Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Centerparcs.. wat zelf meenemen?

+3
Mystique
Ella
Sazzle
7 plaatsers

Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Sazzle ma 3 dec 2012 - 10:31

Over een paar daagjes ga ik een weekend naar centerparcs. Ben daar al heel lang niet geweest en heb eigenlijk geen idee wat handig is om mee te nemen buiten de basisdingen om..

Wat is handig en mag ik absoluut niet vergeten? Oja, we hebben een vip huisje dus er is een handdoeken pakket en de bedden zijn als het goed is opgemaakt.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 10:35

Evt. een extra handdoek voor in het zwembad. Verder dingen als douchegel enzo, maar dat is wel logisch. En wij hebben besloten om de volgende keer gewoon een paar flessen drinken, koffie/thee, suiker, koffiemelk, beleg (wat niet in de koelkast hoeft) en evt chips/zoutjes/hapjes zelf mee te nemen. Scheelt behoorlijk in de kosten, dat supermarktje is fijn, maar ontzettend duur. De broodjes zijn er overigens wel lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Ella ma 3 dec 2012 - 21:51

Ik neem eigenlijk altijd de boodschappen mee, alleen voor de avondmaaltijd niet. Als we naar een stad gaan haal ik dat vaak daar. Verse broodjes haal ik wel op het park.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 22:05

Wij hebben ook al 2x een vip huisje gehad. Ik heb beide keren zelf een paar handdoeken meegenomen. Beide douchen we toch 2x per dag en dan gaat het hard met de handdoeken. Ook hadden we een krat met eten en drinken meegenomen. Je hebt daar ook wel een supermarkt maar daar is alles toch wat duurder. Ik weet niet of er kleine kindjes mee gaan maar dan moet je niet vergeten om zelf beddengoed mee te nemen.

Naar welk park ga je?
Veel plezier alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Sazzle di 4 dec 2012 - 1:48

We gaan naar de Huttenheugte.

Oke dus wat extra handdoeken en etenswaren etc. Ik had al gedacht dat dat duur zou zijn op het park zelf. We hebben wel een of andere voucher van 12,50 die we daar kunnen besteden in de supermarkt. Maar daar zal je niet veel van kunnen halen denk ik zo.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Mystique di 4 dec 2012 - 2:29

Wij nemen vrijwel altijd wat ''basisdingen'' mee wat betreft levensmiddelen, zoals beleg, afbakbroodjes, blikken soep, pakken drinken, eieren, chips en andere dingetjes die niet gekoeld vervoerd hoeven te worden. Ik zou ook zeker toiletpapier meenemen en handdoeken/theedoeken, aangezien dat niet altijd beschikbaar is. Afwasmiddel is ook geen overbodige luxe of je moet daar een vaatwasser hebben. Zelf vind ik een fohn ook handig om mee te nemen, net als wat dvd'tjes en cd's.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  blondje1313 di 4 dec 2012 - 3:25

Een viphuisje heeft volgens mij een vaatwasser, wij nemen dan van thuis altijd een paar vaatwastabletten mee omdat ik dat echt zonde vind om te moeten kopen. (Koop ik thuis ook alleen in de aanbieding).
En inderdaad eigen toiletpapier is ook altijd wel prettig.
Zelf gaan we altijd boodschappen doen bij een supermarkt in de omgeving, maar als je genoeg ruimte over hebt in de auto kun je het natuurlijk ook van thuis meenemen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Sazzle di 4 dec 2012 - 4:28

Toiletpapier is een goeie! Je zal maar zonder zitten..Centerparcs.. wat zelf meenemen? 1270000679

Ja er is een vaatwasser. Thuis heb ik die niet.. zonde om dan een pak tabletten te halen. Of zou er wat klaar liggen?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  blondje1313 di 4 dec 2012 - 4:34

Meestal krijg je er 3 tabletten bij, dat is wel erg weinig voor een week.
Heb je geen ouders ofzo met een vaatwasser, mag je vast wel een stuk of 5 tabletten van hebben.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 4:34

Sazzle schreef:Toiletpapier is een goeie! Je zal maar zonder zitten..Centerparcs.. wat zelf meenemen? 1270000679

Ja er is een vaatwasser. Thuis heb ik die niet.. zonde om dan een pak tabletten te halen. Of zou er wat klaar liggen?

Je krijgt ook een pakketje met een schoonmaakdoekje etc en daar zittten ook 2 vaatwastabletjes bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 4:35

Ze gaat maar een weekend, dan hoef je dat echt niet te regelen hoor. Neem dan gewoon afwasmiddel mee, kun je het altijd even snel met de hand doen. Zoveel was zul je niet hebben dan, lijkt me? Ik heb de vaatwasser in een week misschien 3x aan en dan ben ik gewoon vaak thuis, in zo'n huisje is dat heel anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 4:36

Oh goed topic, ik ga namelijk ook een weekendje weg over een paar weken, naar de Vossemeren!

Zijn de magnetrons die er zijn altijd combimagnetrons ivm de afbakbroodjes dat jullie weten?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Xanna di 4 dec 2012 - 4:42

iloverocknroll1984 schreef:Oh goed topic, ik ga namelijk ook een weekendje weg over een paar weken, naar de Vossemeren!

Zijn de magnetrons die er zijn altijd combimagnetrons ivm de afbakbroodjes dat jullie weten?

In de premium en comforthuisjes zijn het gewoon magnetrons, dus broodjes bakken zit er helaas niet in! Hoe het in de VIP huisjes zit weet ik niet, dat zou je op de site van center parcs moeten kunnen zien (maar in de vip krijg je broodjes aan de deur, dus dan is de oven overbodig denk ik Wink )

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 4:53

Xanna schreef:
iloverocknroll1984 schreef:Oh goed topic, ik ga namelijk ook een weekendje weg over een paar weken, naar de Vossemeren!

Zijn de magnetrons die er zijn altijd combimagnetrons ivm de afbakbroodjes dat jullie weten?

In de premium en comforthuisjes zijn het gewoon magnetrons, dus broodjes bakken zit er helaas niet in! Hoe het in de VIP huisjes zit weet ik niet, dat zou je op de site van center parcs moeten kunnen zien (maar in de vip krijg je broodjes aan de deur, dus dan is de oven overbodig denk ik Wink )

Hmm jammer, heb geen VIP huisje helaas. Ze hebben hopelijk wel een koekenpan om een eitje in te bakken he? Wink

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Xanna di 4 dec 2012 - 5:08

iloverocknroll1984 schreef:
Xanna schreef:
iloverocknroll1984 schreef:Oh goed topic, ik ga namelijk ook een weekendje weg over een paar weken, naar de Vossemeren!

Zijn de magnetrons die er zijn altijd combimagnetrons ivm de afbakbroodjes dat jullie weten?

In de premium en comforthuisjes zijn het gewoon magnetrons, dus broodjes bakken zit er helaas niet in! Hoe het in de VIP huisjes zit weet ik niet, dat zou je op de site van center parcs moeten kunnen zien (maar in de vip krijg je broodjes aan de deur, dus dan is de oven overbodig denk ik Wink )

Hmm jammer, heb geen VIP huisje helaas. Ze hebben hopelijk wel een koekenpan om een eitje in te bakken he? Wink

Naar mijn weten wel! En mocht je hem missen in je huisje, kun je gewoon even langs de receptie gaan en er eentje ophalen. Vorige maand zaten wij in een huisje waar niet eens een schaal/bak groter dan een soepkom te vinden was, dus even langs de receptie en kreeg er zo twee mee. Dus ze zijn niet zo moeilijk smile

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 5:11

Wij waren 3 weken geleden in Parc Sandur en misten een schaar. Ik ging er even 1 halen bij de receptie en kon kiezen uit een keukenschaar, kinderschaar of kartelschaar thumbup
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Xanna di 4 dec 2012 - 5:12

Caroow schreef:Wij waren 3 weken geleden in Parc Sandur en misten een schaar. Ik ging er even 1 halen bij de receptie en kon kiezen uit een keukenschaar, kinderschaar of kartelschaar thumbup
lol!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 5:14

Xanna schreef:
iloverocknroll1984 schreef:
Xanna schreef:
iloverocknroll1984 schreef:Oh goed topic, ik ga namelijk ook een weekendje weg over een paar weken, naar de Vossemeren!

Zijn de magnetrons die er zijn altijd combimagnetrons ivm de afbakbroodjes dat jullie weten?

In de premium en comforthuisjes zijn het gewoon magnetrons, dus broodjes bakken zit er helaas niet in! Hoe het in de VIP huisjes zit weet ik niet, dat zou je op de site van center parcs moeten kunnen zien (maar in de vip krijg je broodjes aan de deur, dus dan is de oven overbodig denk ik Wink )

Hmm jammer, heb geen VIP huisje helaas. Ze hebben hopelijk wel een koekenpan om een eitje in te bakken he? Wink

Naar mijn weten wel! En mocht je hem missen in je huisje, kun je gewoon even langs de receptie gaan en er eentje ophalen. Vorige maand zaten wij in een huisje waar niet eens een schaal/bak groter dan een soepkom te vinden was, dus even langs de receptie en kreeg er zo twee mee. Dus ze zijn niet zo moeilijk Centerparcs.. wat zelf meenemen? 561177

Oh prima, dankjewel voor de tip!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs.. wat zelf meenemen? Empty Re: Centerparcs.. wat zelf meenemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum