film tips
+5
Pomodori
Blond
strawberry
TukTuk
tuttebel
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
film tips
Wie heeft er nog leuke film tips?
Ik hou van romantische/comedie films, van thrillers (geen horror) en van waargebeurde verhalen.
Ik hou van romantische/comedie films, van thrillers (geen horror) en van waargebeurde verhalen.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Re: film tips
Ik heb gisteren the lucky one gekeken. Ik vond dat echt een hele mooie film!
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Hou je van aziatische films? Dan zijn de films IPman en IPman 2 echt een aanrader. Zijn waargebeurd, verteld het verhaal van het leven van de trainingsmeester van Bruce Lee, maar dan de jaren voorafgaand, voordat hij een grote meester werd.
Echt hele mooie films, en ook al hou je niet zo van martial arts, dan is het nog echt een aanrader.
Echt hele mooie films, en ook al hou je niet zo van martial arts, dan is het nog echt een aanrader.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
tuttebel schreef:Ik heb gisteren the lucky one gekeken. Ik vond dat echt een hele mooie film!
Heb even gelezen waar hij over gaat en deze wil ik zeker ook gaan kijken.
strawberry- Prater
AngelNyn schreef:Hou je van aziatische films? Dan zijn de films IPman en IPman 2 echt een aanrader. Zijn waargebeurd, verteld het verhaal van het leven van de trainingsmeester van Bruce Lee, maar dan de jaren voorafgaand, voordat hij een grote meester werd.
Nog nooit aziatische films gezien denk ik.. Ik ga ze gewoon eens kijken. Als het niks voor me is kan ik ze altijd nog afzetten
strawberry- Prater
strawberry schreef:AngelNyn schreef:Hou je van aziatische films? Dan zijn de films IPman en IPman 2 echt een aanrader. Zijn waargebeurd, verteld het verhaal van het leven van de trainingsmeester van Bruce Lee, maar dan de jaren voorafgaand, voordat hij een grote meester werd.
Nog nooit aziatische films gezien denk ik.. Ik ga ze gewoon eens kijken. Als het niks voor me is kan ik ze altijd nog afzetten
Ik ben ook niet zo van de martial arts, maar deze films zijn echt heel goed, omdat er ook op een hele mooie manier een waargebeurd verhaal verteld wordt, en het niet alleen om de vechtscenes gaat, dat is slechts een klein deel.
Er is ook nog Ipman Zero, die is er na nog uitgebracht, staat deels los van deze films, maar verteld het verhaal van hoe hij opgroeide, en speelde dus af voor de andere 2 films. Wordt ook door andere acteur gespeeld, maar is zeker ook heel goed.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
The vow
If only
The lucky one
Dear john
Letters to juliet
If only
The lucky one
Dear john
Letters to juliet
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwerver van dit soort films hou ik
strawberry- Prater
Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Wat is lannen? Ik wil ze ook voor het weekend als mn vriend aan het gamen is
strawberry- Prater
The Help, echt een prachtige film (boek ook trouwens).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
De Franse film Intouchables is ook heel erg mooi
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Zwerver schreef:The vow
If only
The lucky one
Dear john
Letters to juliet
What dreams may come
The lake house
Sleepless in Seattle (oud)
Stepmom (oud)
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pomodori schreef:De Franse film Intouchables is ook heel erg mooi
Mooi vind ik niet het juiste woord. Zou eerder zeggen: heel erg leuk en grappig. Maar echt een aanrader idd
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
LANnen is ook gamen, maar dan met een heleboek kerels bij elkaar die via een netwerk met elkaars computers verbonden zijn (saai dus ).strawberry schreef:Suus schreef:Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:LANnen is ook gamen, maar dan met een heleboek kerels bij elkaar die via een netwerk met elkaars computers verbonden zijn (saai dus ).strawberry schreef:Suus schreef:Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Ohh herkenbaar, dat doe de mijne ook met een deel van zijn vriendengroep. Saai indd!
strawberry- Prater
Plien84 schreef:Pomodori schreef:De Franse film Intouchables is ook heel erg mooi
Mooi vind ik niet het juiste woord. Zou eerder zeggen: heel erg leuk en grappig. Maar echt een aanrader idd
Die heb ik indd gezien. Ik vond hem leuk, ontzettend grappig maar toch ook wel heel mooi!
strawberry- Prater
Chance schreef:The Help, echt een prachtige film (boek ook trouwens).
Hele mooie film inderdaad! Twijfel of ik het boek nog wil lezen, misschien over een tijdje als de film weer wat weggezakt is bij mij.
Gast- Gast
Foeistrawberry schreef:Suus schreef:LANnen is ook gamen, maar dan met een heleboek kerels bij elkaar die via een netwerk met elkaars computers verbonden zijn (saai dus ).strawberry schreef:Suus schreef:Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Ohh herkenbaar, dat doe de mijne ook met een deel van zijn vriendengroep. Saai indd!
Ik ben ook 3x bij een grote LANParty geweest, niet eens met gewoon vrienden
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Zwerver schreef:Foeistrawberry schreef:Suus schreef:LANnen is ook gamen, maar dan met een heleboek kerels bij elkaar die via een netwerk met elkaars computers verbonden zijn (saai dus ).strawberry schreef:Suus schreef:Oe, ik ook! Ik lees even mee, dan heb ik het weekend wat te kijken als mijn man aan het LANnen is
Ik ben ook 3x bij een grote LANParty geweest, niet eens met gewoon vrienden
Haha mijn vriend ook toen hij een jaar of 18 was. Hij is zelfs een keer eerste geworden en heeft toen best wel een grote prijs gewonnen. Kan me er niks bij voorstellen dat hij zo'n fanatieke gamer was. Hij speelt nu meestal alleen in het weekend.
strawberry- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: