Ik heb...
+16
Middleme
Mermaid
Bubbelicious
Minx
SoGood
Pompoen
Shisha
Katrien
Kowalski
bolus26
Snoes
Femmem
Poubelle
Caribbeanlover
Bazinga
Xanna
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik heb...
Katrien schreef:Ik heb: een rothumeur.. grrr... (geen idee waarom, ik ben gewoon niet gezellig vandaag)
Ik sinds 2 minuten ook, en ik weet wel waarom.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb zin om iets te gaan doen maar tegelijkertijd ben ik moe en heb ik nergens zin in.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mooie auto Xanna en wat een gaaf busje Femmem, ik kan voorstellen dat jullie daar blij mee zijn!
Minx, leuk jurkje!
Minx, leuk jurkje!
Gast- Gast
Sogood schreef:Katrien schreef:Ik heb: een rothumeur.. grrr... (geen idee waarom, ik ben gewoon niet gezellig vandaag)
Wil je ook vertellen waarom? Ik hoop dat jullie rothumeur snel over is.
Gast- Gast
Ik ben trots op mezelf omdat ik me zo goed staande weet te houden en goed voor mezelf zorg terwijl mijn man in het ziekenhuis ligt en er allemaal spannende dingen gebeuren. Ik ben in die 10 jaar dat wij samenwonen maar 1 keer een weekendje alleen thuis geweest, verder was mijn man er áltijd en deden we alles samen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik me zo goed staande weet te houden en goed voor mezelf zorg terwijl mijn man in het ziekenhuis ligt en er allemaal spannende dingen gebeuren. Ik ben in die 10 jaar dat wij samenwonen maar 1 keer een weekendje alleen thuis geweest, verder was mijn man er áltijd en deden we alles samen.
Sterkte lieve Pompoen!
SoGood- Ratel
Nyah schreef:Sogood schreef:Katrien schreef:Ik heb: een rothumeur.. grrr... (geen idee waarom, ik ben gewoon niet gezellig vandaag)
Wil je ook vertellen waarom? Ik hoop dat jullie rothumeur snel over is.
Het is niet eerlijk verdeeld.. Ik voel me erg betrokken bij de problemen van iemand, terwijl mensen die echt kunnen helpen het niet hun probleem willen maken. Dus sta ik er een beetje 'alleen' voor ofzoiets? Beetje teleurstellend. Lekker vaag maar dat is om herkenning te voorkomen.
SoGood- Ratel
Ik ben trots op en blij met mijn EHBO diploma + AED/reanimatie en Kinder EHBO diploma. Heeft me heel wat bloed, zweet en tranen gekost door omstandigheden maar nu ik het heb ben ik super blij.
Gast- Gast
Pippa schreef:Minx schreef:@nyah staat in wat heb je aan met kerst.
@pippa
Ja?
whahah hier moest dus een achter
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jeeej fantastisch!Pixie schreef:Ik heb zojuist gewerkt in m'n streefbroek, die ik 5jaar geleden voor het laatst paste. En ik kreeg heul veel complimentjes!
Ik heb volgens mij mijn streefbroek per ongeluk weggedaan.. Dus ik kan niet kijken of ik hem nu eindelijk weer pas haha.
Gast- Gast
Pompoen, daar mag je ook heel trots op zijn! Ik wens jullie sterkte met alles dat nog gaat komen en ik hoop dat jullie samen nog een beetje kunnen genieten van je zwangerschap.
Sogood, dat klinkt inderdaad erg frustrerend.
Sogood, dat klinkt inderdaad erg frustrerend.
Gast- Gast
Een virusinfectie aan mijn evenwichtsorgaan waarbij ik heel duizelig en misselijk ben. Ik kan momenteel maar hooguit 10 minuutjes achter de computer, tv kijken of een boek lezen. Zo balen.
Voor de rest iedereen een dikke
Voor de rest iedereen een dikke
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Harrison schreef:Jeeej fantastisch!Pixie schreef:Ik heb zojuist gewerkt in m'n streefbroek, die ik 5jaar geleden voor het laatst paste. En ik kreeg heul veel complimentjes!
Ik heb volgens mij mijn streefbroek per ongeluk weggedaan.. Dus ik kan niet kijken of ik hem nu eindelijk weer pas haha.
Haha balen! Ik heb heel vaak op het punt gestaan om 'm weg te doen, ben nu heel blij dat ik dat niet heb gedaan, hij is nog erg mooI!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Sogood schreef:Pompoen schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik me zo goed staande weet te houden en goed voor mezelf zorg terwijl mijn man in het ziekenhuis ligt en er allemaal spannende dingen gebeuren. Ik ben in die 10 jaar dat wij samenwonen maar 1 keer een weekendje alleen thuis geweest, verder was mijn man er áltijd en deden we alles samen.
Sterkte lieve Pompoen!
ook een knuffel van mij. Ik heb bewondering voor hoe je met de hele situatie om gaat.
En verder heb ik zo'n mooie, fijne woonplaats
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Vandaag deze gekocht:
En ik heb nu al zin om 'm volgend jaar in mijn eigen huis te gaan gebruiken
En ik heb nu al zin om 'm volgend jaar in mijn eigen huis te gaan gebruiken
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben stiekem best trots dat ik weer ben gaan sporten. Nu nog volhouden!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een snotneus, pijnlijke bijholtes, kriebelhoest en geen zin om te werken morgen!
En ik heb het geluk verloofd te zijn met een man waar ik zo verliefd op ben! Ai het voelt zo goed dat het eng is (yes de officiele diagnose was verlatingsangst )
En ik heb het geluk verloofd te zijn met een man waar ik zo verliefd op ben! Ai het voelt zo goed dat het eng is (yes de officiele diagnose was verlatingsangst )
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Jeanette schreef:Ik ben stiekem best trots dat ik weer ben gaan sporten. Nu nog volhouden!
Goed bezig! Mocht het niet lukken, dan roep maar even, dan ren ik wel met mijn waterpistool achter je aan
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn praktijktoetsen gehaald en zou in principe volgende week op de poli al patiënten mogen onderzoeken, het hele consult draaien met een arts die over je schouder meekijkt.
Alleen ben ik pas in februari ingedeeld..
Alleen ben ik pas in februari ingedeeld..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb ... een geweldige dochter waar ik elke dag weer blij van word!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: