Knutseltopic
+76
Ella
Vixen
Angela_1986
Balloon
Robin_
Funk
Mama_1987
Manderijn
LindaK
Floor
Zonneschijn
*Lookie*
Exogenesis
Filoria
GreenGrass
Lilypie
moepie
jenjoeny
Razz
VeryCherry
CCC
Limburg85
Slakje
Pink!
Leine
meisje
Teddyaapje
Sea of Trees
Theeleut
TukTuk
Jezzie
Dimphna
Tania
Highway
PiP
Linda
Lejow
Happydobby
mystery mom
Aimee
_Lana_
hellowkitty
Fiwen
Printje
Twellie
piertje
kwak
madam
Cato
MissD
Sanne
Pien
duckie
Travelgurly
Aagje!
Femmem
M@niek
_Jet
studiebol
-Ieniemienie-
mickey
Purpleflower
Flower_L
Sofie
Parel
Blue flower
Coccinelle
Zenna
bolus26
Viva
Luna
Parisienne
Mida4you
Liadan
PapillonRose
strawberry
80 plaatsers
Pagina 5 van 23
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Re: Knutseltopic
heb je er een patroon van?
ga mn mams maar eens lief aan kijken of die handig is haha
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:heb je er een patroon van?
Nee gewoon tafel opgemeten en gemaakt
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
ohja dat kan ook natuurlijk... denk dat de raampjes ed het moeilijkste is of niet?
mag ik je fotos op slaan? voor het idee
mag ik je fotos op slaan? voor het idee
duckie- Ratel
Ja dat was het meest ingewikkeld! Ja hoor dat mag
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
binnekort maar eens aan mams laten zien en kijken of we het kunnen proberen dankje
duckie- Ratel
Ik heb voor het ikea duktig poppenbedje van dochter nieuw beddengoed gemaak.
Een van mn eerste projecten dus is niet helemaal super haha! Maar M is er erg blij mee!
Het is een matrasje, kussen, en dekentje.
Een van mn eerste projecten dus is niet helemaal super haha! Maar M is er erg blij mee!
Het is een matrasje, kussen, en dekentje.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk ieniemienie!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Leuk ienieminie, leuke stof ook!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wauw, wat maken jullie toch allemaal mooie dingen. Als ik dat zie, wil ik ook zo graag creatief zijn. Ik heb niet eens een naaimachine en ik verwacht er ook absoluut niet handig mee te zijn. Tijdens mijn verlof wilde ik babymutsjes gaan haken, maar ik kreeg het werkelijk niet voor elkaar
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk Ieniemienie!
@ Sanne: het is gewoon een kwestie van oefenen, echt waar
@ Sanne: het is gewoon een kwestie van oefenen, echt waar
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk ieniemini! Heb dat stofje toevallig ook besteld vorige week. Vond het zo'n geweldig stofje.
Weet iemand waar het begin van dit topic gebleven is?
Weet iemand waar het begin van dit topic gebleven is?
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Ow hij is gewoon gesplitst. Dacht dat ik gek werd haha
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Wat maken jullie leuke dingen.
Van de week voor het eerst achter een naaimachine gezeten en dit is het resultaat.
Mijn oude poppenwiegje (24jaar oud), opgepimpt voor de eerste verjaardag van mijn dochter.
En nog een dekentje voor een poppenbedje.
Van de week voor het eerst achter een naaimachine gezeten en dit is het resultaat.
Mijn oude poppenwiegje (24jaar oud), opgepimpt voor de eerste verjaardag van mijn dochter.
En nog een dekentje voor een poppenbedje.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wat ontzettend knap. En wat leuk dat je dat wiegje nog hebt. Gaat ze vast blij mee zijn.
Gast- Gast
Leuk MissD, de stof sowieso!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dank je, heb een mama die alles (echt zo goed als alles) bewaart. Dus kreeg het wiegje laatst en omdat de verf er een beetje afgebladerd was en de oorspronkelijke stof wat verkleurd was heb ik er maar wat nieuws voor gemaakt.
Vind het ook niet slecht voor een eerste keer .
Vind het ook niet slecht voor een eerste keer .
MissD- Prater
Parisienne wat een leuk pietenpakje!
En Annie, wat een leuke tafeltent heb je gemaakt! Wie weet iets voor volgend jaar... als ik wat beter met de naaimachine overweg kan.
En Annie, wat een leuke tafeltent heb je gemaakt! Wie weet iets voor volgend jaar... als ik wat beter met de naaimachine overweg kan.
MissD- Prater
Mag ik even spammen met het keukentje wat ik heb gemaakt voor mijn petekindjes. Er moet nog wat aankleding bij maar ik vind hem zo al helemaal goed gelukt. [img][/img]
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Cato; wow die is ook erg gaaf.
Ik kom hier ook even spammen, ben best trots op het eindresultaat. De planning was om er ook nog lampjes onder in te maken maar degene die ik gekocht had waren net iets te breed vond ik.
Ik kom hier ook even spammen, ben best trots op het eindresultaat. De planning was om er ook nog lampjes onder in te maken maar degene die ik gekocht had waren net iets te breed vond ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat een lief keukentje.
Ik heb vaker zulke keukentjes op pinterest gezien.
Echt heel leuk! Kan niet wachten totdat ik zelf kindjes heb.
Ik heb vaker zulke keukentjes op pinterest gezien.
Echt heel leuk! Kan niet wachten totdat ik zelf kindjes heb.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Even een vraag.
Ik heb nooit met een naaimachine gewerkt en ben ook niet echt handig met dat soort dingen.
Nou wil ik de naaimachine lenen van mijn moeder en een insert maken voor mijn winterjas. Ik heb een draagjas besteld, maar ik vind het gruwelijk lelijk, dus die gaat toch maar terug. Hij is ook niet echt warm. Nu heeft mijn eigen warme winterjas een rits. Mijn idee is om een stuk warme stof (fleece?) te kopen en aan beide zijden een rits te zetten, zodat ik dat stuk aan mijn eigen jas kan ritsen en dochter en ik samen in de jas passen, net als bij een draagjas dus.
Is zoiets te doen voor iemand die nooit met een naaimachine werkt? Waar zou ik verder op moeten letten?
Ik heb nooit met een naaimachine gewerkt en ben ook niet echt handig met dat soort dingen.
Nou wil ik de naaimachine lenen van mijn moeder en een insert maken voor mijn winterjas. Ik heb een draagjas besteld, maar ik vind het gruwelijk lelijk, dus die gaat toch maar terug. Hij is ook niet echt warm. Nu heeft mijn eigen warme winterjas een rits. Mijn idee is om een stuk warme stof (fleece?) te kopen en aan beide zijden een rits te zetten, zodat ik dat stuk aan mijn eigen jas kan ritsen en dochter en ik samen in de jas passen, net als bij een draagjas dus.
Is zoiets te doen voor iemand die nooit met een naaimachine werkt? Waar zou ik verder op moeten letten?
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Even een vraag.
Het gaat hem toch niet worden ben ik bang. Ik had gehoopt dat mijn moeder wilde helpen en ik haar naaimachine mocht lenen, maar dat wil ze niet. En ritsen vastzetten met de hand is zeker niet te doen? Ik baal er wel een beetje van.
Sanne- Ratel
Printje schreef:Cato; wow die is ook erg gaaf.
*foto*
Printje mooi geworden zeg!
Hoe heet die verf (die witte) die je voor de zijkanten hebt gebruikt? Heb je het eerst geschuurd en heb je de delen die al wit waren ook overgeschilderd?
Gast- Gast
Sanne, wat jammer dat je de naaimachine van je moeder niet mag lenen. Wil ze je ook niet helpen als je naar haar toe gaat om het te maken? Ik heb nog nooit een rits ingezet dus ik weet niet of dat makkelijk of moeilijk is maar volgens mij is het wel te doen met de hand (ik heb even op google gezocht).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Pagina 5 van 23
Permissies van dit forum: