Karaoke bar
+26
Zwerver
loura
M@niek
Lonely Goatherd
Shisha
Lot
Jeanette
Ella
Ilovethe90s
Bliss
Kowalski
bolus26
Kexter
Mees
Vino
Caramba
Stuiterbal
Suus
Elliot
Tullow
Susan
Blond
Poubelle
_Lacey_
Rush
Toet
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Karaoke bar
Ik kan een karaoke avond ook wel waarderen.
Heb het 2x gedaan (en ik kan echt niet zingen).
De eerste keer liep de zaal half leeg, maar ach, wij hadden lol.
De andere keer was op vakantie, was ook leuk. Maar of ik ook meedoe met de meeting, weet ik niet. Denk het niet, al vind ik hem wel heel leuk bedacht.
Heb het 2x gedaan (en ik kan echt niet zingen).
De eerste keer liep de zaal half leeg, maar ach, wij hadden lol.
De andere keer was op vakantie, was ook leuk. Maar of ik ook meedoe met de meeting, weet ik niet. Denk het niet, al vind ik hem wel heel leuk bedacht.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
M@niek schreef:Mijn schoonouders wonen vrijstaand hebben een grote garage die we om kunnen bouwen als feestzaal! Heb ik vaker gedaan was echt super! Heb discolampen en zo'n draaibol. Mijn man heeft dus een echt prof karaokeset met wel 1000 liedjes ofzo..
Thuis wedstrijd voor mij hahahaha echt gaaf!!!
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Karaoke is leuk! Ik heb ook niet veel vriendinnen die dat kunnen waarderen nja, misschien kunnen ze mijn zangkunsten niet waarderen
Er is een karaokebar in de stad waar ik woon, heel soms kom ik er wel eens als we op stap zijn en genoeg alcohol op hebben. Ik heb ook al eens op het podium gestaan, meestal met een groep, dat is toch minder eng
Er is een karaokebar in de stad waar ik woon, heel soms kom ik er wel eens als we op stap zijn en genoeg alcohol op hebben. Ik heb ook al eens op het podium gestaan, meestal met een groep, dat is toch minder eng
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 1 keer aan karaoke gedaan. In een karaoke bar met m'n toenmalige huisgenootjes en ik vond t echt geweldig! Haha heb twee nummers gedaan, een keer met z'n 2en en een keer met z'n 3en. Kreeg de laatste keer ontzettend de slappe lach, het halve nummer lang haha en m'n vriendin maar stug doorzingen. Het was trouwens ook een Ierse pub en het publiek bestond uit allemaal Ierse mannen die ons volgens mij iets minder grappig vonden haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: