Sokken afzak probleem.
+5
Caramba
loura
Caroow
Atelier Madame
Floor
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Sokken afzak probleem.
Ik erger mij suf aan mijn sokken die continu afzakken, maar nog meer dat de hiel draait en op de verkeerde plek zit.
Ik heb maar 1 soort sokken, ze zijn in goede staat dus weggooien is ook wel zo zonde.
Hoe los ik dit op?
Ik heb maar 1 soort sokken, ze zijn in goede staat dus weggooien is ook wel zo zonde.
Hoe los ik dit op?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Sokken afzak probleem.
Een ander soort/model sok kopen. Ik heb het ook bij bepaalde modellen/soort/merk sokken en sommige niet, het is even zoeken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zijn ze blijkbaar te groot, meestal koop je ze natuurlijk met maat 35-38 en 39-41 oid. Stel je hebt maat 39 en ze zakken af, mss de volgende keer eens 35-38 kopen.
Of was ze eens op 60 graden, mss krimpen ze wat
Of was ze eens op 60 graden, mss krimpen ze wat
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
De maat is goed, heb dit probleem pas sinds kort heel apart. Net heb ik ze zelfs uitgedaan en met blote voeten in mijn sloffen gestofzuigd omdat vooral dan het extra erg is!
Caribbeanlover- Ratel
Ik weet niet of je een droger hebt, anders kan je ze daar misschien even extra heet in drogen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hey is zie nu pas dat ik zakken ipv sokken heb getypt, maar gelukkig begrepen jullie het al. Raar dat je dat een stuk later niet meer kan herstellen of wel?
Ik heb geen droger, maar heb gehoord dat sokken daar sowieso beter niet in kunnen. Dmv ze extra heet te drogen in de droger worden ze toch alleen maar krapper en kleiner?
Ik heb geen droger, maar heb gehoord dat sokken daar sowieso beter niet in kunnen. Dmv ze extra heet te drogen in de droger worden ze toch alleen maar krapper en kleiner?
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb dat altijd bij hoge sportsokken en de allergoedkoopse sokken van de C&A. Bij sneakersokken en sokken van de Hema en de Action heb ik dit niet. Sokken moeten bij mij ook echt goed zitten, anders word ik agressief Ik kan er ook echt niet tegen als ik een ander met sok-slurven bij de tenen zie lopen, dan heb ik echt de neiging om die sokken op te trekken
Gast- Gast
Ik heb het ook, en ik erger mij er zwaar aan. Ik denk dat het gewoon met de kwaliteit van de sokken te maken heeft. Ik koop altijd hele goedkope omdat ik het zonde van mijn geld vind. Ik moet ze maar weer vragen voor kerst denk ik
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nu nieuwe gekocht bij Scapino, wil er ook niet veel aan uitgeven het zijn maar sokken ten slotte. Eens kijken of deze wat zijn, dan koop ik er meer. Die ik altijd gehad heb zijn van de H&M, uit zo bak bij oa de kassa en ik draag alleen zwarte sokken.
Caribbeanlover- Ratel
Met sokken van de H&M hebt ik dit probleem. De gaat er bij de boord uit, vandaar dat hij draait en zakt. Erg vervelend. Hebt altijd enkelsokken aan, hogere sokken vind ik niet fijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Enkelsokken? Bedoel je die je in sportschoenen draagt? Die bij mij afzakken zijn ook van de H&M, het ging altijd goed en sinds een tijd niet, heel vreemd!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Enkelsokken? Bedoel je die je in sportschoenen draagt? Die bij mij afzakken zijn ook van de H&M, het ging altijd goed en sinds een tijd niet, heel vreemd!
Ja, zulke ja. Die op je enkel aansluiten. Draag ze altijd, andere hebt ik wel, maar draag ze niet.
Alleen die van de H&M zakken bij mij af, hebt ze op een gegeven moment onder mijn voet hangen. Erg vervelend! Van andere zaken hebt ik er geen last van.
Caramba- Ratel
Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Ik zeg toch ook niet dat ik op sokken bespaar?
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Ik zeg toch ook niet dat ik op sokken bespaar?
En ik ook niet!
Caribbeanlover- Ratel
Spetterdespat schreef:Caribbeanlover schreef:Enkelsokken? Bedoel je die je in sportschoenen draagt? Die bij mij afzakken zijn ook van de H&M, het ging altijd goed en sinds een tijd niet, heel vreemd!
Ja, zulke ja. Die op je enkel aansluiten. Draag ze altijd, andere hebt ik wel, maar draag ze niet.
Alleen die van de H&M zakken bij mij af, hebt ze op een gegeven moment onder mijn voet hangen. Erg vervelend! Van andere zaken hebt ik er geen last van.
Daar gaan de hielen toch gauw vanaf als je ze in gewone schoenen draagt? Ik vind ze irritant en zeker in gewone schoenen nu te koud, het bedekt niet de hele voet.
Caribbeanlover- Ratel
Sokken hoeven niet duur te zijn om goed te zitten, hoor. Die van de action zitten gewoon perfect. Ik ga daar echt geen dure sokken voor kopen, ik heb liever een heleboel goedkopere, maar goed zittende sokken dan dat ik steeds maar weer moet zoeken naar sokken in de sokkenla omdat ik er te weinig heb.Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Spetterdespat schreef:Caribbeanlover schreef:Enkelsokken? Bedoel je die je in sportschoenen draagt? Die bij mij afzakken zijn ook van de H&M, het ging altijd goed en sinds een tijd niet, heel vreemd!
Daar gaan de hielen toch gauw vanaf als je ze in gewone schoenen draagt? Ik vind ze irritant en zeker in gewone schoenen nu te koud, het bedekt niet de hele voet.
Ik heb er nooit geen last van dat die afzakken, op die van de H&M na dan. Ik draag ze echt altijd. Koude voeten heb ik nooit. Sloffen draag ik ook nooit, zijn veels te warm.
Caramba- Ratel
Maple schreef:Sokken hoeven niet duur te zijn om goed te zitten, hoor. Die van de action zitten gewoon perfect. Ik ga daar echt geen dure sokken voor kopen, ik heb liever een heleboel goedkopere, maar goed zittende sokken dan dat ik steeds maar weer moet zoeken naar sokken in de sokkenla omdat ik er te weinig heb.Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Nee idd, als die goed zitten is het prima, maar hierboven stond wel ergens dat ze geen geld uit wil geven aan sokken.
Ik vind die van de h&m trouwens echt drama die worden vrij stug en strak.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Maple schreef:Sokken hoeven niet duur te zijn om goed te zitten, hoor. Die van de action zitten gewoon perfect. Ik ga daar echt geen dure sokken voor kopen, ik heb liever een heleboel goedkopere, maar goed zittende sokken dan dat ik steeds maar weer moet zoeken naar sokken in de sokkenla omdat ik er te weinig heb.Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Nee idd, als die goed zitten is het prima, maar hierboven stond wel ergens dat ze geen geld uit wil geven aan sokken.
Hier dus tegen over gestelde, rek gaat er uit, waardoor ze onder mijn voet zitten
Caramba- Ratel
Dat probleem heb ik dus ook.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb het allebei bij de H&M. De kassakoopjes zakken af en alles wat in het schap hangt wordt heel strak.
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Caribbeanlover schreef:Spetterdespat schreef:Caribbeanlover schreef:Enkelsokken? Bedoel je die je in sportschoenen draagt? Die bij mij afzakken zijn ook van de H&M, het ging altijd goed en sinds een tijd niet, heel vreemd!
Ik heb er nooit geen last van dat die afzakken, op die van de H&M na dan. Ik draag ze echt altijd. Koude voeten heb ik nooit. Sloffen draag ik ook nooit, zijn veels te warm.
Ik heb die sportsokken ook, maar draag ze zeer zelden en als het dan voorkomt in de zomer alleen dan doe ik nog liever blote voeten erin dan die krengen. Als ik ze draag, dan zakt de hiel af waardoor ik dus op de sokhiel sta als het ware.
Sloffen heb ik altijd binnen aan, zo warm is het niet, eerder handig. Ik vind binnen schoenen aan hebben niet fijn en neemt viezigheid met zich mee. In de zomer loop ik op slippers binnen of mijn nepcrocks.
Caribbeanlover- Ratel
Minx schreef:Maple schreef:Sokken hoeven niet duur te zijn om goed te zitten, hoor. Die van de action zitten gewoon perfect. Ik ga daar echt geen dure sokken voor kopen, ik heb liever een heleboel goedkopere, maar goed zittende sokken dan dat ik steeds maar weer moet zoeken naar sokken in de sokkenla omdat ik er te weinig heb.Minx schreef:Waarom op sokken besparen? Ze moeten wel lekker zitten. Je koopt toch ook geen goedkoop ondergoed wat niet lekker zit.
Als je mij bedoelde, ik heb nergens gezeg dat ik geen geld wil uitgeven aan nieuwe, maar dat ik deze niet wil weggooien (denk ik).
Maple, maar dan heb dat toch bij ieder sok van de H&M onderhand?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: