Foto topic!
+18
Sweety
Flippin' Bitch
PapillonRose
TNMN
Bliss
ekiaam87
Mamsie
Try
Printje
Tsjip
Sarah1985
Jordana
Schaapke
LoveMusic
Polly
Zora
Roza
Chocolate Cookie
22 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Foto topic!
Thnx, dat is ze ook! Nu alleen iets ouder, dikker en wordt al grijs om d'r snoetje. Maar ze is zo'n lekkere knuffelkontTheedoosje schreef:@BA> wat een cutie
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Thnx, dat is ze ook! Nu alleen iets ouder, dikker en wordt al grijs om d'r snoetje. Maar ze is zo'n lekkere knuffelkontTheedoosje schreef:@BA> wat een cutie
oow heerlijk zo'n knuffelkont
Gast- Gast
De uitnodiging van mijn lieve ventje voor zijn eerste verjaardag:
ps. niet quoten wil hem strakjes weer weghalen.
*weg*
ps. niet quoten wil hem strakjes weer weghalen.
*weg*
Laatst aangepast door Printje op zo 6 feb 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat gaaf printje! Leuk ook met die foto's, die foto links bovenin is echt cool!
Gast- Gast
Dank je wel. Met dank aan photoshop...Auxo schreef:Wat gaaf printje! Leuk ook met die foto's, die foto links bovenin is echt cool!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Dank je wel. Met dank aan photoshop...Auxo schreef:Wat gaaf printje! Leuk ook met die foto's, die foto links bovenin is echt cool!
Ja photoshop is ideaal voor dit soort dingen. Zeker als je er goed mee overweg kan.
De tekst erbij vind ik ook leuk, net alsof het echt van hem af komt. Leuk gedaan!
Gast- Gast
Mooie foto Jade
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Inderdaad een mooie foto Jade!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ahh, die pup is echt heel lief!
Dit zijn foto's die gemaakt zijn voor in het VK magazine een tijdje terug die ik net pas online heb gezet, ik haal ze zo trouwens ook weer weg..
*knip knip*
Dit zijn foto's die gemaakt zijn voor in het VK magazine een tijdje terug die ik net pas online heb gezet, ik haal ze zo trouwens ook weer weg..
*knip knip*
Laatst aangepast door Try op zo 6 feb 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try: Zijn gave foto's van je meid
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Bitterkoek_ schreef:Wat ben je een mooi meisje ben je, Try!
Ahh, wat lief, dankje Ik vind mezelf heel erg log en lelijk in mijn rugbykleren dus vind het wel grappig (en vooral lief) dat je dit zegt
Jordana: thanks. Hoe gaat het trouwens nu met je? En dan vooral mbt je vriend? Je mag PMen als je dat liever wilt?
Try- Kletskop
Try is zeker een mooi meisje, maar deze foto's zijn wat saai. Ik zag de rest ook op je facebook. De foto die ze gekozen hebben is zeker niet de leukste.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Try is zeker een mooi meisje, maar deze foto's zijn wat saai. Ik zag de rest ook op je facebook. De foto die ze gekozen hebben is zeker niet de leukste.
Ahh, thanks lieverd. Welke foto vind jij het leukste dan? *je mag m wel even plaatsen?*
Try- Kletskop
De twee die jij hier plaatste vond ik zelf ook de leukste. De foto uit de VK magazine vind ik niet de leukste die er bij zit. Daarnaast denk ik dat er van jou veel leukere foto's gemaakt kunnen worden dan deze. Ze zijn wat saai ofzo!
Gast- Gast
ff mijn jongste spammen.
Niet quoten.
Niet quoten.
Laatst aangepast door Mamsie op zo 6 feb 2011 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Try schreef:Smikkell schreef:Try is zeker een mooi meisje, maar deze foto's zijn wat saai. Ik zag de rest ook op je facebook. De foto die ze gekozen hebben is zeker niet de leukste.
Ahh, thanks lieverd. Welke foto vind jij het leukste dan? *je mag m wel even plaatsen?*
De allereerste foto vond ik het leukste van je album. Maar ben het eens met Smikkel, de rest is nogal saai en te geposeerd. 'Jammer dat je geen actiefoto's hebt' is wat ik eigenlijk dacht... Volg jij trouwens ook 6 Nations?
Gast- Gast
Dat is ook de foto uit de VKmZusje van Bert schreef:Try schreef:Smikkell schreef:Try is zeker een mooi meisje, maar deze foto's zijn wat saai. Ik zag de rest ook op je facebook. De foto die ze gekozen hebben is zeker niet de leukste.
De allereerste foto vond ik het leukste van je album. Maar ben het eens met Smikkel, de rest is nogal saai en te geposeerd. 'Jammer dat je geen actiefoto's hebt' is wat ik eigenlijk dacht... Volg jij trouwens ook 6 Nations?
Gast- Gast
Ok, ik heb het verder niet gezien . Maar dat is een spontane foto, dat vind ik er denk ik leuker aan .
Gast- Gast
he potverdikkie, ik had een heel verhaal getypt is het wegSmikkell schreef:Dat is ook de foto uit de VKmZusje van Bert schreef:Try schreef:Smikkell schreef:Try is zeker een mooi meisje, maar deze foto's zijn wat saai. Ik zag de rest ook op je facebook. De foto die ze gekozen hebben is zeker niet de leukste.
Anyway, de eerste (waar ik mijn haar doe) is idd degene die is geplaatst. Grappig trouwens dat je ze te geposeerd vond want ik mocht juist niet poseren van de fotografe..
Ik zal even wat actiefoto's opzoeken uit een wedstrijd, niet echt charmant maar dat zijn wel foto's van een heel ander kaliber zeg maar..
Ja ik volg de 6 nations Nouja, ik kan het thuis niet ontvangen maar heb het afgelopen weekend gekeken. Is dat ook waarvoor K naar Frankrijk ging? Hoe vond ie t?
Try- Kletskop
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: