Knutseltopic
+76
Ella
Vixen
Angela_1986
Balloon
Robin_
Funk
Mama_1987
Manderijn
LindaK
Floor
Zonneschijn
*Lookie*
Exogenesis
Filoria
GreenGrass
Lilypie
moepie
jenjoeny
Razz
VeryCherry
CCC
Limburg85
Slakje
Pink!
Leine
meisje
Teddyaapje
Sea of Trees
Theeleut
TukTuk
Jezzie
Dimphna
Tania
Highway
PiP
Linda
Lejow
Happydobby
mystery mom
Aimee
_Lana_
hellowkitty
Fiwen
Printje
Twellie
piertje
kwak
madam
Cato
MissD
Sanne
Pien
duckie
Travelgurly
Aagje!
Femmem
M@niek
_Jet
studiebol
-Ieniemienie-
mickey
Purpleflower
Flower_L
Sofie
Parel
Blue flower
Coccinelle
Zenna
bolus26
Viva
Luna
Parisienne
Mida4you
Liadan
PapillonRose
strawberry
80 plaatsers
Pagina 21 van 23
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Re: Knutseltopic
Ik vrees dat dat hier ook gaat gebeuren
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Superleuk Parel!
Ik ben bang dat J.ulia ze ook binnen 10 seconden aftrekt...Alhoewel, ze loopt ook regelmatig met paashaasoren
Ik ben bang dat J.ulia ze ook binnen 10 seconden aftrekt...Alhoewel, ze loopt ook regelmatig met paashaasoren
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat mijn zoontje een nieuw kamertje krijgt ben ik opzoek naar een nieuwe lamp en aankleedhoezen. Nergens in de winkel kan ik iets leuks vinden dus wil ik het graag zelf maken. Ik ben redelijk handig op de naaimachine want ik heb al een dekbedhoes gemaakt en een hoodie. Voor de lamp wil ik gewoon zo'n simpele ronde kap gebruiken en die bekleden.
Zijn er hier meiden die dit ook weleens zelf hebben gemaakt en tips voor mij hebben? Alvast bedankt!
Zijn er hier meiden die dit ook weleens zelf hebben gemaakt en tips voor mij hebben? Alvast bedankt!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Leuk zeg parel! Niet zo creatief als de meesten hier maar ik heb wat vogel huisjes in elkaar gezet als versiering in de baby kamer.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pippi, wat leuk! Waar komen ze vandaan?
Parel, lief, die haarbandjes.
Ik heb gister een ophangrekje (met fotolijstjes en een krijtbordje) wit geverfd. Het was bruin-achtig hout, en ik wil geen bruin in de babykamer.
Ik heb gister een ophangrekje (met fotolijstjes en een krijtbordje) wit geverfd. Het was bruin-achtig hout, en ik wil geen bruin in de babykamer.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wat leuk pippi!
Parel- Ratel
Klinkt leuk Exo!Exogenesis schreef:Pippi, wat leuk! Waar komen ze vandaan?
Dit is gewoon een bouwpakketje van de action. Geloof dat het me 1.30 kostte en ik moet er nog een paar maken. Er zitten er 10 in het pakketje dacht ik.
Funk- Prater
En bedankt, dat wordt dus vanmiddag naar de action haha
Parel- Ratel
Deze had ik ook nog:Parel schreef:En bedankt, dat wordt dus vanmiddag naar de action haha
Een uilenhanger en cupcake slinger.
Laatst aangepast door pippi op do 11 jul 2013 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Funk- Prater
Echt superleuk Pippi! En ook grappig met een jongens en meisjes uiltje.
Bedoel je dat er 10 huisjes in 1 verpakking van 1,30 zitten?
Ik zie geen plaatje van je cupcakeslinger en uilenhanger...
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Jep dat bedoel ikRobin_ schreef:Echt superleuk Pippi! En ook grappig met een jongens en meisjes uiltje.
Zie je de foto nu wel?
Funk- Prater
Die pakketjes heb ik helemaal niet gezien. Heb nu zelf twee bouwpakketjes meegenomen. Maar daar zit er elk maar 1 in met papier en uilenplaatjes.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Balloon schreef:Die pakketjes heb ik helemaal niet gezien. Heb nu zelf twee bouwpakketjes meegenomen. Maar daar zit er elk maar 1 in met papier en uilenplaatjes.
Wat gek! Welke heb je gekocht?
Funk- Prater
Dit heb ik nog gemaakt als versiering bij de geboorte. Of evt. (De uiltjes dan) straks voor op haar kamer.
Funk- Prater
Parel, wat een leuke haarbanden!
Pippi, jij hebt veel werk gehad aan de vogelhuisjes, leuk!
Ik heb voor Y. een jurk gemaakt, zelf patroontje getekend naar een andere jurk van haar. De volgende keer moet ik de schouderbanden wat smaller maken en op haar rug ook wat smaller.
Pippi, jij hebt veel werk gehad aan de vogelhuisjes, leuk!
Ik heb voor Y. een jurk gemaakt, zelf patroontje getekend naar een andere jurk van haar. De volgende keer moet ik de schouderbanden wat smaller maken en op haar rug ook wat smaller.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb net een schortje gemaakt voor bij het speelkeukentje op mijn werk:
Liadan- Ratel
En vandaag heb ik een pyjama voor Kian gemaakt (voor de herfst/winter). Beetje jammer alleen dat ik te weinig stof had, dus de krokodillen op de mouwen staan eigenlijk niet de goede kant op. En ik ben benieuwd of de boord bij de hals niet te wijd is, ik denk dat ik de boordstof meer had moeten uitrekken, morgen even bij hem passen.
Liadan- Ratel
wat een kleuke dingen weer Liadan...en waar haal je die tijd toch vandaan
Voordat ik de naaimachine tevoorschijn heb getoverd iedere keer, kan ik alweer inpakken omdat het bedtijd is, of omdat de oudste het reuze interessant vindt
Voordat ik de naaimachine tevoorschijn heb getoverd iedere keer, kan ik alweer inpakken omdat het bedtijd is, of omdat de oudste het reuze interessant vindt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn man en ik hebben vakantie, dus ik heb nu tussendoor af en toe tijd om ervoor te gaan zitten. Volgende week is de vakantie voorbij dus dan heb ik ook meteen een stuk minder tijd om iets te maken.
Liadan- Ratel
Supermooi weer Liadan! Ik vind het juist leuker dat de krokodillen die kant op staan.
Ik heb zelf allemaal kleurige, kleine kleedjes gehaakt voor hier in huis en op de kamers van mijn dochters. Maar ik ben meestal te lui om een foto te maken, misschien heb ik er morgen zin in! Oh ja, ook nog slofjes gebreid voor de oudste. Maar die vond ze niet mooi, dus nu bewaar ik ze maar een jaartje voor de jongste.
Ik heb zelf allemaal kleurige, kleine kleedjes gehaakt voor hier in huis en op de kamers van mijn dochters. Maar ik ben meestal te lui om een foto te maken, misschien heb ik er morgen zin in! Oh ja, ook nog slofjes gebreid voor de oudste. Maar die vond ze niet mooi, dus nu bewaar ik ze maar een jaartje voor de jongste.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Heel leuk Liadan!
Ik ben begonnen met dat jurkje, alleen schoonmoeder is nu op vakantie en die helpt mij dus ligt nu even stil, maar als t af is laat ik t wel zien
Ik ben begonnen met dat jurkje, alleen schoonmoeder is nu op vakantie en die helpt mij dus ligt nu even stil, maar als t af is laat ik t wel zien
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Razz schreef:Misschien dat de witte waas nog wel weg gaat als ik er een keer met een vochtige doek overheen ga. Als ik 'm af heb plaats ik wel een foto. Misschien dat ik 'm vanavond nog afmaak.
Nou ik heb 'm eindelijk af! Er zitten nu 550 ballonnen en knopspelden op en eigenlijk kwam ik er nog een aantal te kort aan de bovenkant. Misschien dat ik komende week nog een laatste zakje ballonnen koop en anders laat ik het zo. Je ziet het niet zo heel goed vandaar
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Leuk Razz! Erg feestelijk
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mooi geworden Razz! En er zitten duidelijk een stuk meer ballonnen in dan in de mijne, mooi zo vol!
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Mooi geworden Razz! En er zitten duidelijk een stuk meer ballonnen in dan in de mijne, mooi zo vol!
idd. die van mij was ook niet zo vol. mooi hoor!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Pagina 21 van 23
Permissies van dit forum: