Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+6
silly-one
Ibbeltje
Elliot
Roxi3
Marin
Snack a Jack
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Ibbeltje zo 18 nov 2012 - 20:52

Goedemorgen allemaal smile

Goed geslapen jullie? Ik wel.
Ik ga zo hardlopen, straks met Lily even naar de stad en vanavond heb ik een vergadering.

Fijne dag !
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Snack a Jack zo 18 nov 2012 - 20:54

Goedemorgen!

Ik heb wel lekker geslapen. Vandaag weer een dagje werken en vanavond lekker relaxen.

Fijne dag allemaal!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Marin zo 18 nov 2012 - 20:57

Oeh wat zal t koud zijn om te hardlopen ibbel. Succes!

Ik ben op weg naar een afspraak en hoop zo m'n koude handen op t station lekker te kunnen verwarmen aan een kop koffie. Ben echt heel erg moe vandaag. Hopelijk wordt dat nog beter want ik heb wel een deadline vanmiddag. En vanavond lekker alles er uit sporten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elliot zo 18 nov 2012 - 20:58

Goedemorgen!

Ik heb wel goed geslapen. Ik heb gister besloten dat ik vanaf vandaag weer eens flink op mijn eten ga letten, en misschien ga ik zelfs beginnen met hardlopen. Ik ben er zo klaar mee om die extra 10 kilo mee te sjouwen. Ik werd de laatste tijd helemaal verdrietig als ik naar oude foto's keek. En nu ik besloten heb om er echt voor te gaan voel ik me helemaal happy. smile

Het begon vanmorgen al goed, ik was naar de bushalte gefietst en kwam er daar achter dat ik mijn ov-chipkaart en telefoon was vergeten, dus kon ik weer terug naar huis fietsen. Goede ochtendgymnastiek! Goedemorgen 3079029344

Nu zit ik op mijn werk de rest van de dag. Vanavond moet ik leren voor een examen morgen (beetje laat, maar het is vrij simpel dus ik heb er alle vertrouwen in).

Fijne dag allemaal!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Ibbeltje zo 18 nov 2012 - 20:58

Marin> doe dan gewoon een sweatvest aan, komt goed Very Happy Dank je wel Very Happy
Succes vandaag en sport ze!

Snack> werk ze!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 21:00

Goedemorgen!

Zometeen word mijn haantje opgehaald, daarna ga ik vast wat inkopen doen voor morgen als ik voor 200 personen hapjes moet maken.
Vind het een hele uitdaging, ben erg benieuwd of ik het allemaal ga redden met mijn schouder. Gelukkig helpen mijn vriend en mijn moeder ook mee!

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 18 nov 2012 - 21:01

Ibbel, ja ook wel lekker die frisse kou dan in je gezicht.
Caroline, oh meisje toch. Goed om er iets aan te gaan doen! En vanochtend direct daarmee begonnen met je sprintje terug naar huis ;-)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Roxi3 zo 18 nov 2012 - 21:02

Goedemorgen,

Ik heb net gewerkt, ben nu even thuis maar om 11:30 moet ik weer en dan tot 18:00. Vanavond moet in boodschappen doen en daarna ga in een filmpje kijken met mijn man.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Elliot zo 18 nov 2012 - 21:03

Haha Marin goed he! Ik baalde eerst heel hard toen ik bij de bushalte stond, maar toen ik op de fiets zat dacht ik: ach, het is in ieder geval goed voor mijn lijf om even extra heen en weer te fietsen in supertempo Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Ibbeltje zo 18 nov 2012 - 21:05

Caroline> succes! Hardlopen is leuk Very Happy

Marin> dat valt nog mee in mjn gezicht de kou, ik heb het voornamelijk op het begin bij mijn handen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one zo 18 nov 2012 - 21:05

Goedemorgen allemaal,

Ik heb hier op een half uur na klokje rond geslapen. Ik geloof dat ik wel een beetje moe was na 2 korte nachten en 2 dagen verkeersregelaar spelen. Ik ben nu nog in de opstart modus.
Vanmiddag ga ik eerst vragen wanneer de ze verwachten dat de ipad mini komt. Daarna door naar school voor de rapportvergaderingen. Vanavond lekker lui op de bank hangen.

Nu eerst maar eens ontbijten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Oasis zo 18 nov 2012 - 21:09

Goedemorgen,

Ik heb op zich goed geslapen, maar rond 6 uur - half 7 vanmorgen werden vriend en ik wakker van lawaai. Bleek er brand te zijn bij een huis verderop in de straat! Brandweer, ambulance, politie, alles stond paraat!
Daarna nog verder in slaap gevallen maar nu dus wel nog moe.

Vandaag werken van 11 tot 16 uur en daarna met mijn vriend uit eten en naar de film.
Als we tenminste niet allebei veel te moe zijn haha Razz

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Juutjepetuutje zo 18 nov 2012 - 21:13

_Jackie schreef:Goedemorgen!

Zometeen word mijn haantje opgehaald, daarna ga ik vast wat inkopen doen voor morgen als ik voor 200 personen hapjes moet maken.
Vind het een hele uitdaging, ben erg benieuwd of ik het allemaal ga redden met mijn schouder. Gelukkig helpen mijn vriend en mijn moeder ook mee!

Zo dat is een beste klus, waarom moet je zoveel hapjes maken?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Juutjepetuutje zo 18 nov 2012 - 21:15

Caroline. schreef:Goedemorgen!

Ik heb wel goed geslapen. Ik heb gister besloten dat ik vanaf vandaag weer eens flink op mijn eten ga letten, en misschien ga ik zelfs beginnen met hardlopen. Ik ben er zo klaar mee om die extra 10 kilo mee te sjouwen. Ik werd de laatste tijd helemaal verdrietig als ik naar oude foto's keek. En nu ik besloten heb om er echt voor te gaan voel ik me helemaal happy. smile

Het begon vanmorgen al goed, ik was naar de bushalte gefietst en kwam er daar achter dat ik mijn ov-chipkaart en telefoon was vergeten, dus kon ik weer terug naar huis fietsen. Goede ochtendgymnastiek! Goedemorgen 3079029344

Nu zit ik op mijn werk de rest van de dag. Vanavond moet ik leren voor een examen morgen (beetje laat, maar het is vrij simpel dus ik heb er alle vertrouwen in).

Fijne dag allemaal!

Wat goed!! Heel veel succes! Als je eenmaal in een goed ritme zit wil het vaak wel lukken (bij mij wel tenminste :-) )
Veel succes met leren
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Suus zo 18 nov 2012 - 21:19

Ik hoop dat het lopen lekker gaat, Ibbeltje! Very Happy
En Caroline, succes!

Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, was dan ook heel moe. Nu heb ik nog lekker een dagje vrij. Er moet in ieder geval nog genoeg gebeuren in huis en ik wil nog even lekker naar buiten. Het ziet er wel uit als goed weer voor een wandeling Goedemorgen 561177 Hardlopen moet ik mezelf maar niet aan doen, heb spierpijn van het sporten van gisteren.
Vanavond thuis een filmpje kijken of naar de bios met mijn man Goedemorgen 561177
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 21:27

Juutjepetuutje schreef:
_Jackie schreef:Goedemorgen!

Zo dat is een beste klus, waarom moet je zoveel hapjes maken?
De winkel waar mijn moeder werkt heeft morgenavond een vriendinnen-koopavond!
Meestal huurden ze een andere kok in, maar omdat ik me nu thuis alleen maar zit te vervelen mag ik het dus gaan doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje zo 18 nov 2012 - 21:59

Goedemorgen!

Ik ben thuis aan het werken. Ik heb mijn auto vanochtend om 8 uur naar de garage gebracht voor een grote beurt. Ik hoop dat de kosten niet te hoog zullen zijn.

Vanavond gaan we naar mijn schoonouders voor de verjaardag van mijn schoonvader.

Fijne dag allemaal!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud