waar koop ik
+7
June
Ooh La La!
Tania
Sam
Sterre
Zora
Vanilla Queen
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: waar koop ik
Megara schreef:Lily schreef:denk wel dat als je van de winter je hond uit gaat laten in dunne regenlaarzen dat je voeten bevriezen (oke niet bevriezen maar warm lijkt het me niet)
Snowboots
Inderdaad! Ik zag mooie snowboots bij de WIBRA voor €15. Dan kun je dat net zo goed doen ipv vrij dunne regenlaarzen.
Gast- Gast
Van Haren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh La La! schreef:ExpressoB schreef:Ooh La La! schreef:Ik heb thuis nog een paar ongebruikte laarzen staan. De zwart met witte stippen van Scapino.
Ik heb ze een maat te klein gekocht. Als je wilt kun je ze voor een prikkie overnemen
Welke maat heb je?
Kom net bij action vandaan. Korte laarsjes en lange gepast. Ook met dikkere sokken. Dan is het een gedoe die laarzen uit te krijgen! Mijn maat hadden ze niet moet denk ik toch voor ietsje groter gaan 39. Ga bij andere action nog kijken.
Het is maat 40.
Toen ik ze kocht heb ik er niet bij stil gestaan dat je ze groter moet kopen
Maat 40 is dan te groot maar iig bedankt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lily schreef:denk wel dat als je van de winter je hond uit gaat laten in dunne regenlaarzen dat je voeten bevriezen (oke niet bevriezen maar warm lijkt het me niet)
heb snel dooie/ bevroren tenen en vingers had ik ook al aangedacht dat regenlaarsjes wel koud(er) zijn
Pippa schreef:Megara schreef:Lily schreef:denk wel dat als je van de winter je hond uit gaat laten in dunne regenlaarzen dat je voeten bevriezen (oke niet bevriezen maar warm lijkt het me niet)
Snowboots
Inderdaad! Ik zag mooie snowboots bij de WIBRA voor €15. Dan kun je dat net zo goed doen ipv vrij dunne regenlaarzen.
15euro is nog wel te doen! vind alleen heel veel snowboots erg lelijk, heb wel een paar korte leuke gezien maar die waren al 35euro dat ga ik echt niet uitgeven.
maar als er een dikke laag sneeuw o.i.d. ligt dan ga ik ook niet meer voor mooi maar voor praktisch hoor Dan doe ik ook mijn uberlelijke waterdichten hoge wandelschoenen aan.
Gast- Gast
Lily schreef:maar als er een dikke laag sneeuw o.i.d. ligt dan ga ik ook niet meer voor mooi maar voor praktisch hoor Dan doe ik ook mijn uberlelijke waterdichten hoge wandelschoenen aan.
Haha ja dat is ook zo maar ga geen oerlelijke kopen omdat ik ze nu moet hebben.
Ga straks de stad in.
Nu ik dit lees ben ik blij dat ik mijn snowboots afgelopen jaar aan het eind van de winter heb gekocht! 12 euro bij TMS. Aan het eind vd de winter scoren dus! Al heb je daar nu weinig aan... Vind snowboots en regenlaarzen trouwens wel een behoorlijk verschil. Regenlaarzen lijken me niet erg prettig in de winter.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
nu 20 euro bij wehkamp...
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=5E3&ArtikelNummer=445796&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=snowboots&Nao=12&Prijsmin=5&Prijsmax=190&Ns=Laagste%20prijs&Cid=0&IZ=True&AAPP=102&VIEW=Grid&F=1
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=5E3&ArtikelNummer=445796&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=snowboots&Nao=12&Prijsmin=5&Prijsmax=190&Ns=Laagste%20prijs&Cid=0&IZ=True&AAPP=102&VIEW=Grid&F=1
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
En deze bij de scapino (maar 39 wel online uitverkocht maar misschien in de winkel nog?!):
Gast- Gast
Weet niet of je al wat hebt, maar bij action hadden ze ook snowboots voor 15 euro.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
tienie31 schreef:Weet niet of je al wat hebt, maar bij action hadden ze ook snowboots voor 15 euro.
die van de action vond ik echt niet mooi
Plien84 schreef:nu 20 euro bij wehkamp...
wil ze wel passen daarom bestel ik nooit online
die jij plaatste die blauwe vind ik van die moonboots
deze zijn het uiteindelijk geworden, bij de VanHaren voor 19,90 wel met een paar dikkere sokken aan doen, zitten ze wat steviger (die jat ik wel van m'n vriend:P)
Die van de Wibra vond ik ook echt niet mooi.
Haha het was een optie
Maar die zijn wel mooi die je nu hebt, nu nog een dik pak sneeuw
Maar die zijn wel mooi die je nu hebt, nu nog een dik pak sneeuw
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11