Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen...

+21
SoGood
Rush
lyke
Siamsa
Jezzie
Mint
Sorella
Wasmachine
Bazinga
Paper Crown
Atelier Madame
girli
Elliot
loura
kajaka88
madam
_Lacey_
Antibes
Char1
Jerry
Printje
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Wat zou jij doen...

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 4:35

Vorige week hebben we in een winkel korting gekregen op een artikel. Nu keek ik net op onze rekening en nu hebben ze hetzelfde bedrag ook nog eens gestort, het gaat om ongeveer 60 euro. Zou jij hierover bellen of net doen alsof je gek bent angel

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Jerry vr 30 nov 2012 - 4:54

Niks zeggen. Als ze de fout ontdekken, kun je 't altijd nog terugboeken "ik had 't helemaal niet gezien", als ze 't niet ontdekken heb jij mooi 60 euro cheers
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Char1 vr 30 nov 2012 - 4:57

Ik zou denk ik even een mailtje sturen. Als zij dan te laks zijn op daarop te reageren is het hun probleem. Maar het zou voor mij niet goed voelen om te doen alsof je neus bloedt.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Antibes vr 30 nov 2012 - 4:58

Ik zou denk ik wel bellen/mailen, maar achteraf wel denken en licht balen van "ik had het ook gewoon kunnen houden". Maar ik denk dat ik me daarbij ook nooit helemaal lekker zou voelen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  _Lacey_ vr 30 nov 2012 - 5:07

Ik zou ze wel bellen/mailen. Zou me er echt niet fijn bij voelen als ik het geld zou houden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  madam vr 30 nov 2012 - 5:12

Ik zou er over bellen.
Ik zou mij er niet prettig bij voelen om het te houden.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  kajaka88 vr 30 nov 2012 - 5:19

Jerry schreef:Niks zeggen. Als ze de fout ontdekken, kun je 't altijd nog terugboeken "ik had 't helemaal niet gezien", als ze 't niet ontdekken heb jij mooi 60 euro cheers

+1

Wij hadden het met een bed die we besteld hadden bij de bouwmarkt voor de logeerkamer. Hadden een bed en een lattenbodem besteld en betaald. Toen ze het geleverd hadden( er was niemand thuis, ze hadden de sleutel) bleek dat ze een bed en een matras hadden geleverd. Matras is stukken duurder dan een lattenbodem. Wij hebben niks gezegd, als ze wel hadden gebeld dat er iets niet klopte hadden wij net gedaan alsof we niet meer wisten wat we nu besteld hadden omdat we daar heel veel dingen besteld hadden.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  loura vr 30 nov 2012 - 5:46

Niks zeggen.. Hun fout toch
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Elliot vr 30 nov 2012 - 5:47

kajaka88 schreef:
Jerry schreef:Niks zeggen. Als ze de fout ontdekken, kun je 't altijd nog terugboeken "ik had 't helemaal niet gezien", als ze 't niet ontdekken heb jij mooi 60 euro cheers

+1

Wij hadden het met een bed die we besteld hadden bij de bouwmarkt voor de logeerkamer. Hadden een bed en een lattenbodem besteld en betaald. Toen ze het geleverd hadden( er was niemand thuis, ze hadden de sleutel) bleek dat ze een bed en een matras hadden geleverd. Matras is stukken duurder dan een lattenbodem. Wij hebben niks gezegd, als ze wel hadden gebeld dat er iets niet klopte hadden wij net gedaan alsof we niet meer wisten wat we nu besteld hadden omdat we daar heel veel dingen besteld hadden.

Bah daar heb ik een hekel aan. Waarschijnlijk had je meteen aan de telefoon gehangen als het andersom was geweest.

Printje, ik zou ook even bellen of mailen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  girli vr 30 nov 2012 - 5:49

Antibes schreef:Ik zou denk ik wel bellen/mailen, maar achteraf wel denken en licht balen van "ik had het ook gewoon kunnen houden". Maar ik denk dat ik me daarbij ook nooit helemaal lekker zou voelen.
+ 1. Ik zou continue denken dat ze gaan mailen om terug te vorderen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Atelier Madame vr 30 nov 2012 - 5:56

Mailen of bellen, dan is het aan hen om actie te ondernemen voor de rest.

Heb wel eenspan bol.com per ongeluk een ereader meegestuurd gekregen bij m'n telefoonhoesje. Ook gebeld en teruggestuurd. Had dat ding toch niet met plezier gebruikt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 6:26

kajaka88 schreef:
Jerry schreef:Niks zeggen. Als ze de fout ontdekken, kun je 't altijd nog terugboeken "ik had 't helemaal niet gezien", als ze 't niet ontdekken heb jij mooi 60 euro cheers

+1

Wij hadden het met een bed die we besteld hadden bij de bouwmarkt voor de logeerkamer. Hadden een bed en een lattenbodem besteld en betaald. Toen ze het geleverd hadden( er was niemand thuis, ze hadden de sleutel) bleek dat ze een bed en een matras hadden geleverd. Matras is stukken duurder dan een lattenbodem. Wij hebben niks gezegd, als ze wel hadden gebeld dat er iets niet klopte hadden wij net gedaan alsof we niet meer wisten wat we nu besteld hadden omdat we daar heel veel dingen besteld hadden.

Dat je het matras houdt omdat 'het hun fout is' kan ik nog íets van begrijpen, maar als ze zouden bellen en je doet net alsof je niet meer weet wat je ook alweer had besteld vind ik niet netjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 6:29

Hm, met dit soort dingen zou ik het wel melden. Ik zou me niet fijn voelen. Als ik ergens €60,- teveel betaal wil ik het ook graag terug.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 6:30

loura schreef:Niks zeggen.. Hun fout toch
Lekker simpel, jij maakt nooit fouten? Stel jij geeft een klant €60,- korting en je baas roept jou op zijn matje baal je ook toch?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Bazinga vr 30 nov 2012 - 6:34

Ik zou 't wegzetten, mochten ze er om vragen, krijgen ze 't probleemloos terug natuurlijk, maar ik ga geen slapende honden wakker maken. Vind ik zielig voor de honden.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  kajaka88 vr 30 nov 2012 - 6:35

Jaya schreef:
kajaka88 schreef:
Jerry schreef:Niks zeggen. Als ze de fout ontdekken, kun je 't altijd nog terugboeken "ik had 't helemaal niet gezien", als ze 't niet ontdekken heb jij mooi 60 euro cheers

+1

Wij hadden het met een bed die we besteld hadden bij de bouwmarkt voor de logeerkamer. Hadden een bed en een lattenbodem besteld en betaald. Toen ze het geleverd hadden( er was niemand thuis, ze hadden de sleutel) bleek dat ze een bed en een matras hadden geleverd. Matras is stukken duurder dan een lattenbodem. Wij hebben niks gezegd, als ze wel hadden gebeld dat er iets niet klopte hadden wij net gedaan alsof we niet meer wisten wat we nu besteld hadden omdat we daar heel veel dingen besteld hadden.


Dat je het matras houdt omdat 'het hun fout is' kan ik nog íets van begrijpen, maar als ze zouden bellen en je doet net alsof je niet meer weet wat je ook alweer had besteld vind ik niet netjes.

Moet ik dan zeggen als ze bellen dat ik het wel wist maar het niet even kwam melden? Dat is toch veel raarder als je besluit er niets van te zeggen. Als ze hadden gebeld hadden we gezegd dat we het door de hectiek niet meer wisten en het wel zou kloppen, hebben de eerste maand het matras in het plastic gelaten, dus het had eventueel weer omgeruild kunnen worden.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Wasmachine vr 30 nov 2012 - 6:47

Ik zou ook niks zeggen. Ik zou het idd wel een tijdje apart zetten, zodat het eventueel wel terug kan. Maar zou zeker niet de eerste stap zetten. En zo vlak voor kerst is het ook best chill smile
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Sorella vr 30 nov 2012 - 6:48

Ik zou contact met ze opnemen. Zou me er niet prettig bij voelen om het te houden.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 7:05

Ik zou geen mail sturen maar het geld gewoon houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Mint vr 30 nov 2012 - 7:06

Ik zou het ook lekker zelf houden.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Jezzie vr 30 nov 2012 - 7:30

girli schreef:
Antibes schreef:Ik zou denk ik wel bellen/mailen, maar achteraf wel denken en licht balen van "ik had het ook gewoon kunnen houden". Maar ik denk dat ik me daarbij ook nooit helemaal lekker zou voelen.
+ 1. Ik zou continue denken dat ze gaan mailen om terug te vorderen.

+1
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 7:37

Ik heb dat ooit een keer met een terugbetaling van iets gehad, was best een behoorlijk bedrag. Eén keer gekregen maar een paar weken later kreeg ik datzelfde bedrag weer. Ik heb het opzij gezet, mochten ze het terugvragen dan ga ik absoluut niet moeilijk doen, maar vragen ze het niet terug: Ik kan het geld zelf ook maar al te goed gebruiken.

Geen schuldgevoel hier smile Maargoed, ik ben dan ook opgegroeid met het idee dat je best mag profiteren van andermans domme foutjes. Dan moet die persoon in kwestie z'n werk gewoon goed doen, het is zijn/haar werk, hij/zij wordt betaald om z'n werk goed te doen, niet ik als klant. Als iets in de winkel niet aangeslagen wordt op de kassa dan zeg ik ook niets. Wij noemen dat gewoon een mazzeltje.

De eerlijkheid van veel mensen hier verbaast me eigenlijk ook, in mijn omgeving zie ik dat namelijk helemáál niet terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Siamsa vr 30 nov 2012 - 7:54

Ik zou het melden bij ze, zou mij er absoluut niet fijn bij voelen om dat geld te houden. En als caissière weet ik hoe kut het voelt als je een klant per ongeluk te veel teruggeeft en die klant zegt er niets van (= kasverschil).

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 7:56

Ik zou het niet zeggen en gewoon afwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  lyke vr 30 nov 2012 - 7:58

Ik heb het een keer gehad met een dekbed bij de wehkamp.
Hadden een nieuw dekbed besteld en ook gekregen.
Deze gewoon op het bed gedaan en gebruikt totdat ik er na 2 maanden achter kwam dat er veren in zaten.
Bleek het een heel duur donzen dekbed te zijn ipv een synthetisch dekbed.
Heb hier nog wel een mail over gestuurd en als ik wilde kon ik het dekbed terug sturen en de juiste terug krijgen.
Maar heb het maar zo gelaten want dit dekbed slaapt echt prima!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen... Empty Re: Wat zou jij doen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum