Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+103
Benthe
Muurvlindertje
Siem
Taeda
Floor
Penélope
Green_Pepper
Marie
Krullebol
Feline
Kikou
Nathalie
Charles
Sam
Mamsie
Stranger
Thunder
Caramba
Suus
Puggle
ForeverLove
Punk'd
Sea of Trees
Snirp
Lavendel
Pommes
holaagirl
VeryCherry
Starla
Kaboutertje
Zora
Star007
Ilovethe90s
Serena
dr_oupy
Burn
Monte
Cow
eigenwijs
Chocolate Cookie
Aimee
Toet
Shopaholic
Zwerver
Gympie
_Lacey_
Linnie1985
Lady4
Happinaz
Fortissimo
Tiana
Exogenesis
Plien84
loura
Kowalski
Limburg85
Arwyn
Sterre
Eris
Ibbeltje
smooch
Guus
Marin
Shisha
Stuiterbal
SDL
Rose
Niekske
Minx
Paper Crown
Laced
Mystique
Gioia
Esperanza
Bay
Livine
Spring
kajaka88
Elliot
SoGood
Bliss
Raindrop
Aziraphale
marjoleinnn
Caroow
Atelier Madame
Sugarfall
Katrien
Highway
ExpressoB
Blond
_Femme
Lot
PrimaBella
Mees
Parel
Muisz
Lien
Poubelle
Jeanette
Susan
Flippin' Bitch
Antibes
107 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Jip83 schreef:In het echt ziet het er veel leuker uit!
Gelukkig!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Jip83 schreef:In het echt ziet het er veel leuker uit!
Gelukkig!
Idd
Want een roze legging en dat witte lange mouwen shirt vind ik leuk voor een 4 jarig meisje niet voor een volwassen vrouw. Kan je er niet gewoon een panty en vestje op dragen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou het met zwarte laarzen dragen en met een zwarte legging, ik vind nu wit met roze met print met cognac teveel kleur in 1.
Gast- Gast
Ik heb geen legging aan. Het is een skinny. En zwarte laarzen heb ik niet..
Ook kan het niet met een panty, daar is ie te kort voor (op de foto lijkt het een jurk)
Ook kan het niet met een panty, daar is ie te kort voor (op de foto lijkt het een jurk)
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Rataplan schreef:Oh Azira, helemaal mijn stijl!! Waar heb je je vest en shirtje van
Komen allebei van Zara, maar het shirtje is al van vorig jaar en het vestje heb ik in het najaar gekocht.
Ah, dat is dan weer jammer .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Azi, coole outfit. Minneke leuke blouse en Jip, ook jouw outfit is leuk. Het is speels. Ik vind je roze skinny en je laarzen mooi.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Jip83 schreef:Ik heb geen legging aan. Het is een skinny. En zwarte laarzen heb ik niet..
Ik vind het geheel niet zo leuk, maar het ergste vind ik wel die witte mouwen er onder. Ik zou geen shirts met lange mouwen onder een tuniek met korte mouwen dragen.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Stranger schreef:Jip83 schreef:Ik heb geen legging aan. Het is een skinny. En zwarte laarzen heb ik niet..
Ik vind het geheel niet zo leuk, maar het ergste vind ik wel die witte mouwen er onder. Ik zou geen shirts met lange mouwen onder een tuniek met korte mouwen dragen.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Bij kleine meisjes vind ik het prima kunnen, maar ik vind het bij volwassen vrouwen geen porem.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Stranger schreef:Jip83 schreef:Ik heb geen legging aan. Het is een skinny. En zwarte laarzen heb ik niet..
Ik eerlijk gezegd ook niet. Bij kleine meisjes vind ik het prima kunnen, maar ik vind het bij volwassen vrouwen geen porem.
En dan het de hele dag koud hebben..
Gast- Gast
Jip83 schreef:Fortissimo schreef:Stranger schreef:Jip83 schreef:Ik heb geen legging aan. Het is een skinny. En zwarte laarzen heb ik niet..
En dan het de hele dag koud hebben..
Hoezo? Er bestaan toch ook vesten en colberts om aan te trekken? En hem anders bewaren voor de zomer, dat je hem gewoon zonder iets eronder aan kunt dragen?
Gast- Gast
Een tunieken voor de zomer dus of een vestje er over doen
Edit: wat Pippa zegt dus.
Edit: wat Pippa zegt dus.
Laatst aangepast door Stranger op do 7 feb 2013 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Stranger- Fluisteraar
Nee, een ander tuniekje kopen (met lange mouwen) of een vestje/blazer erover heen. En zwarte laarzen zijn echt een must, reden om te shoppen dus!
Ik zou best een keer met jou door je kledingkast willen gaan en eventueel wat kleine dingen erbij shoppen. Je hebt een fantastisch lijf en leuke items (zoals je broek). Je combinaties zouden in mijn ogen wat volwassener en meer in een eigen stijl kunnen.
Ik zou best een keer met jou door je kledingkast willen gaan en eventueel wat kleine dingen erbij shoppen. Je hebt een fantastisch lijf en leuke items (zoals je broek). Je combinaties zouden in mijn ogen wat volwassener en meer in een eigen stijl kunnen.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Dan kriebelt ie.
Vesten staan bij mij niet. Evenals colberts. Als de mouwen lang genoeg zin, dan is de taille weg. Is de taille goed, dan zijn de mouwen te kort..
Maar goed...'geen porem' vind ik vrij hard aankomen. Alsof het heel afzichtelijk is wat ik aan heb. Gelukkig had niemand die mij vandaag zag de neiging im weg te kijken. En ik vind het wel leuk en trek het morgen nog dagje aan.. :-)
@taeda ik hou me aanbevolen!
Vesten staan bij mij niet. Evenals colberts. Als de mouwen lang genoeg zin, dan is de taille weg. Is de taille goed, dan zijn de mouwen te kort..
Maar goed...'geen porem' vind ik vrij hard aankomen. Alsof het heel afzichtelijk is wat ik aan heb. Gelukkig had niemand die mij vandaag zag de neiging im weg te kijken. En ik vind het wel leuk en trek het morgen nog dagje aan.. :-)
Gast- Gast
Jip83 schreef:Dan kriebelt ie.
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen! En als jij je er prettig in voelt en het mooi vindt, moet je je maar niks van ons aantrekken..
Stranger- Fluisteraar
Wat doen jullie onaardig zeg. Ik vind het best meevallen. Het is misschien wat veel bij elkaar en ik hou ook niet zo van korte mouwen over lange mouwen maar ik vind het zeker niet "geen porem".
Gast- Gast
Ik trek me er wel wat van aan, want ik wil juist dat kleding mij wel leuk staat. Alleen hoeft niet iedereen het mooi te vinden. Ik ga nu dus wel weer op zoek naar laarzen en vesten.
En..iemand hierboven schreef dat tuniekjes voor de zomer zijn, deze hing bij de wintercollectie en is van wol...dus zeker geen zomertuniek!
En..iemand hierboven schreef dat tuniekjes voor de zomer zijn, deze hing bij de wintercollectie en is van wol...dus zeker geen zomertuniek!
Gast- Gast
Maar Jip jij vindt het mooi staan toch? Dat is het belangrijkst!
Ik vond het model van het tuniekje je juist mooi staan, je hebt een prachtig figuur en dat kun je goed zien.
Alleen de kleuren zo waren niet mijn smaak. Het is erg moeilijk om iets aan te trekken wat iedereen hier mooi vindt, hoor!
Ik vond het model van het tuniekje je juist mooi staan, je hebt een prachtig figuur en dat kun je goed zien.
Alleen de kleuren zo waren niet mijn smaak. Het is erg moeilijk om iets aan te trekken wat iedereen hier mooi vindt, hoor!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik vind dat ook niet aardig, zoiets zeg je toch ook niet in het echt?Harrison schreef:Wat doen jullie onaardig zeg. Ik vind het best meevallen. Het is misschien wat veel bij elkaar en ik hou ook niet zo van korte mouwen over lange mouwen maar ik vind het zeker niet "geen porem".
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Volgens mij had niemand de intentie om jip te beledigen. Maar door zelf te zeggen dat het er in het echt veel leuker uitziet leg je al wel een mening neer. Als je hier een foto plaatst moet je toch eerlijk feedback kunnen krijgen? Maar das idd wat aders dan iand de grond in boren.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Volgens mij had niemand de intentie om jip te beledigen. Maar door zelf te zeggen dat het er in het echt veel leuker uitziet leg je al wel een mening neer. Als je hier een foto plaatst moet je toch eerlijk feedback kunnen krijgen? Maar das idd wat aders dan iand de grond in boren.
Wie boort Jip de grond in dan? Ik bedoelde het helemaal niet lullig tegenover Jip, ik denk alleen dat ze veel leukere combinaties met haar kleding kan maken.
En ik zou ook gerust tegen iemand die mij in het echt z'n kleding showt kunnen zeggen dat ik een shirt met lange mouwen onder iets met korte mouwen niet mooi vind.
Stranger- Fluisteraar
Blazers en vestjes worden voornamelijk gedragen met de mouwen een klein stukje omgeslagen of opgestroopt. Staat superleuk en de meesten hebben ook nog een mooi printje aan de binnenkant. Gewoon eens proberen hoe dat staat!Jip83 schreef:Dan kriebelt ie.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind niet mooi echt iets heel anders dan geen porem.Stranger schreef:Atelier Madame schreef:Volgens mij had niemand de intentie om jip te beledigen. Maar door zelf te zeggen dat het er in het echt veel leuker uitziet leg je al wel een mening neer. Als je hier een foto plaatst moet je toch eerlijk feedback kunnen krijgen? Maar das idd wat aders dan iand de grond in boren.
Wie boort Jip de grond in dan? Ik bedoelde het helemaal niet lullig tegenover Jip, ik denk alleen dat ze veel leukere combinaties met haar kleding kan maken.
En ik zou ook gerust tegen iemand die mij in het echt z'n kleding showt kunnen zeggen dat ik een shirt met lange mouwen onder iets met korte mouwen niet mooi vind.
Jippie, ik denk dat een mooi getailleerd blazertje met omgeslagen mouwen je vast heel leuk staat. Mooie zwarte laarzen, die leuke roze broek, wit shirtje en een mooie zwarte blazer.
Gast- Gast
Een hele lichte skinny met scheuren, een zwarte polo met rood/wit biesje en een zwart wollen truitje daar overheen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jip83 schreef:Dan kriebelt ie.
Oh ellendig hé! Dat heb ik ook zo vaak als ik een colbertje pas. Goed blijven zoeken, want inmiddels heb ik een zwarte van de Zara die echt perfect zit. Ze bestaan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goed doorzoeken Jip! Dan weet ik zeker dat je er een zult vinden. Er zijn genoeg vrouwen die lang en slank zijn (bijv. modellen) en die hebben ook zwarte blazertjes. Misschien heeft Harri nog een idee. Zij is ook langer en heeft volgens mij ook lange armen (tenminste dat vind ik.. en ik ben jaloers.. want dat is mooi haha).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic