Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een *Woei*?

+8
Merai
Lynn_
Lotus
Mida4you
mzcharlotte
Lejow
Bliss
Sarah1985
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:27

Waarmee ik dus wil aangeven dat het erg stormt buiten. Ik vind het echt heerlijk. Net nog even brood e.d. gaan kopen en de temperatuur, de wind, het maakt dat ik in mijn nopjes ben!

Maar hoe is het weer in de rest van het land?! Ik ben echt benieuwd! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Sarah1985 za 5 feb 2011 - 3:29

hier in friesland ook behoorlijke wind, mijn ouders waren in lauwersoog aan het wandelen en was behoorlijk zwaar door de wind zei mn moeder net
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:31

Ik heb net hardgelopen en met de wind mee was erg leuk! Maar met wind tegen stond ik zowat stil dus het waait hier ook lekker!

Zo lekker douchen, huispak aan, thee erbij en m'n boek lezen. Net herfst Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 3:32

Niet normaal joh, wat een storm!! Ik vind het niks, kan niet normaal over straat lopen zo. En ik moet zo op de fiets naar t station, dat wordt nog leuk...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:33

Nou het waait echt ontzettend pff en die lucht lijkt net alsof het zo gaat regenen (hopelijk niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:34

Anousch schreef:Nou het waait echt ontzettend pff en die lucht lijkt net alsof het zo gaat regenen (hopelijk niet)

Volgens mij regent het vandaag niet. Meestal als het gaat regenen heb je een bepaalde "waterkou" en deze is vandaag niet aanwezig. Het is een aardige "warme" wind.

Het is inderdaad net herfst. Heerlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Lejow za 5 feb 2011 - 3:34

Nou inderdaad! Ik werd zowat met boodschappentas en al weggeblazen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:35

Bliss schreef:Niet normaal joh, wat een storm!! Ik vind het niks, kan niet normaal over straat lopen zo. En ik moet zo op de fiets naar t station, dat wordt nog leuk...

Wenst je alvast ontzettend succes. Ik ben blij dat ik fietsen jaren geleden al heb opgegeven. Alles te voet of met de auto. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:35

ABE schreef:
Anousch schreef:Nou het waait echt ontzettend pff en die lucht lijkt net alsof het zo gaat regenen (hopelijk niet)

Volgens mij regent het vandaag niet. Meestal als het gaat regenen heb je een bepaalde "waterkou" en deze is vandaag niet aanwezig. Het is een aardige "warme" wind.

Het is inderdaad net herfst. Heerlijk! Very Happy

Oke dat zou mooi zijn :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:44

Het is hier omgeving Eindhoven niet zo koud maar er is best wel een wind. Het kijkt erg grijs en denk dat het vandaag nog gaat regenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  mzcharlotte za 5 feb 2011 - 3:46

Ik vind niks aan die stomme woei.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:54

Ik hoor het steeds meer om me heen, (dus het is niet speciaal gericht op dit topic)maar ik snap niet helemaal waarom het woord 'wind' vervangen moet worden door 'woei'. Begint het weer hip worden om net als kleuters te praten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Mida4you za 5 feb 2011 - 3:56

Hier in Drenthe waait het ook behoorlijk. Nouja stormt het ook!! Ik vind heerlijk en moet zometeen nog even boodschappies doen. Even genieten van deze storm hihi smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:58

vruchtenhagel schreef:Ik hoor het steeds meer om me heen, (dus het is niet speciaal gericht op dit topic)maar ik snap niet helemaal waarom het woord 'wind' vervangen moet worden door 'woei'. Begint het weer hip worden om net als kleuters te praten?

Ow, dat van mij komt van mijn moeder. Die heeft soms, onbedoeld, domme uitspraken, die ik dan weer geweldig vind. Zo noemde ze ooit een strooiwagen een zwaaiwagen, vind ik persoonlijk hilarisch. Wink Of, toen ze mijn huis kwam bekijken, zei ze:"Het is toch heerlijk om alles op de begane grond te hebben". Waarop ik haar aankeek en zei:"Mam, ik woon twee hoog? Hoezo begane grond?" Ze bedoelde natuurlijk gelijkvloers. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:10

In mijn geval WAAIT het gewoon heel hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Lotus za 5 feb 2011 - 4:29

Hier in Overijssel waait het hard en ziet het er grauw uit... vind er niets aan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Lynn_ za 5 feb 2011 - 5:45

Hier ook een flinke wind inderdaad. Ik vind het wel wat hebben.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:54

Hier waait het ook érg hard! Vanmorgen gewerkt en moest mijn post extra goed vasthouden, was echt niet normaal. Verder vind ik het wel heerlijk. Net ook nog lekker door de stad gelopen, lekker warm aangekleed en lekker uitgewaaid. En zometeen lekker een boek lezen op bed, vind het ook heerlijk als ik dan de wind buiten hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:58

Ik vind die wind echt maar niets. Waai bijna van de weg af met de auto :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:01

Die wind maakt me niets uit, vind het wel wat hebben. Vind het alleen vervelend als ik moet werken, ik word bijna van de weg geblazen. Niet zo'n groot autootje maar wel een vrij hoog autootje.. Niet mijn eigen auto gelukkig:P
Ik heb nu al zin aan morgen smile Lekker uitwaaien op de pier H.arlingen of L.auwersoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:25

Haha, ik moest gisteren lachen om de www van een hyvesvriendinnetje van mij 'Wat een woei, je waait gewoon uit je verschoning!' 't Stond er zo droog :P
Maargoed, hier (ZH) waait het ook hard, maar het heeft wel eens harder gewaaid. Had het er toevallig wel net met mijn man over, dat het ons eigenlijk zo verbaast dat mensen dit vergelijken met het echte herfstweer. Volgens ons is dit namelijk typisch februari, elk jaar hebben we één of twee van die februaristormen. En nu valt deze nog wel mee, want ik kan me vier jaar terug nog wel twee weeralarmen in een week tijd herinneren. Toen moest ik nog met het OV van en naar werk, werd ik eerder naar huis gestuurd, en dat was maar goed ook, want ik had de allerlaatste bus die reed, daarna werd alles platgelegd.

Maar verder vind ik dat extreme weer, elk extreem soort weer (behalve extreme hitte) eigenlijk altijd heerlijk. Als ik binnen zit, dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Sarah1985 za 5 feb 2011 - 6:28

plumke schreef:Die wind maakt me niets uit, vind het wel wat hebben. Vind het alleen vervelend als ik moet werken, ik word bijna van de weg geblazen. Niet zo'n groot autootje maar wel een vrij hoog autootje.. Niet mijn eigen auto gelukkig:P
Ik heb nu al zin aan morgen smile Lekker uitwaaien op de pier H.arlingen of L.auwersoog.

he dan kunnen we elkaar mischien nog spotten. Woon jij in friesland?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:30

Hier is het ook behoorlijk.
Lopend vind ik het lekker maar op de fiets kneep ik hem vanmiddag wel even toen ik er bijna vanaf werd geblazen. Vanavond maar terug lopen, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:42

Nouja m'n haar zit bijzonder nonchalant zeg maar. De 'Out of bed look' is er niks bij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:44

Ik moet zo op de fiets :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een *Woei*?  Empty Re: Wat een *Woei*?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum