Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reclame Greetz

3 plaatsers

Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Reclame Greetz

Bericht  Julia wo 14 nov 2012 - 8:43

Ik zag net de reclame van Greetz, waarin een man op het laatste moment nog een kaartje voor (geloof ik) zijn moeder via het internet besteld. Alleen het rare is dat hij zijn broek op zijn knieen heeft? Ligt het nou aan mij of is dat een beetje vreemd?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Manderijn wo 14 nov 2012 - 8:44

Niet als je je bedenkt dat hij op het toilet zat, en zag dat zijn moeder morgen jarig is. Is dus om te laten zien dat als je echt net nog voor 8 (?) uur bent, dat je nog een kaartje kunt sturen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Antibes wo 14 nov 2012 - 8:47

Manderijn schreef:Niet als je je bedenkt dat hij op het toilet zat, en zag dat zijn moeder morgen jarig is. Is dus om te laten zien dat als je echt net nog voor 8 (?) uur bent, dat je nog een kaartje kunt sturen.

Haha, inderdaad. Hij ziet op de WC de verjaardagskalender kijken, kijkt op zijn horloge en volgende shot is dan dat hij met zijn broek op zijn enkels naar de computer is gerend om nog op tijd een kaartje voor zijn moeder te versturen (die die in het laatste shot zielgelukkig ontvangen heeft).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:50

Was het nou niet zo dat hij op de wc zat, de verjaardag van zijn moeder op de kalender zag en toen met broek op de knieën nog achter de computer gekropen is? Ik probeer de commercial te vinden maar da's nog niet zo makkelijk. Kan hem in elk geval wel voor me halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Julia wo 14 nov 2012 - 8:51

Oooooh hahaha, vandaar! Ik had het begin niet gezien! Ik kreeg er al hele andere associaties bij en snapte echt niet waarom Greetz dat in verband zou willen brengen met hun kaartjesReclame Greetz 394967
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Manderijn wo 14 nov 2012 - 8:53

Maple schreef:Was het nou niet zo dat hij op de wc zat, de verjaardag van zijn moeder op de kalender zag en toen met broek op de knieën nog achter de computer gekropen is? Ik probeer de commercial te vinden maar da's nog niet zo makkelijk. Kan hem in elk geval wel voor me halen.

Klopt! Al zie je hem niet van de wc naar de computer lopen, dat had het misschien nog grappig gemaakt.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 11:01

Ja die reclame moet je echt vanaf het begin zien. Ik zag 'm vanavond ook vanaf dat hij dat kaartje aan het verzenden was met zijn broek op zijn knieën, zat ook wel even raar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame Greetz Empty Re: Reclame Greetz

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum