Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

+8
Toet
Elliot
M@niek
Suus
_Lacey_
Burn
Blond
Susan
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  Poubelle zo 9 dec 2012 - 2:51

Gaat het door bij m@niek?
Ik heb gisteravond met m'n collega overlegd, als er een groep mensen komt mag ik zelf een karaoke-avond organiseren in de kroeg, dan zorgt hij dat de spullen klaarstaan. Alleen het nadeel is dat het alleen op zondag, dinsdag of woensdag kan omdat de andere dagen drukke kroegdagen zijn.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  Kowalski zo 9 dec 2012 - 3:58

Dinsdag zou voor mij prima zijn Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 3079029344 En zondag meestal ook wel! Zou wel tof zijn Poubelle! Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 4:19

Denk niet dat dat handige avonden zijn voor de meesten hier! Op zich zou ik dinsdag kunnen, omdat ik woensdag vrij ben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  bolus26 di 8 jan 2013 - 1:24

Is er al nieuws?

Lijkt me zo leuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 19:43

Die avonden bij Poubelle zou ik wel kunnen, voor mij is dat ook lekker dichtbij Very Happy
Breda is ook goed te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met de karaoke-meeting? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met de karaoke-meeting?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum