Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autoschade

3 plaatsers

Ga naar beneden

Autoschade Empty Autoschade

Bericht  tweeling za 5 feb 2011 - 4:27

hee girls.

vanmiddag heb ik een grote blunder gemaakt, ik heb met mn auto tegen een muur aangezeten en nu is er een lamp stuk (hangt nog aan 1 draad) en er is een stuk v/h lak beschadigd. Weet iemand hoeveel me dit ongeveer gaat kosten? Ik ben wa verzekerd dus lijkt me niet zo handig om het op de verzekering te verhalen ivm no claim. Wat zouden jullie doen?

tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autoschade Empty Re: Autoschade

Bericht  Polly za 5 feb 2011 - 4:32

Dat is balen!

Met je WA verzekering kun je sowieso niets claimen als je zelf schade hebt. Hoeveel zoiets kost is natuurlijk afhankelijk van de auto en de schade, dus vraag het gewoon even na bij een autoschadeherstelbedrijf.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:36

Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 5 feb 2011 - 4:37

ik zou bij de sloop een nieuwe lamp halen, En de lakschade als die klein is met zn stift bijwerken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling za 5 feb 2011 - 4:40

_Donnaa schreef:Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
Denk dat ik maandag maar even ga informeren bij de garage. Kan het uitpoetsen nog even proberen, het is alleen helemaal wit (auto is normaal zwart) dus denk dat het wel erg beschadigd is. Pfff baal me dood;)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:41

tweeling schreef:
_Donnaa schreef:Nieuwe lamp halen en de beschadigde lak eerst uitpoetsen.. Als het geen diepe krassen zijn, zie je er dan niet zo heel veel meer van..
Denk dat ik maandag maar even ga informeren bij de garage. Kan het uitpoetsen nog even proberen, het is alleen helemaal wit (auto is normaal zwart) dus denk dat het wel erg beschadigd is. Pfff baal me dood;)
Mijn auto was laatst van voor tot achter wit met lichtblauw (helaas laten mensen geen briefjes achter) maar dat heb ik er vrijwel allemaal uitgepoetst terwijl m`n auto donkerblauw/paars is..

Het lijkt altijd veel erger dan het is hoor, met krassen..
En een lamp kan je gewoon op de sloop halen.. Wink

Gast
Gast

Bericht  tweeling za 5 feb 2011 - 4:47

_Donnaa schreef:
tweeling schreef:
Mijn auto was laatst van voor tot achter wit met lichtblauw (helaas laten mensen geen briefjes achter) maar dat heb ik er vrijwel allemaal uitgepoetst terwijl m`n auto donkerblauw/paars is..

Het lijkt altijd veel erger dan het is hoor, met krassen..
En een lamp kan je gewoon op de sloop halen.. Wink

Misschien een beetje een domme vraag maar hoe poets je dat er uit?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:53

Je kan eerst gewoon de krassen poetsen met een droge poetsdoek.. Zie je het dan nog heel erg dan kan je een lakstift halen (als de krassen diep wit zijn) en dan de krassen bewerken en daarna oppoetsen.. Is het niet zo heel erg, dan kan je met goede wax of polish lichte krassen heel makkelijk poetsen..

Was/Polish op de auto smeren, even in laten werken en daarna met een droge poetsdoek 'in' de lak poetsen..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:55

Of Google! Daar kan je ook genoeg info vinden..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: