Spanx
+6
Monte
Blond
Zwerver
Beachgirl
Lotus
Plien84
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Spanx
haha ik zal wel dom zijn maarre.... Wat zijn spanx???
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Daar zou mijn buik toch enigszins overheen komen. Lijkt me geen gezicht.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Er zijn ook spanx tot aan je borsten. Er zijn veel verschillende vormen.
Niemand die iets dergelijks heeft gekocht?
Niemand die iets dergelijks heeft gekocht?
Gast- Gast
Ik heb gewoon thermo leggings van de action.. Optrekken tot aan je tieten en je lijkt 10 kilo lichter..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb gewoon thermo leggings van de action.. Optrekken tot aan je tieten en je lijkt 10 kilo lichter..
geweldige opmerking.. moest er eventjes hard om lachen:P
Euhm nee ik heb geen van die dingen
Gast- Gast
Pff dat ziet er ook niet uit zeg!
Dan trek ik nog liever een Bridget Jones tent aan...
(Het is btw betaald)
Dan trek ik nog liever een Bridget Jones tent aan...
(Het is btw betaald)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
+1_Donnaa schreef:Ik heb gewoon thermo leggings van de action.. Optrekken tot aan je tieten en je lijkt 10 kilo lichter..
Ik trek die dingen ook altijd hoog op! hahaha
Eerder toen het nog niet nodig was vond ik dat heel vervelend, dat alles zo hoog zat! Nu weet ik niet beter vanwege mijn buikje
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:+1_Donnaa schreef:Ik heb gewoon thermo leggings van de action.. Optrekken tot aan je tieten en je lijkt 10 kilo lichter..
Ik trek die dingen ook altijd hoog op! hahaha
Eerder toen het nog niet nodig was vond ik dat heel vervelend, dat alles zo hoog zat! Nu weet ik niet beter vanwege mijn buikje
Haha dat vind ik zo naar zitten. Maar mn moeder en ik moesten net heel hard lachen om jouw opmerking Donnaa! Dat soort panty's zal ik echt nooit kopen. Heb trouwens wel een corrigerend hemdje, maar die ziet er niet zo lelijk uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hahahah.. Ik doe het niet serieus hoor, maar ik bedoelde er meer mee te zeggen dat je niet van die speciale panties daarvoor hoeft te kopen
M`n vriendin trekt ze trouwens wel zo hoog op en dan zakken ze weer en dan zie je zo`n streep op haar buik, lol..
M`n vriendin trekt ze trouwens wel zo hoog op en dan zakken ze weer en dan zie je zo`n streep op haar buik, lol..
Gast- Gast
Heeft iemand ervaring met de figuurcorrigerende hemdjes van de hema. Het lijkt me dat die dingen zo omhoog kruipen of is dit niet zo?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Odilia schreef:Excuses! Dit zijn Spanx, ze geven je een slanker silhouette.
Toch altijd grappig dat ze daarvoor modellen gebruiken die het totaaaal niet nodig hebben
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Odilia schreef:Excuses! Dit zijn Spanx, ze geven je een slanker silhouette.
Toch altijd grappig dat ze daarvoor modellen gebruiken die het totaaaal niet nodig hebben
Dat zijn de enige dames waarbij het "werkt".
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ze moeten wel zo dun zijn, want anders komt die buik er overheen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Monte schreef:Heeft iemand ervaring met de figuurcorrigerende hemdjes van de hema. Het lijkt me dat die dingen zo omhoog kruipen of is dit niet zo?
Die schijnen heel fijn te zitten. Ik heb er zelf één van de Primark (was maar 6 euro ipv 20 bij de Hema), en die kruipt ook niet op.
Blond- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Ze moeten wel zo dun zijn, want anders komt die buik er overheen.
Ja precies! Dan rolt het naar beneden met als gevolg dat je buik nog 10x zo dik lijkt.
Gast- Gast
Monte schreef:Heeft iemand ervaring met de figuurcorrigerende hemdjes van de hema. Het lijkt me dat die dingen zo omhoog kruipen of is dit niet zo?
Mijn moeder heeft er 1, niet omdat ze te dik is, maar omdat dan alles mooi glad zit onder een jurkje. Zij vind het een uitkomst en ik vind het heel mooi staan. Je moet ze wel echt goed passend kopen, want als je ze te klein koopt gaan ze inderdaad oprollen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
_Donnaa schreef:Ik heb gewoon thermo leggings van de action.. Optrekken tot aan je tieten en je lijkt 10 kilo lichter..
Ik heb dit trouwens vanochtend geprobeerd, maar helaas ben ik te lang. Hij komt tot halverwege mn buik
Blond- Lady Post-a-lot
Die hemdjes van de HEMA zijn opzich wel fijn, maar ik vind ze zo lang! Ik ben op mijn heupen en daaronder het breedst. Onder een broek maakt het niet uit, maar als ik een jurkje draag, dan zit ik echt te puzzelen met waar dat hemdje op moet houden. Als ik hem helemaal naar beneden trek, kruipt hij door het lopen en zo op, maar als ik hem hoger op laat houden, zie je daar een rand zitten en het is nou juist de bedoeling dat je dat niet ziet.. Het is overigens wel de goede maat, een maatje groter is het een gewoon hemdje en zit-ie zelfs een beetje wijd, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hihi! Dat doe ik dus ook met die thermo leggings! Iedereen lachte me al uit, maar ben dus niet de enige die dat doet!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: