Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+125
Bisq
Slakje
Lady Starstruck
SoGood
Green_Pepper
Femmem
Cow
Linda
mauwmauw
NoName88
Sanne
Rizzo
Punk'd
Flippin' Bitch
Reeza
Pommes
Caresses
TukTuk
strawberry
Bosjesvrouw
Rose
PeperMunt
Jasmine
Tamagotchi
Marin
Romee
Aimee
Sazzle
Eponine
Parisienne
dr_oupy
Novalee
Muurvlindertje
Sushi
Urban Naked
litllejoy
teletascha
Ilovethe90s
Blond
Raindrop
Caroow
Bolleke
eigenwijs
Tania
Starla
Hoochie
loura
Jezzie
_Lacey_
Champagne
Sam
Kqip
Fayebella
Lejow
Highway
Snirp
Ilargi
Mida4you
Arwyn
love
Zora
Coccinelle
Limburg85
Mermaid
studiebol
piertje
Toet
Jade
Guusje
Springflower
Antibes
Summerlovin
Sneeuwvlok
tweeling
Atelier Madame
Paper Crown
LDJ
Lot
mii_joyce
mouette
Ilske
Foodish
Lilypie
Sugarfall
Fortissimo
dolfijn1982
Eris
Rush
Ella
Winegum
Suus
myloon
Elliot
Amber-
Shisha
sanne-84
SnowWhite
Lady4
rapa nui
Mouse10
Loes263
kajaka88
Mizz_S
mo-lola
Aziraphale
Zonnetje
Oasis
Penny Blossom
Tiana
Sterre
minoessepoes
Caramba
-Belle-
Ibbeltje
Snoes
Annemoontje
Janneke.
Flower_L
girli
VeryCherry
SarahKey
Kreeftje
Japie
Inge
Bazinga
129 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  LDJ wo 12 dec 2012 - 5:45

Wij hebbenlekker boerenkool met worst gegeten.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snirp wo 12 dec 2012 - 5:59

Marin schreef:
Snirp schreef:
Marin schreef:Wij gaan lekker uiteten bij een vis restaurant voor m'n verjaardag en krijgen een verrassingsmenu van 3 gangen! Ben benieuwd!

Oehhh, lekker!! Ik wil altijd nog eens maar Vis en Ko hier in H., maar krijg m'n lief niet mee, haha!

Hahaha daar dus! Schijnt heel goed te zijn!

Haha, leuk!!! Vrienden van mij zijn laaiend enthousiast smile Denk dat ik maar eens iemand anders ga strikken dan :P Mijn ouders ofzo!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes wo 12 dec 2012 - 6:02

Wij hebben heel simpel grillburgers op een bruin broodje, met augurk, gebakken ui, tomaat en sla. Mijn vriend kookt, ook weleens relaxt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje wo 12 dec 2012 - 6:32

Ik heb net tagiatelle gegeten met spekjes, courgette, ui en mascarpone.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Aziraphale wo 12 dec 2012 - 6:40

Mijn vriend heeft net couscoussalade gemaakt met tomaat, bosui, rucola, pijnboompitten en avocado en daarbij hebben we falafelballetjes met knoflooksaus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  kajaka88 wo 12 dec 2012 - 7:33

Bloemkool-prei stamppot met mascarpone en rookworst uit de oven.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes wo 12 dec 2012 - 19:37

De lasagne met gehakt, spinazie en roomkaas staat al klaar die schuiven we vanavond zo de oven in en dan gaan we aan de slag met het maken van zo'n 40 mini appelflappen, de oven gaat de overuren draaien!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 20:05

Wij zouden vanavond spitskoolstamppot eten alleen de aardappels zijn op en de aardappels die wij altijd willen waren in de winkel ook op. Heb wel nog aardappelpuree in de diepvries liggen, dus denk dat ik nu een alternatief ga doen: spekblokjes roerbakken, spitskool erbij en ook roerbakken en wat kerriepoeder door het geheel. Jammer dat onze uien ook op zijn, anders had ik er ook een uitje bij gedaan. En dat serveer ik dan naast de aardappelpuree en een stukje rookworst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snirp wo 12 dec 2012 - 20:08

Wij eten vanavond preitaart! Een halve, de andere helft kan mooi in de vriezer voor als ik volgende week een avondje alleen thuis ben en vast geen zin heb om te koken Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Oasis wo 12 dec 2012 - 23:03

Soep met stokbrood en kruidenboter.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 23:07

Lasagne met knolselderijplakken ipv lasagnebladeren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin wo 12 dec 2012 - 23:18

Snirp schreef:
Marin schreef:
Snirp schreef:
Marin schreef:Wij gaan lekker uiteten bij een vis restaurant voor m'n verjaardag en krijgen een verrassingsmenu van 3 gangen! Ben benieuwd!

Oehhh, lekker!! Ik wil altijd nog eens maar Vis en Ko hier in H., maar krijg m'n lief niet mee, haha!

Hahaha daar dus! Schijnt heel goed te zijn!

Haha, leuk!!! Vrienden van mij zijn laaiend enthousiast smile Denk dat ik maar eens iemand anders ga strikken dan :P Mijn ouders ofzo!


Ja zeker doen! Het was echt een leuk restaurant. Heerlijk gegeten! Allemaal vis gerechten natuurlijk, en hadden incl amuse nu 5 gangen gekregen.

Ik geloof dat we vanavond mijn aankopen van dinsdag maar eens gaan eten: Gehaktbrood met roze peper en bospaddenstoelengratin met truffel, van de Lidl. Daar hebben ze zulke lekkere kerstgerechten en spotgoedkoop!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sugarfall do 13 dec 2012 - 1:10

Ja, de Lidl heeft inderdaad lekkere kerstgerechten! Sowieso hebben zij lekker vlees valt mij op.

Ik eet vanavond pasta met tonijn, champignon en parmezaanse kaas.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Paper Crown do 13 dec 2012 - 4:20

minoessepoes schreef:De lasagne met gehakt, spinazie en roomkaas staat al klaar die schuiven we vanavond zo de oven in en dan gaan we aan de slag met het maken van zo'n 40 mini appelflappen, de oven gaat de overuren draaien!

Hoe maak je de lasagne met spinazie?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Japie do 13 dec 2012 - 5:35

Mijn moeder komt zo boerenkool met worst brengen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 5:36

Ik heb geen idee. Ik heb alle ingrediënten voor pizza liggen, voor pasta, voor stamppot, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in om voor alleen mezelf te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Aziraphale do 13 dec 2012 - 6:17

Naturel Lay's Oven Baked chips. Ik had vannacht buikgriep en heb vandaag nog weinig gegeten. Dit is dan het enige wat ik nu lust, lekker zout.


Laatst aangepast door Aziraphale op do 13 dec 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Linda do 13 dec 2012 - 6:50

McDonald's.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje do 13 dec 2012 - 6:51

Aardappelpartjes uit de oven, spinazie en een omelet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 6:59

Pippa schreef:Ik heb geen idee. Ik heb alle ingrediënten voor pizza liggen, voor pasta, voor stamppot, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in om voor alleen mezelf te maken.

Uiteindelijk simpele pasta gemaakt met smac & champignons Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Atelier Madame do 13 dec 2012 - 7:02

Salade met brie en een kop mosterdsoep
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  SoGood do 13 dec 2012 - 7:53

Mijn lieverd heeft gamba's met naanbrood voor me gehaald, hij lust het niet maar ik was verdrietig. Lieverd.I love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Aziraphale do 13 dec 2012 - 8:10

Sogood schreef:Mijn lieverd heeft gamba's met naanbrood voor me gehaald, hij lust het niet maar ik was verdrietig. Lieverd.I love you

I love you
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes do 13 dec 2012 - 20:41

Paper Crown schreef:
minoessepoes schreef:De lasagne met gehakt, spinazie en roomkaas staat al klaar die schuiven we vanavond zo de oven in en dan gaan we aan de slag met het maken van zo'n 40 mini appelflappen, de oven gaat de overuren draaien!

Hoe maak je de lasagne met spinazie?

Ik gebruik diepvries spinazie en laat die even koken, dan knijp ik het heel goed uit in een vergiet en vervolgens roer ik er roomkaas doorheen. Ik maak de tomatensaus van tomatenblokjes, ui, knoflook en iets van Italiaanse kruiden enz, net wat je lekker vind, je kan ook een pakje gebruiken.

Dan begin ik met een laagje saus, bladen, een laagje spinazie, bladen enz en dan eindigen met geraspte kaas.

In dit geval had ik de spinazie woensdag al uit de vriezer gehaald en gewoon laten ontdooien, daar de roomkaas doorheen geroerd. I.v.m. het niet te vaak verhitten van spinazie (normaal is het nog warm als je het in de oven schuift, maar nu had ik het een dag eerder gemaakt), hoewel dat niet vaker mogen verhitten volgens mij ook alweer achterhaalt is.

Heel makkelijk dus!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes do 13 dec 2012 - 20:58

Wij gaan vandaag met 6 vrienden van mijn vriend er ere van zijn verjaardag eten bij de bierfabriek, de mannen gaan daarna stappen, ik ga nog even naar een kerstborrel van mijn werk.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum