Brazillian Wax
+6
Jeanette
_Lana_
Bacio
Plien84
Blond
Marsy28
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brazillian Wax
Zo vreselijk irritant, ik wil het even kwijt en niemand, gewoon niemand, is online.
Ik ben op het moment in Bangkok, sommigen weten dat ik over paar dagen -e-i-n-d-e-l-i-j-k- met mijn vriend herenigd word in Australie, en ik ben hier zogezegd om even te genieten van de markjes en de massages. Net heb ik echter in een vlaag van verstandsverbijstering een Brazillian Wax gehad. Sommige plekken waren ok, maar wow, soms deed het ECHT zeer. En geloof me, ik heb een hoge pijngrens.
Nu vroeg ik me dus af, als je weet hoeveel zeer het doet, welke meiden hier regelmatig zich laten waxen. En blijft het inderdaad 3 - 6 weken weg?
Ik ben op het moment in Bangkok, sommigen weten dat ik over paar dagen -e-i-n-d-e-l-i-j-k- met mijn vriend herenigd word in Australie, en ik ben hier zogezegd om even te genieten van de markjes en de massages. Net heb ik echter in een vlaag van verstandsverbijstering een Brazillian Wax gehad. Sommige plekken waren ok, maar wow, soms deed het ECHT zeer. En geloof me, ik heb een hoge pijngrens.
Nu vroeg ik me dus af, als je weet hoeveel zeer het doet, welke meiden hier regelmatig zich laten waxen. En blijft het inderdaad 3 - 6 weken weg?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Brazillian Wax
Ik waxte altijd zelf mijn bikinilijn (nog nooit de gehele boel gedaan), en ik vond het qua pijn reuze meevallen (maar ik deed dus niet alles). Maar 3 tot 6 weken glad? No way! Twee misschien, en dan begon de boel terug te groeien en kreeg ik ingegroeide haren en die ellende.
Inmiddels heb ik nergens meer last van, want ik heb de haren op mijn bikinilijn definitief laten weglaseren.
Inmiddels heb ik nergens meer last van, want ik heb de haren op mijn bikinilijn definitief laten weglaseren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10