Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+103
Benthe
Muurvlindertje
Siem
Taeda
Floor
Penélope
Green_Pepper
Marie
Krullebol
Feline
Kikou
Nathalie
Charles
Sam
Mamsie
Stranger
Thunder
Caramba
Suus
Puggle
ForeverLove
Punk'd
Sea of Trees
Snirp
Lavendel
Pommes
holaagirl
VeryCherry
Starla
Kaboutertje
Zora
Star007
Ilovethe90s
Serena
dr_oupy
Burn
Monte
Cow
eigenwijs
Chocolate Cookie
Aimee
Toet
Shopaholic
Zwerver
Gympie
_Lacey_
Linnie1985
Lady4
Happinaz
Fortissimo
Tiana
Exogenesis
Plien84
loura
Kowalski
Limburg85
Arwyn
Sterre
Eris
Ibbeltje
smooch
Guus
Marin
Shisha
Stuiterbal
SDL
Rose
Niekske
Minx
Paper Crown
Laced
Mystique
Gioia
Esperanza
Bay
Livine
Spring
kajaka88
Elliot
SoGood
Bliss
Raindrop
Aziraphale
marjoleinnn
Caroow
Atelier Madame
Sugarfall
Katrien
Highway
ExpressoB
Blond
_Femme
Lot
PrimaBella
Mees
Parel
Muisz
Lien
Poubelle
Jeanette
Susan
Flippin' Bitch
Antibes
107 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 1:21

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 2013-01-04175759

Dit had ik vrijdag aan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Exogenesis zo 6 jan 2013 - 1:34

Arwyn schreef:Serena: Lief jurkje Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 561177

Hier geen foto's, de spiegel hangt gewoon in een te donker hoekje..
Ik heb vandaag dit jurkje aan met een zwarte legging, zwarte laarzen en een zwarte blazer met kanten mouwen voor de verjaardag van m'n ouders vanmiddag.

Arwyn, dat jurkje had ik ook bijna besteld! Zit het lekker? Sluit het mooi aan op je lichaam? Of is het een dun stofje..

Serena, wat een schattig jurkje. Ik zou er iets wits boven dragen. Zo'n gehaakt vestje bijvoorbeeld. Of een open spijkerblousje.

Bliss, staat je goed! Leuke spijkerblouse Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 561177

Laatst aangepast door Exogenesis op zo 6 jan 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Arwyn zo 6 jan 2013 - 1:35

Ik vind hem wel fijn!
Het is wel pas de eerste keer dat ik 'm draag, haha. Stof is niet super dun, niet doorschijnend oid en de lengte is ook goed. Meestal zijn dit soort jurkjes mij veel te kort, maar deze kan ik prima aan.
Moet alleen dat buikje er eens even af zien te werken zodat ik hem komende zomer ook aankan, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 1:36

Das een bekend blousje Blissje!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Exogenesis zo 6 jan 2013 - 1:39

Arwyn schreef:Ik vind hem wel fijn!
Het is wel pas de eerste keer dat ik 'm draag, haha. Stof is niet super dun, niet doorschijnend oid en de lengte is ook goed. Meestal zijn dit soort jurkjes mij veel te kort, maar deze kan ik prima aan.
Moet alleen dat buikje er eens even af zien te werken zodat ik hem komende zomer ook aankan, haha.

Klinkt goed! Haha, als dat jou opvalt, moet je dat doen Wink Maar dat zijn van die dingetjes die je zelf het beste ziet, denk ik.

Laatst aangepast door Exogenesis op zo 6 jan 2013 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 1:41

Exogenesis schreef:

Klinkt goed! Haha, als dat jouw opvalt, moet je dat doen Wink Maar dat zijn van die dingetjes die je zelf het beste ziet, denk ik.
:nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 1:43

Poubelle schreef:
Exogenesis schreef:

Klinkt goed! Haha, als dat jouw opvalt, moet je dat doen Wink Maar dat zijn van die dingetjes die je zelf het beste ziet, denk ik.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 1270000679

En ze is ook nog juf.. Schaam je!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Exogenesis zo 6 jan 2013 - 1:59

Ik schaam me al. Zit al in de hoek.

Gevalletje 'te snel getypt' Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 1270000679
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn zo 6 jan 2013 - 2:14

Jufje toch.. Wink

Maar het valt niet alleen mij op hoor, haha. In een broek + trui kan ik het wel een beetje verbergen, maar in zo'n jurkje heb ik echt een buikje alsof ik 5 maanden zwanger ben.. Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Ilovethe90s zo 6 jan 2013 - 2:27

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 06-01-12 Mijn outfit van vandaag
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Serena zo 6 jan 2013 - 2:48

Thanks smile
En Exogenisis, dank je voor de tip.
Dit is de eerste keer dat ik dit jurkje met grijze legging aan heb, en dan is het boven inderdaad wat donker. Dit vest heb ik nu ook alleen aan zodat ik het warm heb, ga toch de deur niet uit Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 561177

Bliss, stoere outfit zo.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski zo 6 jan 2013 - 6:24

Bliss wat sta jij er altijd schattig bij voor de spiegel I love you Leuke blouse!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 6:25

Kowalski schreef:Bliss wat sta jij er altijd schattig bij voor de spiegel I love you Leuke blouse!

Hahaha, schattig? Ik weet nooit zo goed hoe ik moet staan eigenlijk, vind het er altijd maar stom uitzien Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 6:28

Joggingbroek, tshirt en basic longsleeve eronder, niet fotowaardig, maar zit wel heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 6:30

Grijze broek van de Primark, zwart hemdje, zwart vestje en mijn nieuwe leren zwarte laarzen.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 12281_1
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Marin ma 7 jan 2013 - 22:27

Hee Bliss dat vind ik je nou leuk staan, dat blousje!

Mooie hoge laarzen Forti!

Ik doe niet zo vaak meer mee, want ik koop te weinig nieuwe dingen om te kunnen showen, dus iedereen heeft zo ongeveer m'n hele kastinhoud wel gezien. Maar dit vestje blijf ik echt heel erg leuk vinden, zo met die gekke knoopies, dus die mag nog wel een keertje Wink Er onder een donkergrijs shirtje met kanten randje.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 49C6AC3C-A9DC-4603-AD25-420DFF690078-16740-00000897649612A3

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 22:41

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 D0B487B8-B696-4814-8FE3-A1B27D1235BE-2244-00000351EFAC59A1

Ik zoek nog een echt leuk wit blousje, in dit ding lijken mijn schouders zo breed. Ze zijn ook breed maar dit maakt het nog erger Sad Iemand goede tips? Hét ideale blousje heb ik nog niet gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 7 jan 2013 - 22:56

Wozes heb je nou HEEL preuts een hemdje onder je blouse? Laughing

Ik vind je schouders helemaal niet zo breed lijken, maar misschien lijkt het zo voor jou omdat het het breedste punt nu daar ligt? Als je een wat wijdere broek onder draagt, of een broek met wat meer accent, valt het misschien al minder op.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 23:01

Hahaha jaa want het is hier koouudd. Met dit blousje zie je zonder hemdje ook geen bh hoor, door de gezellige zakjes haha. Ik had er beter een tshirtje onder kunnen doen want dat hemdje ziet er eigenlijk ook niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 23:01

Wow, Harrison, wat ben jij prachtig slank!

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 7 jan 2013 - 23:17

Leuk vest Marin!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Zora ma 7 jan 2013 - 23:30

Harrison schreef:Hahaha jaa want het is hier koouudd. Met dit blousje zie je zonder hemdje ook geen bh hoor, door de gezellige zakjes haha. Ik had er beter een tshirtje onder kunnen doen want dat hemdje ziet er eigenlijk ook niet uit.

Aan de voorkant zou het niet uitmaken idd! Achterkant misschien wel? Misschien maakt het je schouders trouwens ook optisch minder breed door je blouse niet in je broek te dragen? Alhoewel ik dit wel leuk vind staan!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Kaboutertje ma 7 jan 2013 - 23:56

All in black! Beetje onduidelijke foto! Met mijn nieuwe miss sixty laarzen Very Happy

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 019d2ba10f2f1a264f83bade3e1cd05c_zps47405f80

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 70429b2af0d71b4ff6e6fd803321588e_zps693a65ad
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Starla di 8 jan 2013 - 0:16

Ik vind je schouders ook niet breed Harrisson. Ik denk dat je blouse alles op schouderhoogte wel erg accentueert, door de grote borstzakken, en omdat de naad van de blouse bij je schouder niet over je schouder loopt maar meer over je arm. De naad wijst zeg maar naar buiten.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 0:17

Zora schreef:
Harrison schreef:Hahaha jaa want het is hier koouudd. Met dit blousje zie je zonder hemdje ook geen bh hoor, door de gezellige zakjes haha. Ik had er beter een tshirtje onder kunnen doen want dat hemdje ziet er eigenlijk ook niet uit.

Aan de voorkant zou het niet uitmaken idd! Achterkant misschien wel? Misschien maakt het je schouders trouwens ook optisch minder breed door je blouse niet in je broek te dragen? Alhoewel ik dit wel leuk vind staan!

Ja achterkant denk ik wel ja. Dat is waar! Blouse uit de broek is minder leuk denk ik.. Maar goed ze doen het maar met mijn brede schouders :P. Ik vind de hoge taille van de broek ook leuk en die zie je anders niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: