Show je laatst gemaakte foto #2
+73
_Femme
Kreeftje
Blair
Caroow
Mystique
May
Rosa
Charles
Parel
Penélope
mzcharlotte
Raindrop
Highway
Elliot
Bazinga
SDL
Paper Crown
Antibes
Poubelle
Tazz
Star007
Linnie1985
Sanne
Pien
Aziraphale
Arwyn
Ibbeltje
Jerry
Green_Pepper
Ella
Chocolate Cookie
Toet
Chocoholic
Error
ExpressoB
Mida4you
Snirp
Lot
vlinder-19
Alex
Jezzie
Mees
Bisq
Burn
Sugarfall
strawberry
Winegum
GeKKiE
Stuiterbal
loura
SoGood
Kowalski
bolus26
slaatje
Lady4
Muppetje
Cheesegirl
Lejow
Carra
Burgemeester Esmee
Shisha
Roza
Ilske
_Lacey_
Bliss
Rose
Cato
Sterre
Fortissimo
Marin
Parisienne
SarahKey
Zwerver
77 plaatsers
Pagina 3 van 13
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Re: Show je laatst gemaakte foto #2
Harrison schreef:Die is mooi zeg Carrie!
Ja! Ben er ook heel erg blij mee, en het is ook nog eens goed voor je huid, herstellend enzo.
Gast- Gast
Nav van het topic, je fb omslagcover in kerst style, heb ik vandaag ook nieuwe foto gemaakt in het winter kerst sfeertje.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Harrison schreef:Serieus? Hoe komt men daar aan?
Wait. Whut? Waaraan? Of bedoel je daarbij?
Gast- Gast
Harrison schreef:Serieus? Hoe komt men daar aan?
Haha, men?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Volgens mij was dat een taalgrapje van Harrie. Met 'men' bedoelt ze de formele kant van zichzelf.
Gast- Gast
haha waar kun je het kopen? Ik neem aan dat ze dat bedoelt? Of wat is de precieze naam van het product..
Wat moet men er voor doen om dat resultaat te krijgen..
Of het was gewoon een autocorrect hahaha.
Gast- Gast
Rood schreef:Volgens mij was dat een taalgrapje van Harrie. Met 'men' bedoelt ze de formele kant van zichzelf.
Precies.. Al gaf ze net in een ander topic nog aan dat ze geen gespleten persoonlijkheid had
Gast- Gast
Ooo haha, koekoek!
Kowalski- Ratel
Carrie schreef:Harrison schreef:Serieus? Hoe komt men daar aan?
Nee haha, hahaha, ik bedoelde te zeggen dat ik wilde weten wat je dan precies voor bareminerals make up op hebt op die foto. Is het de foundation (dat poedertje) of de face color of wat is het precies?
Ik bedoelde inderdaad mezelluf.
Gast- Gast
Punk'd schreef:haha waar kun je het kopen? Ik neem aan dat ze dat bedoelt? Of wat is de precieze naam van het product..
Jeetje wat ingewikkeld allemaal! Ze verkopen het bij Sephora en het heet dus BareMinerals en je moet er ook een fijne mineralskwast voor kopen En wat je moet doen om dat resultaat te krijgen is beginnen bij je wangen en mooie rondjes draaien over je hele gezicht met de kwast. Voila!
Gast- Gast
Carrie schreef:Punk'd schreef:haha waar kun je het kopen? Ik neem aan dat ze dat bedoelt? Of wat is de precieze naam van het product..
Jeetje wat ingewikkeld allemaal! Ze verkopen het bij Sephora en het heet dus BareMinerals en je moet er ook een fijne mineralskwast voor kopen En wat je moet doen om dat resultaat te krijgen is beginnen bij je wangen en mooie rondjes draaien over je hele gezicht met de kwast. Voila!
Door haar heb ik het ook gekocht vandaag.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Harrison schreef:Carrie schreef:Harrison schreef:Serieus? Hoe komt men daar aan?
Nee haha, hahaha, ik bedoelde te zeggen dat ik wilde weten wat je dan precies voor bareminerals make up op hebt op die foto. Is het de foundation (dat poedertje) of de face color of wat is het precies?
Ik bedoelde inderdaad mezelluf.
Oh! Het is de BareMinerals foundation original. De original heeft die glow, maar je hebt ook de matte versie.
Gast- Gast
Hebben ze dat tegenwoordig ook niet bij de Douglas? Of was dat benefit?
Gast- Gast
Ik vind het mooi! Verkopen ze dat alleen bij sephora? Of ook bij Douglas?
Gast- Gast
Bare Minerals gebruik ik ook al jaren van Sephora en is idd heel fijn, subtiel en niet viezig voor je huid! En wat ik zo fijn vind is dat je het gewoon als dagmake-upje aan kan brengen, en met de juiste kwast (ik heb er 4) maak je er zo weer een avond make-up van! Ik ben ook fan! Carrie, heb je ook de mineral veil? Die is ook geweldig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Harrison schreef:Ik vind het mooi! Verkopen ze dat alleen bij sephora? Of ook bij Douglas?
Weet ik niet! Ik weet dat Douglas inderdaad Benefit verkoopt zoals Punk'd zegt, maar die hebben geen mineralsproducten voor zover ik weet. En je moet wel opletten dat je een product koopt die ook helend werkt. Tenminste dat vind ik fijn, zoals de mineralsmake-up bedoeld is. Die van The Bodyshop heeft dat bijvoorbeeld niet.
Maar misschien moet ik ff een speciaal apart topic openen? Dit is misschien te offtopic voor dip topic, sorry!
Gast- Gast
Nu ga ik ook even reclame maken haha. Normaal gesproken ben ik heel erg van MAC, Chanel en allerlei dure merken.. Maar ik heb vorige week (n.a.v. veel beautyblogs) deze essence matte poeder gekocht. Die matteerd zo ontzettend goed!
Dus als je een goedkoop en echt fijn alternatief wil om eens uit te proberen.. €3.95 is hij volgens mij.
Google maar eens op Essence translucent powder fix and matte (review).. Iedereen is in heaven!
Dus als je een goedkoop en echt fijn alternatief wil om eens uit te proberen.. €3.95 is hij volgens mij.
Google maar eens op Essence translucent powder fix and matte (review).. Iedereen is in heaven!
Laatst aangepast door Punk'd op zo 16 dec 2012 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sogood schreef:Bare Minerals gebruik ik ook al jaren van Sephora en is idd heel fijn, subtiel en niet viezig voor je huid! En wat ik zo fijn vind is dat je het gewoon als dagmake-upje aan kan brengen, en met de juiste kwast (ik heb er 4) maak je er zo weer een avond make-up van! Ik ben ook fan! Carrie, heb je ook de mineral veil? Die is ook geweldig.
Nee heb ik niet! Wat is het en wat doet het?
Gast- Gast
Carrie schreef:Harrison schreef:Ik vind het mooi! Verkopen ze dat alleen bij sephora? Of ook bij Douglas?
Weet ik niet! Ik weet dat Douglas inderdaad Benefit verkoopt zoals Punk'd zegt, maar die hebben geen mineralsproducten voor zover ik weet. En je moet wel opletten dat je een product koopt die ook helend werkt. Tenminste dat vind ik fijn, zoals de mineralsmake-up bedoeld is. Die van The Bodyshop heeft dat bijvoorbeeld niet.
Maar misschien moet ik ff een speciaal apart topic openen? Dit is misschien te offtopic voor dip topic, sorry!
Ohh ik ben benieuwd! Zaterdag ga ik make upjes shoppen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Sogood schreef:Bare Minerals gebruik ik ook al jaren van Sephora en is idd heel fijn, subtiel en niet viezig voor je huid! En wat ik zo fijn vind is dat je het gewoon als dagmake-upje aan kan brengen, en met de juiste kwast (ik heb er 4) maak je er zo weer een avond make-up van! Ik ben ook fan! Carrie, heb je ook de mineral veil? Die is ook geweldig.
Doorzichtige hele lichte poeder als finishing touch, zorgt dat je make-up beter blijft zitten, het matteert een eventuele vette huid en geeft een gezonde, subtiele, wakkere gloed. De bijbehorende primer is ook heel fijn trouwens.
SoGood- Ratel
Carrie schreef:Sogood schreef:Bare Minerals gebruik ik ook al jaren van Sephora en is idd heel fijn, subtiel en niet viezig voor je huid! En wat ik zo fijn vind is dat je het gewoon als dagmake-upje aan kan brengen, en met de juiste kwast (ik heb er 4) maak je er zo weer een avond make-up van! Ik ben ook fan! Carrie, heb je ook de mineral veil? Die is ook geweldig.
Doorzichtige hele lichte poeder als finishing touch, zorgt dat je make-up beter blijft zitten, het matteert een eventuele vette huid en geeft een gezonde, subtiele, wakkere gloed. De bijbehorende primer is ook heel fijn trouwens.
SoGood- Ratel
Mijn laatste foto: Mijn nieuwe oorbellen. Ze zijn misschien wat heftig maar gisteren had ik ze aan met los haar, (Ik heb donker, lang, licht krullend haar) en een LDB en dezelfde kleur nagels. Verder geen sieraden.
SoGood- Ratel
Lijkt me supermooi zoals je het omschrijft Sogood! Mij zou het voor geen meter staan, maar ik vind ze wel erg mooi!
Kowalski- Ratel
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Show je laatst gemaakte foto.
» Show je zelf gemaakte kaarten topic.
» Je allereerste gemaakte foto in 2011 - topic
» Show je foto's!
» Show je foto's!
» Show je zelf gemaakte kaarten topic.