Burgerplicht
Pagina 1 van 1
Burgerplicht
Net reed ik naar huis toe en zag 2 jongens over een hek klimmen, naar het afgesloten industrieterrein...
Als reactie heb ik hier een melding van gemaakt bij de politie, omdat ik vind dat dat mijn 'burgerplicht' is, maar voornamelijk omdat er vorige week een brand was op dat zelfde industrieterrein.
Zijn er meer die dit gemeld zouden hebben?
Gelukkig was de agent het met mij eens, dat ondanks ze wel betere dingen te doen hebben ook dit bij veiligheid van de samenleving hoort, en het dus niet een rare melding vond. Als vergelijking gaf ze, dat het eigenlijk gewoon inbraak was...
Als reactie heb ik hier een melding van gemaakt bij de politie, omdat ik vind dat dat mijn 'burgerplicht' is, maar voornamelijk omdat er vorige week een brand was op dat zelfde industrieterrein.
Zijn er meer die dit gemeld zouden hebben?
Gelukkig was de agent het met mij eens, dat ondanks ze wel betere dingen te doen hebben ook dit bij veiligheid van de samenleving hoort, en het dus niet een rare melding vond. Als vergelijking gaf ze, dat het eigenlijk gewoon inbraak was...
Laatst aangepast door Red Velvet op vr 23 nov 2012 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Burgerplicht
Als de agent het ermee eens was snap ik niet waarom je er zelf blijkbaar nog over twijfelt
Ik zie vaker dingen waar ik eigenlijk gewoon een melding van moet maken, maar waar de politie uiteindelijk niet zoveel meer mee zou kunnen. Gevaarlijke verkeerssituaties enzo, daar kan de politie achteraf weinig mee. Over dingen als burgerplicht denk ik eigenlijk niet eens na, meer of het op dat moment zinvol is om een melding te maken.
Ik zie vaker dingen waar ik eigenlijk gewoon een melding van moet maken, maar waar de politie uiteindelijk niet zoveel meer mee zou kunnen. Gevaarlijke verkeerssituaties enzo, daar kan de politie achteraf weinig mee. Over dingen als burgerplicht denk ik eigenlijk niet eens na, meer of het op dat moment zinvol is om een melding te maken.
Gast- Gast
Re: Burgerplicht
Nee, ik twijfel zelf niet, stond er idd een beetje verkeerd in t bericht.
Maar vraag me af of andere dit ook gemeld zouden hebben, of dit eigenlijk maar laten gaan
Inderdaad om de reden die jij noemt; dat de politie er vaak niets mee kan/doet.
Maar vraag me af of andere dit ook gemeld zouden hebben, of dit eigenlijk maar laten gaan
Inderdaad om de reden die jij noemt; dat de politie er vaak niets mee kan/doet.
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: