Brazillian Wax
+6
Jeanette
_Lana_
Bacio
Plien84
Blond
Marsy28
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brazillian Wax
Zo vreselijk irritant, ik wil het even kwijt en niemand, gewoon niemand, is online.
Ik ben op het moment in Bangkok, sommigen weten dat ik over paar dagen -e-i-n-d-e-l-i-j-k- met mijn vriend herenigd word in Australie, en ik ben hier zogezegd om even te genieten van de markjes en de massages. Net heb ik echter in een vlaag van verstandsverbijstering een Brazillian Wax gehad. Sommige plekken waren ok, maar wow, soms deed het ECHT zeer. En geloof me, ik heb een hoge pijngrens.
Nu vroeg ik me dus af, als je weet hoeveel zeer het doet, welke meiden hier regelmatig zich laten waxen. En blijft het inderdaad 3 - 6 weken weg?
Ik ben op het moment in Bangkok, sommigen weten dat ik over paar dagen -e-i-n-d-e-l-i-j-k- met mijn vriend herenigd word in Australie, en ik ben hier zogezegd om even te genieten van de markjes en de massages. Net heb ik echter in een vlaag van verstandsverbijstering een Brazillian Wax gehad. Sommige plekken waren ok, maar wow, soms deed het ECHT zeer. En geloof me, ik heb een hoge pijngrens.
Nu vroeg ik me dus af, als je weet hoeveel zeer het doet, welke meiden hier regelmatig zich laten waxen. En blijft het inderdaad 3 - 6 weken weg?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Brazillian Wax
Ik waxte altijd zelf mijn bikinilijn (nog nooit de gehele boel gedaan), en ik vond het qua pijn reuze meevallen (maar ik deed dus niet alles). Maar 3 tot 6 weken glad? No way! Twee misschien, en dan begon de boel terug te groeien en kreeg ik ingegroeide haren en die ellende.
Inmiddels heb ik nergens meer last van, want ik heb de haren op mijn bikinilijn definitief laten weglaseren.
Inmiddels heb ik nergens meer last van, want ik heb de haren op mijn bikinilijn definitief laten weglaseren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik waxte altijd zelf mijn bikinilijn (nog nooit de gehele boel gedaan), en ik vond het qua pijn reuze meevallen (maar ik deed dus niet alles). Maar 3 tot 6 weken glad? No way! Twee misschien, en dan begon de boel terug te groeien en kreeg ik ingegroeide haren en die ellende.
Ik heb nooit gewaxt, maar wel geepileerd, nou wat jij zegt over die ingegroeide haren dat was hier ook zo!! Dikke gezwellen! Nooit meer dus! Hoe duur was die laserbehandeling ongeveer en hoe vaak moest je terug?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
125 euro per keer en ik ben zo'n 8 keer geweest.
Blond- Lady Post-a-lot
Tip: ze hebben vaak groupon aanbiedingen. Ik heb een pakket van 6 behandelingen gekocht voor 150 euro. Ik doe dan oksels en bikinilijn.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Nee, de bikinilijn zelf viel ook wel mee. Maar holy moly, het privegedeelte zeg maar.. Ik ga weer gewoon over op scheren. Daar had ik nooit last van ingegroeide haartjes dus ik hoop dat het me nu ook bespaart blijft!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Bacio schreef:Tip: ze hebben vaak groupon aanbiedingen. Ik heb een pakket van 6 behandelingen gekocht voor 150 euro. Ik doe dan oksels en bikinilijn.
Ik heb dit dus ook vaak zien staan. En ik wil dit al heel lang heel erg graag.
De haren op mijn lichaam zijn echt heel erg donker en veel! Ik vraag me af, zouden ze bij mij voor die 150 euro doorgaan tot alles weg is?
Ik vond het bijna te mooi om waar te zijn.
Zal er echt geen addertje onder het gras zitten??
Sorry ik heb verder nog nooit een brasilian was gehad. Hoe lang het wegblijft, zal ook afhangen van hoeveel beharing je hebt enz.
Veel plezier nog!
Laatst aangepast door _Lana_ op zo 25 nov 2012 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Oh ik lees net dat het 6 behandelingen zijn, zullen alle haartjes dan echt weg zijn?
Weet jij hoeveel behandelingen je ongeveer nodig hebt?
Weet jij hoeveel behandelingen je ongeveer nodig hebt?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Een vriendin van me had het ook laten laseren. Ze heeft er een vermogen aan uit gegeven en het heeft niks geholpen. Alles groeit nog net zo hard.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Bij mij hetzelfde... Helaas!!Jeanette schreef:Een vriendin van me had het ook laten laseren. Ze heeft er een vermogen aan uit gegeven en het heeft niks geholpen. Alles groeit nog net zo hard.
En nee, dat lag niet aan een goedkoop apparaat o.i.d.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Brazillian wax een aantal keren laten doen. Waarom ik nu scheer in plaat van waxen:
- Na 2 weken groeit het haar al terug en moet je weer wachten tot het lang genoeg is om weer te laten waxen
- Ingegroeide haren. Heb er nog littekens van
- De behandeling kostte EUR 35 per keer
Overigens heb ik mijn benen en oksels een periode zelf geëpileerd en ook daarvan kreeg ik ingegroeide haren. Mijn oksels zijn de enige plekken waar ik daar niet last van heb.
Nu vind ik scheren ook geen super oplossing omdat ik dat maar 1x per week kan doen ivm gevoelige huid, wondjes en zo.
Een oplossing zou laseren zijn maar daar heb ik nu nog niet echt geld voor over.
- Na 2 weken groeit het haar al terug en moet je weer wachten tot het lang genoeg is om weer te laten waxen
- Ingegroeide haren. Heb er nog littekens van
- De behandeling kostte EUR 35 per keer
Overigens heb ik mijn benen en oksels een periode zelf geëpileerd en ook daarvan kreeg ik ingegroeide haren. Mijn oksels zijn de enige plekken waar ik daar niet last van heb.
Nu vind ik scheren ook geen super oplossing omdat ik dat maar 1x per week kan doen ivm gevoelige huid, wondjes en zo.
Een oplossing zou laseren zijn maar daar heb ik nu nog niet echt geld voor over.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Ik heb ook een lange tijd Brazilian wax laten doen.
Ik vond het niet pijnlijk, heb een hoge pijngrens.
De haartjes blijven de eerste keer max 2 weken weg.
Maar hoe vaker je het doet, hoe langer de periode wordt voordat de haartjes terug komen.
Nu ben ik over gestapt op IPL. Via groupon 6x voor 150 euro.
Is een goede deal. Want bij sommige salons kost ipl voor de volledige schaamstreek 100 euro per keer.
Just welness heeft nu ook een goede actie. Je betaalt 149 euro, en ze gaan net zolang door totdat jij tevreden bent.
Actie Just Welness
Maar hoe vaker je het doet, hoe langer de periode wordt voordat de haartjes terug komen.
Is een goede deal. Want bij sommige salons kost ipl voor de volledige schaamstreek 100 euro per keer.
Just welness heeft nu ook een goede actie. Je betaalt 149 euro, en ze gaan net zolang door totdat jij tevreden bent.
Actie Just Welness
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
madam schreef:Ik heb ook een lange tijd Brazilian wax laten doen.
Actie Just Welness
Wow dat is wel een mooie aanbieding! Daar ga ik even over nadenken
Heb zelf ook aantal keer brazilian wax gehad en had altijd last van ingegroeide haren waar ik nu ook nog littekens van heb.
Dus laseren is misschien een betere optie.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zie nu een aanbieding bij Groupon, voor ontharing bij de Aesthetic Medical Centre in Nijmegen. Heeft iemand hier ervaring met deze kliniek?
Groupon aanbieding: http://www.groupon.nl/deals/arnhem/Aesthetic-Medical-Centre-Nijmegen/13733424?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_333&a=620
Groupon aanbieding: http://www.groupon.nl/deals/arnhem/Aesthetic-Medical-Centre-Nijmegen/13733424?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_333&a=620
Gast- Gast
Therapy schreef:Ik zie nu een aanbieding bij Groupon, voor ontharing bij de Aesthetic Medical Centre in Nijmegen. Heeft iemand hier ervaring met deze kliniek?
Als je dit doet moet je wel goed opletten, de bon is maar 6 maanden geldig (tot mei 2013). Tussen 2 behandelingen moeten eigenlijk 6 weken zitten, niet korter. Dan kom je dus niet uit met 6 behandelingen! Het is natuurlijk niet duur, normaal ben je voor 4 behandelingen al meer kwijt, maar let hier wel op.
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Therapy schreef:Ik zie nu een aanbieding bij Groupon, voor ontharing bij de Aesthetic Medical Centre in Nijmegen. Heeft iemand hier ervaring met deze kliniek?
Als je dit doet moet je wel goed opletten, de bon is maar 6 maanden geldig (tot mei 2013). Tussen 2 behandelingen moeten eigenlijk 6 weken zitten, niet korter. Dan kom je dus niet uit met 6 behandelingen! Het is natuurlijk niet duur, normaal ben je voor 4 behandelingen al meer kwijt, maar let hier wel op.
Volgens mij bedoelen ze daarmee dat je je eerste afspraak voor mei 2013 moet hebben gemaakt.
En dan je voucher vervalt als je je eerste afspraak niet voor die tijd hebt gemaakt.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: