laptopkussen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
laptopkussen
Hoi!
Ikea heeft laptopkussens. De bovenkant is hard, onderkant is zacht. Deze is mij aangeraden door een computerwinkel. Ik wil er morgen één halen, maar kom niet bij de Ikea. Weet iemand toevallig of ze ook te krijgen zijn bij een Blokker, Xenos, Action o.i.d?
Ikea heeft laptopkussens. De bovenkant is hard, onderkant is zacht. Deze is mij aangeraden door een computerwinkel. Ik wil er morgen één halen, maar kom niet bij de Ikea. Weet iemand toevallig of ze ook te krijgen zijn bij een Blokker, Xenos, Action o.i.d?
Gast- Gast
Re: laptopkussen
Jysk verkoopt ze ook. Maar denk niet dat die winkel bij jou in de buurt zit.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Jysk hebben we hier sinds een jaar. Daar ook even kijken.
Pippa, het lijkt mij ook niet het makkelijkste. Maar heb een uitleg gekregen over het stofhappen van mijn laptop. En het is of zoiets of nooit meer laptoppen en televisie kijken tegelijk. Laatste omdat ik dan plaats moet nemen aan de eetkamertafel.
Pippa, het lijkt mij ook niet het makkelijkste. Maar heb een uitleg gekregen over het stofhappen van mijn laptop. En het is of zoiets of nooit meer laptoppen en televisie kijken tegelijk. Laatste omdat ik dan plaats moet nemen aan de eetkamertafel.
Gast- Gast
ik heb zelf deze. Ideaal ding. Ik kijk nu ook tv en laptop. Met mijn knie omhoog en daar staat dat kussen op
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vanmorgen gelijk naar Jysk gegaan. En ze hadden daar inderdaad een laptopkussen. Dus ik heb nu een laptopkussen en hij was 'maar' €12,99.
Gast- Gast
Beter voor je laptop EN beter voor je benen! Goeie investering...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maura schreef:Vanmorgen gelijk naar Jysk gegaan. En ze hadden daar inderdaad een laptopkussen. Dus ik heb nu een laptopkussen en hij was 'maar' €12,99.
En er zit ook nog een lampje aan :-)
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mida4you schreef:Maura schreef:Vanmorgen gelijk naar Jysk gegaan. En ze hadden daar inderdaad een laptopkussen. Dus ik heb nu een laptopkussen en hij was 'maar' €12,99.
En er zit ook nog een lampje aan :-)
Klopt, maar geen batterijen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: