Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24kitchen

+8
Blond
Highway
Loes263
girli
Coco
Lejow
Caroow
duckie
12 plaatsers

Ga naar beneden

24kitchen Empty 24kitchen

Bericht  duckie ma 3 dec 2012 - 4:09

is deze zender leuk om ideeen op te doen? en zijn en veel leuke programmas op om te kijkne?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

24kitchen Empty Re: 24kitchen

Bericht  Caroow ma 3 dec 2012 - 4:12

Mijn vriend houdt heel veel van koken en kijkt dit ook dagelijks. Hij kookt veel dingen na en doet inspiratie op bij de gerechten. Toch vaak iets waar je zelf niet aan denkt.

Ik vind het dodelijk saai en kijk liever E! smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 3 dec 2012 - 21:54

Ik vind het een leuke zender!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coco ma 3 dec 2012 - 22:05

Ik kijk er ook graag naar!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 22:15

I I love you 24 kitchen!

Nu vooral omdat Jamie Oliver er vaak op te zien is. Verder vind ik het programma Grenzeloos koken erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  girli di 4 dec 2012 - 4:50

Ja leuk! Ik kan daar de hele dag naar kijken haha. Ik vind vooral Jamie Oliver leuk en Rudolph bakery. Al maak ik dat nooit, want ik ben al veels te dik.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  girli di 4 dec 2012 - 4:51

Oh ja, nog een tip. Alle recepten kun je op de website vinden en dan kun je het aanpassen aan het aantal mensen waarvoor je kookt en dan wordt de ingredientenlijst automatisch aangepast. Scheelt je weer zelf rekenen Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Loes263 di 4 dec 2012 - 8:21

Hier nog een fan! Ik vind vooral De Makkelijke Maaltijd leuk.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Highway di 4 dec 2012 - 8:28

Ik kijk graag naar rudolphs bakery, erg leuk programma!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Blond wo 5 dec 2012 - 0:11

Ja ik vind het een leuke zender! Vooral de grenzeloze keuken vind ik erg leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:34

Ik ook!

Vind Jamie Oliver en Rudolph Bakery het leukste. Bij Rudolphs Bakery zitten mijn vriend en ik altijd flauw te doen, want hij verteld soms tussendoor van die onzinnige dingen. Over de geschiedenis van iets ofzo.. Hahaha hij heeft van te voren gewoon even Internet doorgespit.

Ik erger mezelf het meeste aan 2 van die vrouwen, die de Marokaanse/Egyptische keuken doen o.i.d.. Whoo wat een vervelende stemmen. Net als zo'n wat jongere vrouw met kort bruin haar. Die praat alsof ze het aan een kleuterklas verteld. Brr

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:51

Ik vind trouwens dat ene meisje echt gruwelijk irritant. Volgens mij doet zij de Makkelijke maaltijd. Ze heeft kort rood haar en die stem van haar brr silent

Gast
Gast

Bericht  girli wo 5 dec 2012 - 0:59

Punk'd schreef:Ik ook!
Ik erger mezelf het meeste aan 2 van die vrouwen, die de Marokaanse/Egyptische keuken doen o.i.d.. Whoo wat een vervelende stemmen. Net als zo'n wat jongere vrouw met kort bruin haar. Die praat alsof ze het aan een kleuterklas verteld. Brr
En die ene heeft het steeds over groentjes 24kitchen 394967 Mega irritant! En eens over Bianca heet ze geloof ik. Die komt steeds tussendoor.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 1:13

Bianca stopte altijd overal geitenkaas in.
"Om het nog een beetje pittiger te maken kun je wat geitenkaas (met een zachte G) toevoegen."

Geen idee of ze dat nog steeds overal bij doet want ik zap haar weg :P

Die Italiaan, die vent, vind ik ook niet leuk. Dat overdreven gedoe laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 1:59

haha jaar haar bedoel ik inderdaad ook!

Gast
Gast

Bericht  Fayebella wo 5 dec 2012 - 9:51

Ja die Limburgse vrouw zap ik ook altijd weg, en dat terwijl ik ook een Limburger ben. Ik vind haar niet leuk overkomen.
Ik kijk ook graag naar Jamie Oliver en Rudolph's Bakery. Grenzeloos koken, vind ik mwah. Ik vond de programma's met die topchefs ook erg leuk. Vooral die Belgische man met zijn "kroketjes".
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Kreeftje wo 5 dec 2012 - 10:03

Oh ja haha, Bianca met d'r worteltjestaart!

Verder heel erg van van 24 kitchen! Kijk ook graag naar die belgische meesterkok, heel leerzaam! En dat programma van Angelique Smeick of zoiets? En dan is er schijnbaar ook een nieuwe italiaanse kok (niet die ene irritante....) die pasta's en pizza's maakt. Ben ik ook benieuwd naar!

Vind het ook leuk om op te zetten als soort van achtergrond als ik met het huishouden bezig ben! altijd zo gezellig!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Zora wo 5 dec 2012 - 19:15

Jaaaa, ik ben ook verslaafd! Die ene Belgische man met die desserts is ook hilarisch.... 'choco-snakjes' Very Happy Die is echt een uur bezig met pielen aan iets, en dat ene iets wordt dan echt een mini flupje bovenop allemaal andere moeilijke dingen laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  SarahKey wo 5 dec 2012 - 19:44

girli schreef:
En die ene heeft het steeds over groentjes 24kitchen 394967 Mega irritant! En eens over Bianca heet ze geloof ik. Die komt steeds tussendoor.

Die doen de arabische keuken. Vreselijk vind ik ze. 'Zit mijn mascara nog goed?' Ja dat is echt héél belangrijk als je aan het koken bent Rolling Eyes Ik zap altijd snel door als ik die mutsen tegenkom.

En bianca oh die vind ik ook irritant Laughing Moet erg lachen om de reactie van Jackie want ik hoor het haar dat zo zeggen LaughingLaughing Gelukkig is ze altijd zo weg.

Wij kijken geregeld en mijn man heeft ook al eens dingen nagemaakt. Smaakte heerlijk. Ik kijk vooral rudolphs bakery, bill's food en jamie oliver als ik het tegenkom.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 20:05

SarahKey schreef:
girli schreef:

Die doen de arabische keuken. Vreselijk vind ik ze. 'Zit mijn mascara nog goed?' Ja dat is echt héél belangrijk als je aan het koken bent Rolling Eyes Ik zap altijd snel door als ik die mutsen tegenkom.

En bianca oh die vind ik ook irritant Laughing Moet erg lachen om de reactie van Jackie want ik hoor het haar dat zo zeggen LaughingLaughing Gelukkig is ze altijd zo weg.

Wij kijken geregeld en mijn man heeft ook al eens dingen nagemaakt. Smaakte heerlijk. Ik kijk vooral rudolphs bakery, bill's food en jamie oliver als ik het tegenkom.
Ik zag haar gisteren koken in De Makkelijke maaltijd :shock:

Gast
Gast

Bericht  Coco do 6 dec 2012 - 5:10

Ik kijk altijd graag naar Mounier bij de Makkelijke Maaltijd! Vind die dames van de Arabische keuken ook heel irritant met zn tweetjes samen! Jammer want er zitten soms wel fijne gerechten bij.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud