Pretcho omg. Utrecht/gouda/amersfoort
+5
Fiebje
Travelgurly
Susan
Pompoen
red rose
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pretcho omg. Utrecht/gouda/amersfoort
We willen deze zwangerschap waarschijnlijk weer een prectecho maken rond de 26/27 weken, maar weten niet zo goed waar. We hebben het de vorige keer bij Echocentrum leidse rijn gedaan, daar doen onze eigen verloskundegen het, en hebben we ook een hele mooie echo gehad met een half uur durende dvd, maar kregen we de foto's mee op cd, deze moesten we zelf afdrukken maar het beeld was dus op het formaat van de kleine echofoto's met de 8 en 12 weken, dit vonden we dus erg jammer.
Wie heeft er goede ervaringen met een echobureau in de buurt van utrecht/ gouda? Mag ook rondom amersfoort zijn, hier komen we ook regelmatig.
Wie heeft er goede ervaringen met een echobureau in de buurt van utrecht/ gouda? Mag ook rondom amersfoort zijn, hier komen we ook regelmatig.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pretcho omg. Utrecht/gouda/amersfoort
In Amersfoort heb je in de nieuwe prenatal hearts in Vathorst prepret zitten. Ze zijn dit echobureau begonnen vanuit het prenataal screeningscentrum en ik heb hier de geslachtsbepaling laten doen. Het was ontzettend fijn, ze namen alle tijd en je kunt alles op een groot beeld op de muur geprojecteerd geweldig goed meekijken, ook de sfeer vind ik fijn.
Ik kan 't verder niet echt vergelijken behalve dat je in het ziekenhuis echt beduidend minder goed kunt meekijken en in het screeningscentrum zelf doen ze het op dezelfde manier als bij prepret, dat is heel fn.
Ik kan 't verder niet echt vergelijken behalve dat je in het ziekenhuis echt beduidend minder goed kunt meekijken en in het screeningscentrum zelf doen ze het op dezelfde manier als bij prepret, dat is heel fn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb beide keren twee echo's laten maken bij Baby Echo Centrum in Houten, beide keren met 12 weken en rond de 28 weken, dat is erg goed bevallen. Bij Ezra lukte het door de ligging niet om een duidelijke 3D-echo te maken en daar hoefde ik toen ook niet voor te betalen. Bij Yrsa had ze net nieuwe apparatuur en toen heeft ze met 12 weken ook een 3D-echo gemaakt om te kijken hoe dat eruit zag, dat was heel leuk en bijzonder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
</A>kom ook uit die omgeving maar kan je echt Echocentrum : 3D echo Barendrecht aanraden.
Laatst aangepast door Travelgurly op do 29 nov 2012 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Echocentrum Utrecht in overvecht utrecht op de autoboulevard. Waren wij erg tevreden over.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik ben bij allebei de zwangerschappen bij Babyview in Amersfoort geweest. Die vrouw deed het heel leuk!
Gast- Gast
Pritt schreef:Ik ben bij allebei de zwangerschappen bij Babyview in Amersfoort geweest. Die vrouw deed het heel leuk!
Ik ben bij beide bij Babyview in Zoetermeer geweest. Erg fijn en ook goede service. De eerste kregen ze niet goed in beeld, mocht ik een keer terugkomen, toen lag de navelstreng over zn gezicht en kreeg ik ook nog eens korting. Bij de 2e kregen ze gezicht ook niet heel mooi in beeld (ze lagen beide erg diep in mn bekken verstopt) en ook toen kreeg ik korting.
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Wij bij echolooks in N'gein ziekenhuis. Zowel geslachtsbepaling als de pret echo en waren heel erg tevreden. Bij beide echos lag hij niet goed en beide keren mochten we nog een keer terug komen!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
mvk89 schreef:Wij bij echolooks in N'gein ziekenhuis. Zowel geslachtsbepaling als de pret echo en waren heel erg tevreden. Bij beide echos lag hij niet goed en beide keren mochten we nog een keer terug komen!
Hier zijn wij ook geweest, was erg leuk!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Bedankt voor de reacties, ik heb op de sites gekeken van een aantal bureaus waar jullie het over hadden en daar zitten een aantal interessante bureaus's bij.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Supertalentje schreef:mvk89 schreef:Wij bij echolooks in N'gein ziekenhuis. Zowel geslachtsbepaling als de pret echo en waren heel erg tevreden. Bij beide echos lag hij niet goed en beide keren mochten we nog een keer terug komen!
Hier zijn wij ook geweest, was erg leuk!
Ook wij zijn hier geweest, ik loop hier ook onder controle. Hele fijne, vriendelijke dames. Afgelopen week geweest voor de pretecho. Helaas heeft de dvd niet gepakt en nu mogen we 20 december kosteloos terug komen!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is bekend in Gouda?
» restaurant Gouda en omgeving
» Gezocht gezellig meiden (25-35 jr) in omg. Gouda
» Eetgelegenheid Amersfoort
» Amersfoort of omgeving
» restaurant Gouda en omgeving
» Gezocht gezellig meiden (25-35 jr) in omg. Gouda