Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke glitterlegging waarmee te combineren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

leuke glitterlegging waarmee te combineren? Empty leuke glitterlegging waarmee te combineren?

Bericht  duckie wo 28 nov 2012 - 4:20

ik heb bij de zeeman een leuke glitterlegging in het zilver gekocht maar ook een donkerblauwe zoals het meisje aan heeft in de folder maar nu zoek ik wat leuks waarmee ik die blauwe legging kan combineren... evt tips voor bij de zilveren is ook welkom

het jurkje wat het meisje in de folder aan heeft vind ik namelijk niet leuk voor A.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke glitterlegging waarmee te combineren? Empty Re: leuke glitterlegging waarmee te combineren?

Bericht  PapillonRose wo 28 nov 2012 - 4:26

Ik heb ze ook gezien en uiteindelijk niks gekocht, omdat ze me behalve met kerst niet echt leuk lijken bij een outfit. Als ik er wel een had gekocht had ik een zilveren willen nemen.

Met kerst krijgt A. de ene dag een zwart jurkje aan en de andere dag een zilvergrijs jurkje. Daar had ik het dan bij gedaan, bij allebei de jurkjes kan zilver. Bij donkerblauw zou ik denk ik zelf gaan voor een combinatie van dat blauw met iets van grijs of zwart. Bijvoorbeeld een jurkje in het zwart en iets van een bolerootje weer in dat blauw als het te vinden is. Of een leuk rokje met shirt in een van die kleuren en evt. ook een bolerootje erop. Alleen moet je dan wel geluk hebben dat je dat kunt vinden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum