen ene reet uit. Snap werkelijk waar niet waarom dat sowieso genoemd wordt!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:
Dat sommige hier zo over vallen en als ik zeg dat m'n schoonmoeder ''enigste'' zegt en dat ik dat dom vindt dat een volwassen vrouw niet eens weet dat het niet zo hoort, krijg ik te horen dat het niet dom is en weet ik veel wat nog meer!
Maar CBL, ik vind is ook niet met een t erachter en jij bent toch volwassen? Dat is toch hetzelfde als dat jouw schoonmoeder 'enigste' zegt? Maar ik vind dat beide niet dom. Ik snap best dat mensen niet alle spellingsregels weten en kunnen toepassen. Ik ben bijvoorbeeld minder sterk in wiskunde, dan hoop ik dat mensen mij ook niet ineens dom vinden.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De pot verwijt de ketel! Jij maakt zelf ook genoeg spelfouten en jij bent toch ook volwassen? Moeten wij dan ook maar zeggen dat wij dat dom vinden?Caribbeanlover schreef:Hoochie schreef:Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Caribbeanlover schreef:
Maar CBL, ik vind is ook niet met een t erachter en jij bent toch volwassen? Dat is toch hetzelfde als dat jouw schoonmoeder 'enigste' zegt? Maar ik vind dat beide niet dom. Ik snap best dat mensen niet alle spellingsregels weten en kunnen toepassen. Ik ben bijvoorbeeld minder sterk in wiskunde, dan hoop ik dat mensen mij ook niet ineens dom vinden.
Ik weet dat het in de ''ik'' vorm idd niet met een t erachter hoort, dat ben ik ff vergeten, maar ik weet het wel, zij niet mbt enigste.
Caribbeanlover- Ratel
Zelda schreef:De pot verwijt de ketel! Jij maakt zelf ook genoeg spelfouten en jij bent toch ook volwassen? Moeten wij dan ook maar zeggen dat wij dat dom vinden?Caribbeanlover schreef:Hoochie schreef:Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Ja maar als ik ''vind'' zeg, dan hoor je niet of het met een t erbij is he. Enigste en enige is toch een grotet verschil.
Caribbeanlover- Ratel
Mijn WO-gestudeerde collega wist niet dat laatste is. Hij schreef serieus laatZte ;-).
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Caribbeanlover schreef:Zelda schreef:De pot verwijt de ketel! Jij maakt zelf ook genoeg spelfouten en jij bent toch ook volwassen? Moeten wij dan ook maar zeggen dat wij dat dom vinden?Caribbeanlover schreef:Hoochie schreef:Ik zat de krant van hier te lezen en een moeder heeft een foto met advertentie gezet voor haar zoon die 12 wordt.
Ja maar als ik ''vind'' zeg, dan hoor je niet of het met een t erbij is he. Enigste en enige is toch een grotet verschil.
Geweldige beredenatie.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Goed he!
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 1