Potloodventer!
+5
Lady4
Ibbeltje
LWB
Raindrop
Carra
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Potloodventer!
Jeetje ik zit nog steeds te trillen op mijn benen! Deze morgen zat ik in de metro en er kwam een man bij staan. Er zat verder niemand maar hij zat steeds om zich heen te kijken heel zenuwachtig. Ik dacht nog ik kan beter bij andere mensen gaan zitten maar ben uiteindelijk blijven zitten.
Toen de metro ging rijden haalde hij opeens zijn geslachtsdeel uit zijn broek en begon zich af te trekken Echt onwijs ranzig en ben toen ergens anders gaan zitten.
Bij mijn halte stapte ik uit en hij bleef staan. Totdat ik verder liep en zag dat hij ook uitstapte! Ik woon 2 minuten van de halte vandaan dus ben naar huis gelopen en hij liep nog steeds achter mijn aan. Ik twijfelde of ik het aan iemand zou vertellen maar ben doorgelopen. Ik ben toen snel mijn flatgebouw ingegaan en naar mijn huis gerend. Ik was echt zo bang omdat er bijna niemand op straat liep verder.
Ik tril nog steeds en ben echt bang dat hij hij hier beneden nog staat ofzo
Toen de metro ging rijden haalde hij opeens zijn geslachtsdeel uit zijn broek en begon zich af te trekken Echt onwijs ranzig en ben toen ergens anders gaan zitten.
Bij mijn halte stapte ik uit en hij bleef staan. Totdat ik verder liep en zag dat hij ook uitstapte! Ik woon 2 minuten van de halte vandaan dus ben naar huis gelopen en hij liep nog steeds achter mijn aan. Ik twijfelde of ik het aan iemand zou vertellen maar ben doorgelopen. Ik ben toen snel mijn flatgebouw ingegaan en naar mijn huis gerend. Ik was echt zo bang omdat er bijna niemand op straat liep verder.
Ik tril nog steeds en ben echt bang dat hij hij hier beneden nog staat ofzo
Gast- Gast
Re: Potloodventer!
Politie bellen!
Laatst is dat hier in de buurt ook gebeurt las ik in de krant, hij is aangehouden en moet binnenkort voor de rechter verschijnen.
Laatst is dat hier in de buurt ook gebeurt las ik in de krant, hij is aangehouden en moet binnenkort voor de rechter verschijnen.
Gast- Gast
Oh bah wat ranzig en eng!!
Ik zou inderdaad de politie bellen. Misschien zijn er al meer meldingen gedaan.
Ik zou inderdaad de politie bellen. Misschien zijn er al meer meldingen gedaan.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oh bah, wat eng zeg! Echt smerig! Ik zou ook de politie bellen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Gatver, ik zou idd ook de politie bellen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Inderdaad melden bij de politie! Dit gaat wel wat verder als potloodventen vind ik,dit is jou bewust achtervolgen en bang maken
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja moet ik de politie bellen? Ik weet niet echt meer hoe hij eruit zag namelijk, wel zijn kleding.
Ik was zo bang! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en dan nog op klaarlichte dag ook? Terwijl ik er vaker loop en ook snachts en er is nog nooit iets engs gebeurd!
Ik was zo bang! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en dan nog op klaarlichte dag ook? Terwijl ik er vaker loop en ook snachts en er is nog nooit iets engs gebeurd!
Gast- Gast
Echt wel bellen!
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Ja wel bellen, ook al weet je het niet precies, je kan wel zeggen waar je hem gezien hebt. Wie weet zijn er meerdere mensen die hem gezien hebben.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Of misschien hangen er wel ergens camera's, dan kunnen ze aan de hand van jouw beschrijving hem misschien wel herkennen.
Echt bellen hoor!
Echt bellen hoor!
Gast- Gast
Wel bellen hoor! 0900-8844. Ook om te voorkomen dat hij andere slachtoffers maakt.
Lady4- Ratel
Woon je in Amsterdam? Ik heb die kerel in de metro al meer dan eens tegen gekomen, écht misselijkmakend en echt heel erg ranzig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Heb je nog contact gehad metde politie?
Lady4- Ratel
echt creepy. ik zou daar ook doodsbang van worden. ben benieuwd of je de politie nog gebeld hebt. wel doen hoor!
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Bah, hoop dat er meer meldingen binnen komen en er iets aan gedaan kan worden.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Gatver! Hoe ziek ben je dan zeg... Politie bellen inderdaad! Ben je een beetje bijgekomen van de schrik? Lijkt me heel naar als 'ie dan ook nog eens achter je aan loopt.
Gast- Gast
Ik had dat een tijdje geleden in het park. Heb gelijk de politie gebeld.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: