Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+103
Benthe
Muurvlindertje
Siem
Taeda
Floor
Penélope
Green_Pepper
Marie
Krullebol
Feline
Kikou
Nathalie
Charles
Sam
Mamsie
Stranger
Thunder
Caramba
Suus
Puggle
ForeverLove
Punk'd
Sea of Trees
Snirp
Lavendel
Pommes
holaagirl
VeryCherry
Starla
Kaboutertje
Zora
Star007
Ilovethe90s
Serena
dr_oupy
Burn
Monte
Cow
eigenwijs
Chocolate Cookie
Aimee
Toet
Shopaholic
Zwerver
Gympie
_Lacey_
Linnie1985
Lady4
Happinaz
Fortissimo
Tiana
Exogenesis
Plien84
loura
Kowalski
Limburg85
Arwyn
Sterre
Eris
Ibbeltje
smooch
Guus
Marin
Shisha
Stuiterbal
SDL
Rose
Niekske
Minx
Paper Crown
Laced
Mystique
Gioia
Esperanza
Bay
Livine
Spring
kajaka88
Elliot
SoGood
Bliss
Raindrop
Aziraphale
marjoleinnn
Caroow
Atelier Madame
Sugarfall
Katrien
Highway
ExpressoB
Blond
_Femme
Lot
PrimaBella
Mees
Parel
Muisz
Lien
Poubelle
Jeanette
Susan
Flippin' Bitch
Antibes
107 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Rood schreef: Maar wat SDL wil, kan ze krijgen ook.
Ik vind het alleen maar grappig om te lezen en ik was me er nooit zo van bewust dat het ook vrouwen bezig kan houden. Als jij er blij van wordt, prima toch? Ik vroeg het me alleen af omdat het me op viel. Maar... wat wil ik dan volgens jou?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Marin schreef:Misschien moet ik mijn tieten weer eens laten zien. Ze zijn nog mooi hoor!
Ehm nee die hebben we genoeg gezien!
Gast- Gast
Ik ben ook een borstenvrouw, ik voel er ook altijd aan, bij vriendinnen van wie dat mag. Misschien heb ik Rood aangestoken, sorry Rood.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik ben ook een borstenvrouw, ik voel er ook altijd aan, bij vriendinnen van wie dat mag. Misschien heb ik Rood aangestoken, sorry Rood.
Hahaha. Ik vind het grappig. Maar waarom wil je dan aan borsten voelen?
En Marin, als jij er blij van wordt (en Rood, en Indigo en Charlie etc.) om ze te showen is het een eigen topic waard. Het nieuwe-hoe-zien-jouw-borsten-er-uit-vandaag-topic. Volgens mij is er ooit al zo'n topic geweest.
SDL- Prater
SDL schreef:Carrie schreef:Ik ben ook een borstenvrouw, ik voel er ook altijd aan, bij vriendinnen van wie dat mag. Misschien heb ik Rood aangestoken, sorry Rood.
Hahaha. Ik vind het grappig. Maar waarom wil je dan aan borsten voelen?
En Marin, als jij er blij van wordt (en Rood, en Indigo en Charlie etc.) om ze te showen is het een eigen topic waard. Het nieuwe-hoe-zien-jouw-borsten-er-uit-vandaag-topic. Volgens mij is er ooit al zo'n topic geweest.
Weet ik niet, daar kan ik mijn vinger niet precies op leggen
Gast- Gast
Mijn boob-fascinatie uitmelken. O nee. NIET. DAT. BEEEEEEELD! Brr. Maar het is je vergeven hoor, je iets afvragen mag altijd.SDL schreef:Ik vind het alleen maar grappig om te lezen en ik was me er nooit zo van bewust dat het ook vrouwen bezig kan houden. Als jij er blij van wordt, prima toch? Ik vroeg het me alleen af omdat het me op viel. Maar... wat wil ik dan volgens jou?
Gast- Gast
Ja Marin. Keep 'm inside babygirl!Carrie schreef:Ehm nee die hebben we genoeg gezien!Marin schreef:Misschien moet ik mijn tieten weer eens laten zien. Ze zijn nog mooi hoor!
Carrie moet altijd even aan de mijne zitten. En je weet wat er gebeurd bij fysiek contact – besmetting, inderdaad.
Gast- Gast
Rood schreef:Mijn boob-fascinatie uitmelken. O nee. NIET. DAT. BEEEEEEELD! Brr. Maar het is je vergeven hoor, je iets afvragen mag altijd.SDL schreef:Ik vind het alleen maar grappig om te lezen en ik was me er nooit zo van bewust dat het ook vrouwen bezig kan houden. Als jij er blij van wordt, prima toch? Ik vroeg het me alleen af omdat het me op viel. Maar... wat wil ik dan volgens jou?
Hé gats. Nee, dat zou iets zijn voor in het biechttopic.
SDL- Prater
Charles schreef:Mag ik me er even mee bemoeien? Nee? Ik doe het toch. Ik vind de tietjes van Zwerver ook pront.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik doe ook weer eens mee!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk vest Blond!
Ik heb vandaag dit aan, lekker saai:
Ik heb vandaag dit aan, lekker saai:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja maar dat vestje is leuk Elliott! Die ken ik
Kan je 'm niet dicht doen? Dat staat denk ik wat netter.
Wat ik aan heb zal vast wel weer te tuttig zijn voor velen, maar ik vind het leuk, en ik vind het in de winter zo lastig te bepalen wat ik nou als bovenkleding aan moet doen. Vroeger had ik het echt nooit koud, maar nu heb ik 't al weken echt steenkoud. Ik wil alleen maar dikke truien en vesten aan, maar bijna alles is te groot of heb ik al weggedaan. Stom!!
Oh en m'n gezicht ziet er nog een beetje onopgemaakt uit, maar ik doe vanmiddag als ik de deur uit ga m'n bril op, maar dat zit niet lekker bij de computer..
Kan je 'm niet dicht doen? Dat staat denk ik wat netter.
Wat ik aan heb zal vast wel weer te tuttig zijn voor velen, maar ik vind het leuk, en ik vind het in de winter zo lastig te bepalen wat ik nou als bovenkleding aan moet doen. Vroeger had ik het echt nooit koud, maar nu heb ik 't al weken echt steenkoud. Ik wil alleen maar dikke truien en vesten aan, maar bijna alles is te groot of heb ik al weggedaan. Stom!!
Oh en m'n gezicht ziet er nog een beetje onopgemaakt uit, maar ik doe vanmiddag als ik de deur uit ga m'n bril op, maar dat zit niet lekker bij de computer..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk rokje marin!
SDL- Prater
Leuk Marin!
M'n vestje dicht is niet zo succesvol, het gaat dan een beetje trekken bij de knoopjes. Dat heb ik altijd met dit soort vestjes, ongeacht in welke maat ik ze koop
M'n vestje dicht is niet zo succesvol, het gaat dan een beetje trekken bij de knoopjes. Dat heb ik altijd met dit soort vestjes, ongeacht in welke maat ik ze koop
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Leuk Marin! Is dat zo'n blousje van de H&M? Ik heb die ook altijd maar op de een of andere manier zitten die kraagjes niet meer mooi...onder een trui al helemaal niet. Zo plat en gefrummeld...bij mij althans. Ik draag graag Italiaanse overhemden, die hebben stijvere kraagjes en staat mooier onder een trui maar die zitten weer minder lekker.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ook als je ze gestreken hebt Charles? Ik heb geen H&M blousjes hoor dus weet het niet en ik zeg nu waarschijnlijk iets doms want dat heb je vast allang gedaan .
Gast- Gast
Harrison schreef:Ook als je ze gestreken hebt Charles? Ik heb geen H&M blousjes hoor dus weet het niet en ik zeg nu waarschijnlijk iets doms want dat heb je vast allang gedaan .
Whahahaha ja ik draag doorgaan geen gekreukte bloesjes. Ik heb er zelfs een soort stijfsel ingespoten en het kraagje extra gestreken. Maar 't lukt niet meer.
Charles- Kletskop
Wat irritant! Ik vind van die gesteven kraagjes altijd mooi!
Gast- Gast
Ik ook, dus ik koop die stomme bloesjes niet meer. Ook al is het verleidelijk voor 14,95 en verder prima pasvorm.
Charles- Kletskop
Misschien moet je er van die staafjes in zetten! Die mannen ook altijd in hun kraag hebben.
Gast- Gast
Ja dit is een H&M blousje idd! Ik vond de kraag ook al niet zo mooi zitten, vond het al irritant
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ik doe ook niet meer aan H&M voor de blousjes om dezelfde kraag reden...
tip zijn die van de Zara, die kraag blijft lang mooi!
tip zijn die van de Zara, die kraag blijft lang mooi!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukt! Draag hem niet nu op dit moment, maar ik kreeg hem niet online. Het bovenlijfje is van pailetten en de voorkant van de jurk is is kort
Van Zazou lief hè?
*
Van Zazou lief hè?
*
Laatst aangepast door Reva op zo 20 jan 2013 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj, sexy lady! Whoee, whoe, whoehoehoe!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj, sexy lady! Whoee, whoe, whoehoehoe!
Thanks
Edit: tenminste, ik eigen me het compliment gewoon toe
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic