Knutseltopic
+76
Ella
Vixen
Angela_1986
Balloon
Robin_
Funk
Mama_1987
Manderijn
LindaK
Floor
Zonneschijn
*Lookie*
Exogenesis
Filoria
GreenGrass
Lilypie
moepie
jenjoeny
Razz
VeryCherry
CCC
Limburg85
Slakje
Pink!
Leine
meisje
Teddyaapje
Sea of Trees
Theeleut
TukTuk
Jezzie
Dimphna
Tania
Highway
PiP
Linda
Lejow
Happydobby
mystery mom
Aimee
_Lana_
hellowkitty
Fiwen
Printje
Twellie
piertje
kwak
madam
Cato
MissD
Sanne
Pien
duckie
Travelgurly
Aagje!
Femmem
M@niek
_Jet
studiebol
-Ieniemienie-
mickey
Purpleflower
Flower_L
Sofie
Parel
Blue flower
Coccinelle
Zenna
bolus26
Viva
Luna
Parisienne
Mida4you
Liadan
PapillonRose
strawberry
80 plaatsers
Pagina 18 van 23
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Re: Knutseltopic
Ik zou een basic roze shirt kopen en daar van dezelfde stof nog een applicatie op borduren, bijv een bloem, een hart, een vogeltje, een ster, of haar naam.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik zou een lichtroze shirtje (basiskleur van het rokje) en een blauw (van de bloemetjes) vestje erop doen. Anders wordt het wel heel erg roze.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Wit valt af want dat staat Y. niet, heel lichtroze staat haar ook niet zo mooi, wordt ze erg bleek van (als ze er een shirt van aan heeft, rok/broek gaat wel) maar met een vestje erover gaat wel denk ik. Ik ga eens op zoek naar het blauw of groen uit het rokje
Parel, goed idee, dat ga ik ook proberen! Ze heeft nog roze shirts genoeg in haar kast liggen.
Parel, goed idee, dat ga ik ook proberen! Ze heeft nog roze shirts genoeg in haar kast liggen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
argh Liadan...nu heb ik de strokrans van de week gehaald bij de Action...kon ik mij in de winkel niet meer herinneren wat je hebt gebruikt om die ballonnen vast te zetten:|...knopspelden dus.
Van het weekend maar weer op pad. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Oh, dat is balen:(. Ik had de kopspelden bij de zeeman gekocht, maar zag ze vandaag hier ook bij de action liggen (vorige keer hadden ze ze niet).Flower_L schreef:argh Liadan...nu heb ik de strokrans van de week gehaald bij de Action...kon ik mij in de winkel niet meer herinneren wat je hebt gebruikt om die ballonnen vast te zetten:|...knopspelden dus.
Succes in ieder geval en gaat zeker lukken want is niet moeilijk!
Liadan- Ratel
Flower, is het nog gelukt met de kopspelden?
Ik heb vandaag weer een jurk voor Yara gemaakt, weer hetzelfde model, maar die vind ik ook zo leuk (en staat haar ook goed):
Ik heb vandaag weer een jurk voor Yara gemaakt, weer hetzelfde model, maar die vind ik ook zo leuk (en staat haar ook goed):
Liadan- Ratel
Leuk Liadan! Erg mooi kleurtje. Volgens mij staat deze kleur Y. erg leuk.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wat leuk zeg Liadan! heb het idee dat er qua naaiprojectjes ook veel meer voor meiden te verzinnen valt.
De ballonnenkrans is nog in ontwikkeling, had maar 20 knopspelden ergens in een lade liggen...maandag even op pad.
Heb wel deze gemaakt intussen, al moet ik m nog wel een beetje bijknippen. Er zitten op sommige plekken wat dikkere en/of langere stukjes tussen.
" />
De ballonnenkrans is nog in ontwikkeling, had maar 20 knopspelden ergens in een lade liggen...maandag even op pad.
Heb wel deze gemaakt intussen, al moet ik m nog wel een beetje bijknippen. Er zitten op sommige plekken wat dikkere en/of langere stukjes tussen.
" />
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat leuk die lintjes!
En ik vind het ook veel makkelijk om kleding voor mijn dochter te naaien dan iets voor mijn zoon. Al wil ik wel op zoek naar een leuk patroon voor een t-shirt en dan een paar shirts maken, stof is al in huis.
En ik vind het ook veel makkelijk om kleding voor mijn dochter te naaien dan iets voor mijn zoon. Al wil ik wel op zoek naar een leuk patroon voor een t-shirt en dan een paar shirts maken, stof is al in huis.
Liadan- Ratel
Ik heb net een vaderdagcadeau gemaakt, voor mijn eigen vader weliswaar, maar omdat het andere topic niet zo actief is plaats ik hem even hier
Een hoes voor zijn iPad:
Een hoes voor zijn iPad:
Parisienne- Ratel
Mooi Parisienne! Heb je 'm ergens mee gevoerd?
Ik heb er vorig jaar 1 voor mijn man gemaakt voor vaderdag en toen met textielstiften de handomtrekken van de kinderen erop gezet.
Ik heb er vorig jaar 1 voor mijn man gemaakt voor vaderdag en toen met textielstiften de handomtrekken van de kinderen erop gezet.
Liadan- Ratel
Ik heb 3 lagen stof gebruikt. Een voering, daartussen een soort fleece-achtige stof en dan de buitenstof. Dik genoeg, dikker had mijn naaimachine niet aangekund. Toen ik die 6 lagen op elkaar moest gaan stikken had de naaimachine het wel even moeilijk
Ik wilde er ook nog iets op knutselen met N., maar had enkel gisteravond om het te maken. Wilde N. wat dingetjes laten uitknippen met vilt er dat erop naaien. Maar ach, dat komt de volgende keer wel. Met die handjes is ook een erg leuk idee!
Ik wilde er ook nog iets op knutselen met N., maar had enkel gisteravond om het te maken. Wilde N. wat dingetjes laten uitknippen met vilt er dat erop naaien. Maar ach, dat komt de volgende keer wel. Met die handjes is ook een erg leuk idee!
Parisienne- Ratel
Zo, ik heb de mei tai voor de baby klaar, de uiltjes zijn klaar, nu wil ik nog een poppendrager maken voor T. en voor de baby ook meteen een. Beide in dezelfde stof als waarvan de mei tai gemaakt is waar ze zelf in gedragen (gaan) worden. Lijkt me leuk om hun dat later te geven als ze zelf kindjes zouden krijgen.
Ook ben ik nog op zoek naar en patroon voor het maken van een zonnehoedje voor de baby. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Voor T. heb ik zo'n bandeau gemaakt van farbenmix maar voor de baby wil ik echt een zonnehoedje.
Ook ben ik nog op zoek naar en patroon voor het maken van een zonnehoedje voor de baby. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Voor T. heb ik zo'n bandeau gemaakt van farbenmix maar voor de baby wil ik echt een zonnehoedje.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Teddyaapje, heb je foto's?
En voor een zonnehoedje deze link misschien (ik weet alleen niet vanaf welke maat die gaan):
http://oliverands.com/free-patterns/reversible-bucket-hat/
En voor een zonnehoedje deze link misschien (ik weet alleen niet vanaf welke maat die gaan):
http://oliverands.com/free-patterns/reversible-bucket-hat/
Liadan- Ratel
Dies leuk Liadan! Ben net bij prenatal toch nog geslaagd voor een hoedje maar ga toch eens kijken of ik deze nog kan maken!
Foto's heb ik maar kan ik eigenlijk nog niet plaatsen omdat het dan wel duidelijk is of we een jongen of meisje krijgen. Ivm meelezers durf ik het niet aan. Zodra de baby er is zal ik het showen!
Foto's heb ik maar kan ik eigenlijk nog niet plaatsen omdat het dan wel duidelijk is of we een jongen of meisje krijgen. Ivm meelezers durf ik het niet aan. Zodra de baby er is zal ik het showen!
Teddyaapje- Ratel
Snap ik dan, maar leuk als je ze nog laat zien als de baby er is:) .Teddyaapje schreef:Dies leuk Liadan! Ben net bij prenatal toch nog geslaagd voor een hoedje maar ga toch eens kijken of ik deze nog kan maken!
Liadan- Ratel
Ik kwam net nog een patroon tegen van een zonnehoedje:
http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/lierihattu_nl.pdf
http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/lierihattu_nl.pdf
Liadan- Ratel
Ik heb dit rokje gemaakt voor Y. (elastiek zit nog niet helemaal goed, moet ik nog even goed doen):
Liadan- Ratel
Wat leuk zeg! Die zou ik zelf nog aan kunnen doen!
Teddyaapje- Ratel
Superleuk Liadan! Leuke kleur ook.
Parisienne- Ratel
Ik ga ook creatief aan de slag binnenkort. In de babykamer, aan de kant van het bedje, ga ik een wolk ophangen (een zwarte, waarop je met witte stift iets kunt schijven) en dan hang ik er regendruppels van vilt onder. A la dit:
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Een donderwolk, exo? :-D
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, zodat het kind onweer net zo gaat aanbidden als ik
Tja, een witte wolk was mooier geweest, maar die kon ik niet vinden. Gelukkig zijn de vilten drupjes wel vrolijk gekleurd.
Tja, een witte wolk was mooier geweest, maar die kon ik niet vinden. Gelukkig zijn de vilten drupjes wel vrolijk gekleurd.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Exo, kan je die wolk niet zelf van wit vilt maken?
Parisienne- Ratel
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Pagina 18 van 23
Permissies van dit forum: