Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  PapillonRose vr 30 nov 2012 - 1:48

Ik heb al jaren hetzelfde strijkijzer, zo'n beetje de simpelste die je kunt bedenken. Op zich werkte hij prima, alleen dingen als linnen kreeg ik voor geen meter gestreken. Nu hij het aan het aftakelen is, ga ik langzamerhand op zoek naar een nieuwe.

Nu ben ik benieuwd wat voor strijkijzer jullie hebben en hoe deze bevalt. Ik ben zelf op zoek naar een strijkijzer van max. 50 euro. De enige eis is dat hij goed moet strijken, heb geen voorkeur voor wel of geen stoommogelijkheid, etc.

Ben benieuwd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  Carra vr 30 nov 2012 - 21:25

Bijna alle strijkijzers zijn met stoom tegenwoordig. Ik heb er gewoon één bij Blokker gehaald die in de aanbieding was. Een Philips . Ik geloof dat ik er €35 voor heb betaald en hij doet het prima.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  Silver vr 30 nov 2012 - 22:19

Ik heb de philips GC2810 en bevalt me prima! En idd tegenwoordig hebben alle strijkijzers de functie om te stomen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  rapa nui vr 30 nov 2012 - 22:44

Ik heb er een van Tefal en die zijn er ook voor onder de 50 euro en dan met zo'n gladde strijkzool
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  PapillonRose za 1 dec 2012 - 8:46

Ik vind dit soort dingen altijd maar lastig laughcry Ben niet tevreden over mijn huidige strijkijzer (was ik al niet voordat hij het ging begeven) en zie door de bomen het bos niet meer. Overal is zoveel keuze in tegenwoordig! Maar ik heb ondertussen wat zitten googlen en denk dat ik wel wat gevonden heb. Hoef geen superduur ding, aangezien ik zo min mogelijk kleding strijk. Maar wel eentje die redelijk snel en goed genoeg warm wordt, en netjes strijkt.

Deze lijkt me wel wat:
Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? 9000000012863200

Maar 25 euro, aardig vermogen, stoom en verschillende opties daarin, gladde strijkzool, druppelstop en ook nog eens een hip kleurtje!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  ExpressoB za 1 dec 2012 - 9:22

Heb er ook 1van philips. Zit ook ontkalkingsfunctie op.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)? Empty Re: Wat is een goed strijkijzer (max. 50 euro)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum