Just wondering..
+27
SarahKey
Caroow
Twellie
M-G
Arwyn
Annemoontje
Mouse10
Angela_1986
Limburg85
Rouxxxe
_Lacey_
mouette
smooch
Inge
Lonely Goatherd
Shisha
Mizz_S
Atelier Madame
kwak
Snoes
Ella
Lady Starstruck
Rush
Marin
Summerlovin
Ibbeltje
Antibes
31 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vind jij lekkerder (of minder vies)?
Just wondering..
Ze zeggen altijd dat je óf MacDonalds lekker vindt, óf de BurgerKing... En nav. de "wat is jouw favoriete hap"-topics, wil ik dat nog wel eens zien. Ik heb zelf het idee dat MacDonalds populairder is, maar wie weet is dat gewoon in mijn omgeving toevallig zo..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Just wondering..
Nou ik ben 1 x bij een Burger King geweest en die viel zo tegen. Dat is al jaren geleden. Ik kan dan niet goed oordelen vind ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb voor de McDonalds gekozen. Vind de burgers daar een stuk lekkerder. Evenals de fritessaus. Het enige wat ik bij de BK erg lekker vind zijn de twister fries.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Bij burger king vind ik alles van hetzelfde en zijn de burgers echt veel te groot. Maar ik vind het opzich wel lekker, en ook vind ik de uienringen op de burgers bij de BK lekkerder dan de uiensnippers van de Mac. Van de BK vind ik het weer leuk dat je kunt kiezen uit gewone patat en twister fries, en bij de Mac vind ik de kleinere burgers fijner, waar je niet zo vies vol van komt te zitten, en vind ik het assortiment uitgebreider.
Gast- Gast
Ik heb is me om het even gestemd.
Ik vind de kip dingen lekkerder van de MacDonalds, maar de chili cheese dingen lekkerder van de BK. Bij de BK hebben ze ook vaker leuke, lekkere tijdelijke burgers. Bij de McD vind ik die altijd maar saai. Ik wissel dus gewoon en ik eet bij allebei altijd wel iets wat ik lekker vind.
Ik vind de kip dingen lekkerder van de MacDonalds, maar de chili cheese dingen lekkerder van de BK. Bij de BK hebben ze ook vaker leuke, lekkere tijdelijke burgers. Bij de McD vind ik die altijd maar saai. Ik wissel dus gewoon en ik eet bij allebei altijd wel iets wat ik lekker vind.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
McDonalds.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1Rush schreef:McDonalds.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:+1Rush schreef:McDonalds.
En ook +1, jammer dat manlief er niet zo'n fan van is
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
McDonalds.
Heb ooit één keer bij de Burger King wat gegeten en dat beviel me toen niet, dus kom ik er ook niet meer.
Heb ooit één keer bij de Burger King wat gegeten en dat beviel me toen niet, dus kom ik er ook niet meer.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
mac!
die sauzen van de burgerking zijn echt vies!
die sauzen van de burgerking zijn echt vies!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Is me of het even.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mac Donalds. Niet dat we daar nou zo vaak komen, maar af en toe vind ik het wel een keer lekker. Burger King vind ik ronduit vies.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mac. Burger king heb ik een paar keer gegeten maar het was het iedere keer net niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Burger King, daar vind ik alles wat niet kip is lekkerder en hebben ze inderdaad vaak lekkere speciale burgers en snacks. En in het buitenland ook heerlijke ijskoffie.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Mac
1x een burger bij BG en pasgeleden een keer iets bij BG gekeken maar beide keren vond ik het niet zo lekker
1x een burger bij BG en pasgeleden een keer iets bij BG gekeken maar beide keren vond ik het niet zo lekker
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mac!
Ik eet eigenlijk nooit bij BK.
Ik eet eigenlijk nooit bij BK.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Hier ook de Mac favoriet! Al moet ik wel zeggen dat ik nog niet in Nederland naar de Burgerking ben geweest. Wel in Turkije, Engeland en Schotland. In Turkije vond ik het echt smerig, in Engeland mwa en die in Schotland was wel een stuk lekkerder. Heb het idee dat het niet zo vers is bij de Burgerking.
Gast- Gast
Ik ga voor Mac, hoewel ik bij allebei de deur niet platloop eerlijk gezegd. De reden dat ik voor de Mac ga is omdat ze een (best lekkere!) vegaburger in het assortiment hebben.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ik vind het beide lekker. Macdonalds gaan we alleen eerder heen omdat dat makkelijker is om er te komen.
Bij de burgerking vind ik het lekker dat alles pas klaar gemaakt word wanneer je iets besteld (hier tenminste) dus alles is altijd super vers.
Bij de macdonalds heb ik erg vaak dat ik lauwe hamburgers of frietjes heb.
Nu klinkt het net alsof we er vaak eten, maar het zal maar een paar keer per jaar zijn hoor
Bij de burgerking vind ik het lekker dat alles pas klaar gemaakt word wanneer je iets besteld (hier tenminste) dus alles is altijd super vers.
Bij de macdonalds heb ik erg vaak dat ik lauwe hamburgers of frietjes heb.
Nu klinkt het net alsof we er vaak eten, maar het zal maar een paar keer per jaar zijn hoor
Gast- Gast
Jackie, dan moet je een burger net anders bestellen bij de Mac, dan krijg je een verse! Ik bestel altijd zonder saus of kaas en heb daardoor altijd een gloeiendhete
Gast- Gast
Het is mij om het even. Ik kom sowieso al bijna nooit bij een fasfoodketen en als ik er iets bestel zijn het vaak alleen frietjes.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Haha slim!Pippa schreef:Jackie, dan moet je een burger net anders bestellen bij de Mac, dan krijg je een verse! Ik bestel altijd zonder saus of kaas en heb daardoor altijd een gloeiendhete
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
MacDonalds
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mc Donalds! Ga nooit meer naar Burger King of KFC, vind het daar echt niet lekker.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: