Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Samsung galaxy note2

Ga naar beneden

Ervaringen Samsung galaxy note2 Empty Ervaringen Samsung galaxy note2

Bericht  S_hellY za 17 nov 2012 - 4:01

Hey,

Ik ben vast één van de weinigen maar ik heb nog altijd een ouderwetse nokia 6230i waarmee ik kan bellen/smsen. Maar ik vind het nu tijd worden voor iets anders namelijk een abonnement zodat ik kan whatsappen met mijn vriendinnen, foto's kan uitwisselen, mijn facebookverslaving flink omhoog kan gooien Ervaringen Samsung galaxy note2 253468018 En daarom ben ik een beetje aan het rondkijken en zowieso valt de iPhone af omdat ik deze te duur vind en het blijkt dat je voor liedjes moet betalen + heel veel apps. Een vriendin van mij heeft de samsung galaxy s2 en een vriendin heeft de galaxy note (de eerste). Beide toestellen spreken mij aan alleen zou de note2 beter zijn dan de galaxy s3. Zoals de batterij: Note2 » 3100 mAh tegenover 2100 mAh van de s3. En de snelheid: 1600 MHz voor de note2 en 1400 MHz voor de s3. Zijn dit punten wat veel verschil maakt? En heeft er misschien iemand ervaring met de note2? Of de s3? Wat vind jij de voor- en nadelen?

S_hellY
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 6
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Samsung galaxy note2 Empty Re: Ervaringen Samsung galaxy note2

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 7:43

Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb nu De Galaxy S en wilde graag de S3, maar die Note 2 ziet er ook goed uit. Hoop dat er wat reacties komen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 7:45

k heb een iPhone en betaal niet voor mijn muziek hoor. Voor m'n apps ook niet, alleen whatsapp was 1,79 en voor de rest is alles wat ik gebruik net zo gratis als bij Android-toestellen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: