Erfelijkheidsonderzoek
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Erfelijkheidsonderzoek
Afgelopen maandag kregen wij van de cardioloog te horen dat onze 2 zoontjes (de 3e misschien ook) een hartafwijking hebben die hoogstwaarschijnlijk erfelijk is. De oudste had het in de erge vorm en de jongste in een iets mildere vorm. Nu kregen wij het advies om onze middelste zoon en ons zelf te laten nakijken bij een cardioloog. En we zouden een onderzoek naar erfelijkheid kunnen laten doen. De cardioloog zei dat ik heel goed moest nadenken over de voor en nadelen van zo'n onderzoek. Is er hier iemand die ook zo'n onderzoek heeft laten doen? Of juist niet? En wat waren houw afwegingen? En hoe zit het met de kosten? Moesten jullie veel zelf betalen?
Gast- Gast
Re: Erfelijkheidsonderzoek
*
Laatst aangepast door Snoopy op zo 16 dec 2012 - 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Erfelijkheidsonderzoek
Mij en mijn vriend is aangeraden om een erfelijkheidsonderzoek te laten doen. Dit omdat mijn vriend een erfelijke stofwisselingsziekte heeft. Wij hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen. Omdat er bepaalde dingen uit kunnen komen die ik en mijn vriend niet willen weten. De kans dat ons kindje gezond is is groot. Dus doen wij het niet.
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: