Autoschade
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Autoschade
hee girls.
vanmiddag heb ik een grote blunder gemaakt, ik heb met mn auto tegen een muur aangezeten en nu is er een lamp stuk (hangt nog aan 1 draad) en er is een stuk v/h lak beschadigd. Weet iemand hoeveel me dit ongeveer gaat kosten? Ik ben wa verzekerd dus lijkt me niet zo handig om het op de verzekering te verhalen ivm no claim. Wat zouden jullie doen?
vanmiddag heb ik een grote blunder gemaakt, ik heb met mn auto tegen een muur aangezeten en nu is er een lamp stuk (hangt nog aan 1 draad) en er is een stuk v/h lak beschadigd. Weet iemand hoeveel me dit ongeveer gaat kosten? Ik ben wa verzekerd dus lijkt me niet zo handig om het op de verzekering te verhalen ivm no claim. Wat zouden jullie doen?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Autoschade
Dat is balen!
Met je WA verzekering kun je sowieso niets claimen als je zelf schade hebt. Hoeveel zoiets kost is natuurlijk afhankelijk van de auto en de schade, dus vraag het gewoon even na bij een autoschadeherstelbedrijf.
Met je WA verzekering kun je sowieso niets claimen als je zelf schade hebt. Hoeveel zoiets kost is natuurlijk afhankelijk van de auto en de schade, dus vraag het gewoon even na bij een autoschadeherstelbedrijf.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
Gast- Gast
ik zou bij de sloop een nieuwe lamp halen, En de lakschade als die klein is met zn stift bijwerken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat ik maandag maar even ga informeren bij de garage. Kan het uitpoetsen nog even proberen, het is alleen helemaal wit (auto is normaal zwart) dus denk dat het wel erg beschadigd is. Pfff baal me dood;)_Donnaa schreef:Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
tweeling- Prater
Mijn auto was laatst van voor tot achter wit met lichtblauw (helaas laten mensen geen briefjes achter) maar dat heb ik er vrijwel allemaal uitgepoetst terwijl m`n auto donkerblauw/paars is..tweeling schreef:Denk dat ik maandag maar even ga informeren bij de garage. Kan het uitpoetsen nog even proberen, het is alleen helemaal wit (auto is normaal zwart) dus denk dat het wel erg beschadigd is. Pfff baal me dood;)_Donnaa schreef:Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
Het lijkt altijd veel erger dan het is hoor, met krassen..
En een lamp kan je gewoon op de sloop halen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mijn auto was laatst van voor tot achter wit met lichtblauw (helaas laten mensen geen briefjes achter) maar dat heb ik er vrijwel allemaal uitgepoetst terwijl m`n auto donkerblauw/paars is..tweeling schreef:Denk dat ik maandag maar even ga informeren bij de garage. Kan het uitpoetsen nog even proberen, het is alleen helemaal wit (auto is normaal zwart) dus denk dat het wel erg beschadigd is. Pfff baal me dood;)_Donnaa schreef:Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
Het lijkt altijd veel erger dan het is hoor, met krassen..
En een lamp kan je gewoon op de sloop halen..
Misschien een beetje een domme vraag maar hoe poets je dat er uit?
tweeling- Prater
Je kan eerst gewoon de krassen poetsen met een droge poetsdoek.. Zie je het dan nog heel erg dan kan je een lakstift halen (als de krassen diep wit zijn) en dan de krassen bewerken en daarna oppoetsen.. Is het niet zo heel erg, dan kan je met goede wax of polish lichte krassen heel makkelijk poetsen..
Was/Polish op de auto smeren, even in laten werken en daarna met een droge poetsdoek 'in' de lak poetsen..
Was/Polish op de auto smeren, even in laten werken en daarna met een droge poetsdoek 'in' de lak poetsen..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: