Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?
Ik heb al jaren hetzelfde strijkijzer, zo'n beetje de simpelste die je kunt bedenken. Op zich werkte hij prima, alleen dingen als linnen kreeg ik voor geen meter gestreken. Nu hij het aan het aftakelen is, ga ik langzamerhand op zoek naar een nieuwe.
Nu ben ik benieuwd wat voor strijkijzer jullie hebben en hoe deze bevalt. Ik ben zelf op zoek naar een strijkijzer van max. 50 euro. De enige eis is dat hij goed moet strijken, heb geen voorkeur voor wel of geen stoommogelijkheid, etc.
Ben benieuwd!
Nu ben ik benieuwd wat voor strijkijzer jullie hebben en hoe deze bevalt. Ik ben zelf op zoek naar een strijkijzer van max. 50 euro. De enige eis is dat hij goed moet strijken, heb geen voorkeur voor wel of geen stoommogelijkheid, etc.
Ben benieuwd!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?
Bijna alle strijkijzers zijn met stoom tegenwoordig. Ik heb er gewoon één bij Blokker gehaald die in de aanbieding was. Een Philips . Ik geloof dat ik er €35 voor heb betaald en hij doet het prima.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb de philips GC2810 en bevalt me prima! En idd tegenwoordig hebben alle strijkijzers de functie om te stomen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er een van Tefal en die zijn er ook voor onder de 50 euro en dan met zo'n gladde strijkzool
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind dit soort dingen altijd maar lastig Ben niet tevreden over mijn huidige strijkijzer (was ik al niet voordat hij het ging begeven) en zie door de bomen het bos niet meer. Overal is zoveel keuze in tegenwoordig! Maar ik heb ondertussen wat zitten googlen en denk dat ik wel wat gevonden heb. Hoef geen superduur ding, aangezien ik zo min mogelijk kleding strijk. Maar wel eentje die redelijk snel en goed genoeg warm wordt, en netjes strijkt.
Deze lijkt me wel wat:
Maar 25 euro, aardig vermogen, stoom en verschillende opties daarin, gladde strijkzool, druppelstop en ook nog eens een hip kleurtje!
Deze lijkt me wel wat:
Maar 25 euro, aardig vermogen, stoom en verschillende opties daarin, gladde strijkzool, druppelstop en ook nog eens een hip kleurtje!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heb er ook 1van philips. Zit ook ontkalkingsfunctie op.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Groupondeal Jiba: bon twv 100 euro voor maar 5 euro!
» Strijkijzer
» stoom strijkijzer net als bij de Steps en de SPS
» Nieuw strijkijzer...maar welke???
» Meisje springt van "Het Strijkijzer" in Den Haag.
» Strijkijzer
» stoom strijkijzer net als bij de Steps en de SPS
» Nieuw strijkijzer...maar welke???
» Meisje springt van "Het Strijkijzer" in Den Haag.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: