Dekbedovertrekken
+12
Roodkapje
Puggle
Kreeftje
Highway
Linda
Blond
Rush
SarahKey
Eliesje
Jerry
silly-one
SoGood
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dekbedovertrekken
Waar kopen jullie die? Hema en Ikea heb ik nu wel gehad.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Dekbedovertrekken
V&D of bij een speciaal zaak. Vaak dan wel als ze in de aanbieding/uitverkoop zijn anders vind ik de prijs niet grappig. Vooral omdat ze in de speciaal zaken al wat duurder zijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Als je er veel geld voor over hebt, moet je naar een beddenzaak gaan, die hebben vaak hele mooie
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik koop ze bij de Wibra, goed en niet duur, en af en toe zitten er leuke tussen!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb er drie van Wehkamp. Bestelde ze altijd mee met een kledingbestelling. En alleen als ze in de aanbieding waren. Maar ik heb ze nu al zeven á acht jaar en ze zijn in die jaren nog even mooi. Al moet ik er één continu op 90 graden wassen (wit en make-up is geen combinatie) en lijkt hij gekrompen te zijn.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb er drie van Wehkamp. Bestelde ze altijd mee met een kledingbestelling. En alleen als ze in de aanbieding waren. Maar ik heb ze nu al zeven á acht jaar en ze zijn in die jaren nog even mooi. Al moet ik er één continu op 90 graden wassen (wit en make-up is geen combinatie) en lijkt hij gekrompen te zijn.
Voor je je bed ingaat, haal je toch je make up af? Of speel je in GTST en lig je altijd vol opgemaakt in je bed?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Maura schreef:Ik heb er drie van Wehkamp. Bestelde ze altijd mee met een kledingbestelling. En alleen als ze in de aanbieding waren. Maar ik heb ze nu al zeven á acht jaar en ze zijn in die jaren nog even mooi. Al moet ik er één continu op 90 graden wassen (wit en make-up is geen combinatie) en lijkt hij gekrompen te zijn.
Voor je je bed ingaat, haal je toch je make up af?
Moet eerlijk bekennen dat ik dat pas sinds kort doe. Duik er gewoon in.
Gast- Gast
meestal in de aanbieding bij de wehkamp. Maar we doen er wel jaren mee dus zo vaak kopen we ze niet.
Kruidvat of Jysk ofzo. Weinig bijzonders. Je hebt toch je ogen dicht `s nachts.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb er 1 van Pip (duur!), 1 van de H&M en twee van Ikea.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 1 van essenza, echt een heerlijk dekbedovertrek. Die heb ik in de aanbieding bij de v&d gekocht. Je kan ook op internet kijken, er zijn veel outlet webshops, scheelt veel geld.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.bedtextiel-outlet.nl/dekbedovertrekken.html
Ik vind katoensatijn het fijnst.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.bedtextiel-outlet.nl/dekbedovertrekken.html
Ik vind katoensatijn het fijnst.
Laatst aangepast door Linda op di 27 nov 2012 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Maura schreef:Jerry schreef:Maura schreef:Ik heb er drie van Wehkamp. Bestelde ze altijd mee met een kledingbestelling. En alleen als ze in de aanbieding waren. Maar ik heb ze nu al zeven á acht jaar en ze zijn in die jaren nog even mooi. Al moet ik er één continu op 90 graden wassen (wit en make-up is geen combinatie) en lijkt hij gekrompen te zijn.
Voor je je bed ingaat, haal je toch je make up af?
Moet eerlijk bekennen dat ik dat pas sinds kort doe. Duik er gewoon in.
Da's zooo slecht voor je huid, make up laten zitten... Die van mij komen van leenbakker of van de markt.
Gast- Gast
Ik heb ze van essenza of cinderella, volgens mij die van essenza bij de v&d en die van cinderella via vente exclusive
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb er 2 van de IKEA & 1 van de Wibra. Kwaliteit boeit me niet zoveel, ik wissel liever af
Gast- Gast
Zara heeft ook mooie, vaak witte dekbedden. Ik zou voortaan denk ik ook naar V&D gaan. Of de Bijenkorf. Weet je zeker dat je goed spul hebt.
Gast- Gast
wij hebben er 2 van de HEMA en 1 van de beddenspeciaalzaak (duur!) en die eerste 2 blijven veel mooier en fijner
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hebben er 4. Ze zijn van de h&m, erg goede kwaliteit vind ik. Ik heb ze al even, ik koop niet vaak dekbedovertrekken. Koop pas een nieuwe als er 1 echt lelijk word.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben een hele mooie witte van Zara Home, 1 van Primark, en stuk of 6/7 van Ikea. We moeten eigenlijk eens wat weg doen want vorig jaar in ons oude huis hadden we een paarse slaapkamer, nu een hele rustige waar alleen wit of bruin tinten kunnen. Er ligt nog heel sporadisch wel eens een paarse op maar dat maakt onze kamer niet mooier:)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Leen bakker, Ikea en Action
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Op de markt heb je vaak ook mooie en de prijs kwaliteitverhouding vind ik daar vaak heel goed.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb laatst een hele fijne gekocht bij de Action. Sommige bij de Action zijn vrij dun, maar deze is lekker dik en heel zacht. Kostte voor een twee-persoons €9,95. Dus daar zou je ook nog kunnen kijken!
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Curious schreef:Op de markt heb je vaak ook mooie en de prijs kwaliteitverhouding vind ik daar vaak heel goed.
Ja, daar koop ik ze ook!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: