Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik draag het liefst..

+22
Dennenappel
CCC
Blond
piertje
Mida4you
Katrien
Ibbeltje
minoessepoes
Ella
Exogenesis
Arwyn
Mizz_S
loura
Green_Pepper
Parisienne
TukTuk
Bliss
Caroow
Poubelle
Tazz
Fortissimo
Jeanette
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  piertje ma 10 dec 2012 - 8:57

een spijkerbroek en mijn fleecevest I love you
Maar als ik weg moet een spijkerbroek met een leuk shirtje
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Exogenesis ma 10 dec 2012 - 9:10

Pippa schreef:
Zelda schreef:
Pippa schreef:Een jurkje! Ik loop daar 6 van de 7 dagen mee Ik draag het liefst.. - Pagina 2 3079029344 Met een legging/panty & laarsjes/laarzen.
Ik ook, ik heb vrijwel altijd een jurkje/rokje aan met een dikke panty. Dat zit gewoon het lekkerst.

Ja, dan voel ik me echt op mijn gemak! Ik heb vandaag een broek aan, en toch zit het niet lekker Ik draag het liefst.. - Pagina 2 1270000679

Ik heb dat juist precies andersom. Een panty zit me vaak tot aan mijn oksels en ik heb het idee dat m'n buik enorm strak en opgebold staat. Ik draag 1 keer per week een rok of jurk. Maar ik wil ze meer gaan dragen en heb vandaag twee nieuwe op Zalando gekocht (1 zwarte wikkelachtige jurk en 1 multicolor, waar ik hopelijk wat meer vorm in krijg dan ik daadwerkelijk heb).
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Bliss ma 10 dec 2012 - 9:23

Ik vind een panty dus eigenlijk ook voor geen meter zitten. Ik heb altijd de grootste maat, maar die komt tot in mn taille. Lijkt raar, dus ik kan er eigenlijk nooit een wat strakker jurkje of shirtje overheen dragen. Bij een maat kleiner zit de panty wel lager, maar dan hangt er een rol overheen; ook niks dus. Daarom draag ik eigenlijk bijna altijd gewoon katoenen leggings.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Blond ma 10 dec 2012 - 9:28

Ik wissel graag af! De ene keer heb ik echt zin om een jeans te dragen met hoge laarzen en een trui, en de dag erna een net jurkje. Vind het heerlijk om de avond van te voren te bedenken wat ik de dag erna ga dragen. Soms word ik 's nachts wakker en dan verzin ik een andere outfit en doe ik dat de volgende dag aan nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Katrien ma 10 dec 2012 - 9:31

Blond schreef:Vind het heerlijk om de avond van te voren te bedenken wat ik de dag erna ga dragen. Soms word ik 's nachts wakker en dan verzin ik een andere outfit en doe ik dat de volgende dag aan nerd

Haha, heel herkenbaar!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  CCC ma 10 dec 2012 - 9:31

Een rokje met een simpel zwarte longsleeve erop (wel stretch) en met laarzen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Dennenappel ma 10 dec 2012 - 9:35

Exogenesis schreef:
Pippa schreef:
Zelda schreef:
Pippa schreef:Een jurkje! Ik loop daar 6 van de 7 dagen mee Ik draag het liefst.. - Pagina 2 3079029344 Met een legging/panty & laarsjes/laarzen.
Ik ook, ik heb vrijwel altijd een jurkje/rokje aan met een dikke panty. Dat zit gewoon het lekkerst.

Ja, dan voel ik me echt op mijn gemak! Ik heb vandaag een broek aan, en toch zit het niet lekker Ik draag het liefst.. - Pagina 2 1270000679

Ik heb dat juist precies andersom. Een panty zit me vaak tot aan mijn oksels en ik heb het idee dat m'n buik enorm strak en opgebold staat. Ik draag 1 keer per week een rok of jurk. Maar ik wil ze meer gaan dragen en heb vandaag twee nieuwe op Zalando gekocht (1 zwarte wikkelachtige jurk en 1 multicolor, waar ik hopelijk wat meer vorm in krijg dan ik daadwerkelijk heb).

Daarom draag ik leggings, die komen iets minder hoog, snijden minder in je lichaam voor je gevoel, maken je minder bollig en ik vouw hem om naar beneden. Hierbij moet ik wel letten op wat voor jurk ik aan heb, of het niet goed zichtbaar is (een bobbel effect door dubbele legging, hemdje, e.d.).
Mijn favoriete kleding; weet ik niet echt momenteel. In ieder geval een sjaal en warme sloffen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 9:52

Geen blauwe jeans. Alleen grijs of zwart. Daarop een trui of shirtje en vest. Meestal draag ik allstars of m'n bikerlaarsjes. Altijd een sjaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Kowalski ma 10 dec 2012 - 10:14

Het liefste draag ik mijn joggingbroek met een strakke longsleeve en een sjaal I love you Maargoed, dat doe ik alleen thuis en op/naar de training.

Anders draag ik het liefste een skinny, met platte enkellaarzen, een los shirtje en een soepele blazer (waarvan ik de mouwen gewoon op kan stropen Ik draag het liefst.. - Pagina 2 394967) of een wijd vallend shirt/trui. Of een 'action' rokje.

Eigenlijk draag ik het liefste slippers, maar dat is zo koud in de winter! Ik draag het liefst.. - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Sugarfall ma 10 dec 2012 - 11:08

Een mooi jurkje of rokje, of een legging/skinny met een blousje, en eventueel een blazer. Ik draag eigenlijk nooit andere schoenen dan pumps, ballerina's of laarzen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 20:24

Mijn zwarte leren broek.. Dat is echt mijn favoriet.. Verder ook veel zwart van boven en schoenen. Soms gecombineerd met lichtgrijs of wit. Dit is wel vooral in de winter, in de zomer ben ik echt heel erg van de shortjes en racerback topjes.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Spring ma 10 dec 2012 - 21:58

Baggy jeans met leuk shirt en vestje. Ik zou heel graag pumps dragen maar daar heb ik de voeten niet voor.
Dus wat schoenen betreft, platte laarzen, enkellaarsjes, sneakers. Vooral de sneakers draag ik vaak.
Ik kan soms best tuttig zijn en de dag er na weer erg stoer. Vind verschillende stijlen leuk.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 22:00

Ik draag het liefst een skinny met laarzen en een leuk shirt of jasje/vestje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Sorrento di 11 dec 2012 - 5:43

Ik draag het liefst jurkjes en rokjes. Ook in huis. Ik ben gelukkig een beetje van mijn grote voorliefde voor pyjama's en joggingbroeken afgekomen, ik merk dat ik me veel beter voel en veel meer nuttige dingen doe wanneer ik gewoon leuk aangekleed ben, met schone haren en een vleugje make up op. Het is zelfs zo dat ik me veel actiever en daadkrachtiger voel wanneer ik mijn schoenen aan heb. Op pantoffels of op panty's voel ik me op de een of andere manier niet 'af' ofzoiets. Rolling Eyes
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik draag het liefst.. - Pagina 2 Empty Re: Ik draag het liefst..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum