iPad houder
+3
Susan
Manderijn
Tiara
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPad houder
Hebben jullie n houder voor de kinderen voor de iPad? Bijv die van Fischer price?
Vraag me af of het handig is om te hebben.
Vraag me af of het handig is om te hebben.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Re: iPad houder
Als jij vindt dat het handig is omdat je kind met je ipad speelt, dan zou ik dat doen. Meer kans dat ie heel blijft.
Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar ik heb dan ook geen ipad, en zou het niet nodig vinden dat mijn kind dat gebruikt.
Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar ik heb dan ook geen ipad, en zou het niet nodig vinden dat mijn kind dat gebruikt.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wij hebben de houder van Fisher-Price en we hebben een Speck iGuy, maar die zit nu nog in de doos. Die van Fisher-Price is op zich wel goed en stevig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Onze dochter mag niet met de Ipad spelen, dat vind ik nog niet nodig. We hebben dus geen hoesje. Maar als je je kindje er wel mee wil laten spelen dan zou ik wel zoiets kopen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Nee hebben we niet. Er zit een gewone hoes omheen en hij gaat er netjes mee overweg.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Nee hebben we niet. Er zit een gewone hoes omheen en hij gaat er netjes mee overweg.
hier hetzelfde
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Mamsie schreef:Nee hebben we niet. Er zit een gewone hoes omheen en hij gaat er netjes mee overweg.
hier hetzelfde
+1
Gast- Gast
Balloon schreef:moepie schreef:Mamsie schreef:Nee hebben we niet. Er zit een gewone hoes omheen en hij gaat er netjes mee overweg.
hier hetzelfde
+1
heel saai maar hier ook. Met de ipad en mobieltjes mag hij 'spelen' als wij toestemming geveb, en weet dat hij netjes mee on moet gaan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» houder ipad voor in de auto!
» Hoofdsteun-houder voor tablet
» iPad / iPad mini
» iPad of iPad mini?
» Ipad
» Hoofdsteun-houder voor tablet
» iPad / iPad mini