sim only
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
sim only
Iemand hier ervaring met sim only. En waar hebben jullie het.
Mijn moeder zoekt namelijk een goedkoop sim only abonnement.
Mijn moeder zoekt namelijk een goedkoop sim only abonnement.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: sim only
Ik heb nu SimOnly van T-mobile en voorheen van Vodafone. Ik ben alleen niet meer te spreken over de kwaliteit en service van Vodafone dus vandaar de overstap.
Weet niet of je moeder internet wil/veel gebruikt? Bij T-mobile heb je verschillende soorten SimOnly-pakketten waaronder een Smart Start-pakket voor als je niet veel internet en dan heb je al een abo voor een paar euro in de maand, afhankelijk van hoeveel belminuten/smsen/mb's je wilt natuurlijk.
Weet niet of je moeder internet wil/veel gebruikt? Bij T-mobile heb je verschillende soorten SimOnly-pakketten waaronder een Smart Start-pakket voor als je niet veel internet en dan heb je al een abo voor een paar euro in de maand, afhankelijk van hoeveel belminuten/smsen/mb's je wilt natuurlijk.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het belangrijkste voor je moeder is om te bepalen wat voor soort abbo ze wil. Bellen/smssen/ internet etc. Hoeveel per maand wil ze gaan verbruiken/hoeveel verbruikt ze per maand.
Ik heb een sim olny van Telfort en ik ben daar tevreden over.
Ik heb een sim olny van Telfort en ik ben daar tevreden over.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn sim only gaat 10 december in, kan er nu dus eigenlijk nog niks zinnigs over melden, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb een sim Only van t-mobile... Had daar een ander abonnement en nu overgezet omdat ik de telefoon van mijn vriend had gekregen. Je moet even goed kijken naar belminuten ed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: