Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  claudiaveronique do 22 nov 2012 - 10:44

Ik zou via het forum een jurkje van haar overnemen en heb haar ook al een pm gestuurd maar ik krijg niks terug. Misschien is ze nog niet online geweest maar kan iemand haar een appje sturen dat ik het jurkje nog steeds graag wil overnemen en of ze mij haar gegevens wil sturen?!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 10:54

Kreeg net een berichtje van Lily dat je naar mij vroeg! Ik zal je meteen even mijn gegevens pm'en, sorry dat het zo lang duurde, zit amper nog op het forum de laatste tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  superwoman do 22 nov 2012 - 11:20

Oh Zelda, dan maak ik hier gelijk ook even gebruik van. Je hebt ook een PM van mij namelijk Laughing

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Penélope vr 23 nov 2012 - 1:45

Zelda, zou je mijn pm ook a.u.b willen beantwoorden?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:15

heb haar een bericht op FB gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:17

Ik heb jullie allemaal beantwoord smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 3:51

Wat ben jij populair Zelda Wink :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 3:54

Joan schreef:Wat ben jij populair Zelda Wink Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? 281626781
Nou, inderdaad, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken? Empty Re: Iemand die Zelda persoonlijk kan bereiken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum