Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Wat is je lievelingshap bij de BK?

+15
Oasis
Ibbeltje
Annemoontje
xCherona
Highway
Foodish
Jeanette
_Lana_
Phileine
Antibes
girli
_Summer
Marin
Mizz_S
Rush
19 plaatsers

Ga naar beneden

Nav Wat is je lievelingshap bij de BK? Empty Nav Wat is je lievelingshap bij de BK?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 21:41

Van mij grilled chicken wrap, double cheeseburger met bacon qua 'burgers'. Qua fingerfood onion rings, chili cheesenuggets en king wings.

Oh en in Amerika de strawberry cheesecake!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je lievelingshap bij de BK? Empty Re: Nav Wat is je lievelingshap bij de BK?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 22:11

Die Chili cheese nuggets inderdaad I love you
Ook vind ik allebei de kipburgers erg lekker en de wopper met bacon en kaas. En de twister fries, al ben ik daar wel een beetje op uit gegeten omdat we die ook vaal op het werk hadden.

Gast
Gast

Nav Wat is je lievelingshap bij de BK? Empty Re: Nav Wat is je lievelingshap bij de BK?

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 22:13

BK zit hier in de wijde omgeving niet en de enige keer dat ik het op heb ben ik een week ziek geweest, dus ik sla over.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mizz_S do 22 nov 2012 - 9:38

Niets, ik vind het smerig en kom er dus nooit.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin do 22 nov 2012 - 9:41

Chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, chili cheese nuggets...

Need I say more?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  _Summer do 22 nov 2012 - 12:21

Absolutely nothing, ik hou niet meer van BK eten. Ik heb er gewerkt en kreeg daar dan altijd een maaltijd. Op een gegeven moment komt het dan gewoon je neus uit haha.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  girli do 22 nov 2012 - 12:22

Ik geloof niet dat ik daar ooit ben geweest.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Antibes do 22 nov 2012 - 12:27

Vanille milkshake, twister fries. De rest vind ik niet te eten daar.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 12:38

Rush schreef:BK zit hier in de wijde omgeving niet en de enige keer dat ik het op heb ben ik een week ziek geweest, dus ik sla over.
ik heb het 1x gegeten in Zweden. Man wat voelde ik me ziek zeg. Geen BK voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 22 nov 2012 - 21:40

Ik vind BK niet zo lekker. De twister frietjes zijn oké, maar verder...Dan ga ik liever naar de Mac of KFC.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ do 22 nov 2012 - 21:46

Joan schreef:
Rush schreef:BK zit hier in de wijde omgeving niet en de enige keer dat ik het op heb ben ik een week ziek geweest, dus ik sla over.
ik heb het 1x gegeten in Zweden. Man wat voelde ik me ziek zeg. Geen BK voor mij.

Ik ben ook een keer ontzettend ziek geworden van een Wopper van de BK.
Gadver, ik hoef het echt nooit meer.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 22:08

Cheeseburger met bacon en verder de fingerfood-dingen. De andere burgers vind ik meestal ook lekker, maar vaak te groot. de junior whopper was precies goed, maar die hebben ze niet meer. En ik vind het een voordeel ten opzichte van de Mac dat ze uienringen op de burgers doen ipv uiensnippers. Geeft veel meer bite.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 22 nov 2012 - 23:17

Ik vind BK niet lekker, dus kom er nooit.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Foodish vr 23 nov 2012 - 9:19

Chilli cheese nuggets en king wings!
Foodish
Foodish
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Highway vr 23 nov 2012 - 9:28

De nuggets en de twister fries
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  xCherona vr 23 nov 2012 - 9:37

Alleen die gedraaide aardappel dingen, ga liever naar de kfc voor een heerlijke filet burger
xCherona
xCherona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Annemoontje vr 23 nov 2012 - 10:29

Jaaaaa chilli cheese nuggets. 3 weken geleden voor het eerst geproefd en smaakte zo naar meer! bounce
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 10:55

Daar kom ik echt nooit, dus dat weet ik niet. Alleen die Twister dingen vind ik lekker, maar die dingen kan ik ook bij de supermarkt kopen!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 23 nov 2012 - 20:54

Ik heb er ook ooit 1x wat gegeten, volgens mij die op het station en Breda of zo maar ik vond het zwaar tegenvallen. Gewoon vies.Ik had een of andere hamburger geloof ik. Geen idee meer precies. Is al heel lang geleden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Oasis vr 23 nov 2012 - 22:15

Double cheeseburger xxl, chili cheese nuggets, chicken tender crisp, grilled chicken wrap en twister fries.

Ik eet er gemiddeld 2x per maand, maar dat is vooral tijdens mijn pauzes (ik werk daar) dan in mijn vrije tijd.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  jena za 24 nov 2012 - 5:27

Ik ben nog nooit bij een Burger King geweest.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Twellie za 24 nov 2012 - 8:45

Patat, omdat ik vegetarier ben is het mijn enige optie daar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Snoes ma 26 nov 2012 - 0:38

Ik heb er ooit één keer wat gegeten maar vond het helemaal niet zo lekker. Daar komen wij dus nooit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mo-lola ma 26 nov 2012 - 0:52

Whopper en en twister fries.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: